Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

2D Tryghedsscanning :-)
Forfatter: 
Dato:  20-03-2012 16:37

Min kæreste og jeg har været MEGET i tvivl om hvornår vi skal offentliggøre graviditeten. Til at starte med, ville vi vente til efter NF scanningen - men det er godt nok laaang tid man skal gå med den store nyhed selv, og komme med dårlige undskyldninger for hvorfor man ikke drikker alkohol :-)

Derfor valgte vi at få en 2D Tryghedsscanning igår - både for at bekræfte graviditeten og for at se at alt var som det skulle være. Det kostede 400 kr. for 15 min, og vi fik hjerteblink at se og den lille søde "spire" i livmoderen.

Jeg havde selv regnet mig ud til at være 8+0 igår, og scanningen sagde 8+1, så det er jo perfekt. Er bare SÅ glad for at vi fik scanningen og det hele var fint. Vi fik billeder med hjem :-)

Så nu kan vi med god samvittighed fortælle det til familien om 1½ uge, når vi skal til fødselsdag... Det er jo en perfekt dag at fortælle den glædelige nyhed! Kan slet ikke vente :-)

Ville bare lige dele denne glædelige oplevelse med jer, og sige at jeg sagtens kan anbefale sådan en tidlig scanning. Det giver mere ro i sjælen :-)

Min termin er sat til 29. oktober 2012 :-)

Kærlighed = ærlighed

0
0
Svar på denne tråd

Jeg så pgså...
Forfatter: 
Dato:  21-03-2012 12:33

Jeg havde lidt blødninger, så jeg blev sendt til sådan en scanning af lægen da jeg var 8 uger henne. Meget mærkelig oplevelse, fordi man knapt har vænnet sig til tanken.

Men der er jo intet der er sikkert bare fordi i har set det lille myr, man plejer at sige de første 3 måneder er de mest risikable.

Rikke - nu med Fellini ( Nynne og kresten)

Fotografering jylland? klik WWW.RIKKEJOHNSEN.COM

Heste.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmmmm....
Forfatter: 
Dato:  21-03-2012 16:16

Det ved jeg godt, men når det vokser som det skal og hjertet slår som det skal i uge 8, så er riskikoen faldet til kun 5 % for at der skulle ske noget... så risikoen er jo minimal!

Kærlighed = ærlighed

0
0
Svar på denne tråd

Om afsløringer
Forfatter: 
Dato:  22-03-2012 14:38

Jeg synes det er noget pjat at vente, hvis man mister "barnet" så skal man til at forklare at man HAR været gravid men har mistet det på en gang.

Hvorfor ikke bare fortælle at man er gravid, at det er tidligt men i glæder jer.

Hvis det så går galt, så kan folk forstå hvorfor man er ked af og ½delen af historien er allerede fortalt.

Jeg synes det der hemmelighedskræmmeri hører fortiden til, dengang jeg forestiller mig at langt flere følelser blev fejet ind under gulvtæppet.

Det der med alkoholden, den blev jeg også afsløret på, hvor mange render pludselig rundt og drikker vand til en fest (i alle fald dem der normalt drikker alkohol)?

Jeg var afsløret kort tid efter første manglende menses.

:)

Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider