Min kæreste og jeg har været MEGET i tvivl om hvornår vi skal offentliggøre graviditeten. Til at starte med, ville vi vente til efter NF scanningen - men det er godt nok laaang tid man skal gå med den store nyhed selv, og komme med dårlige undskyldninger for hvorfor man ikke drikker alkohol 
Derfor valgte vi at få en 2D Tryghedsscanning igår - både for at bekræfte graviditeten og for at se at alt var som det skulle være. Det kostede 400 kr. for 15 min, og vi fik hjerteblink at se og den lille søde "spire" i livmoderen.
Jeg havde selv regnet mig ud til at være 8+0 igår, og scanningen sagde 8+1, så det er jo perfekt. Er bare SÅ glad for at vi fik scanningen og det hele var fint. Vi fik billeder med hjem 
Så nu kan vi med god samvittighed fortælle det til familien om 1½ uge, når vi skal til fødselsdag... Det er jo en perfekt dag at fortælle den glædelige nyhed! Kan slet ikke vente 
Ville bare lige dele denne glædelige oplevelse med jer, og sige at jeg sagtens kan anbefale sådan en tidlig scanning. Det giver mere ro i sjælen 
Min termin er sat til 29. oktober 2012