Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Annalisa
Forfatter: 
Dato:  14-03-2012 17:09

Hej HN'er

Nu er det vist min tur til at vise billeder af min dejlige datter Annalisa. Hun er født d. 6 februar ved planlagt kejsersnit, fordi hun lå forkert.

Her er hun lige kommet ud af min mave - det tog 3 minutter fra bedøvelsen var lagt, til hun kom ud - og sikke et skrig hun bød verden velkommen med :-)

De stakkels ben der har ligget meget mærkeligt derinde. Jeg havde hende til ultralydsskanning i sidste uge, fordi de var bange for hofteskred pga. den måde hun har ligget på. Heldigvis var hofterne super fine og lige som de skulle være.

På opvågningen var det tid til mad og kontakt og Annalisa har helt fra start af været super dygtig til at sutte og fået meget ros for hendes sutteteknik.

Annalisa 6 dage gammel - synger buggi vuggi med sin far.

Her en måned gammel, ligger og snakker med sin moar.

Og så et billede fra i dag på puslebordet. Det er helt vildt så meget der bare sker fra dag til dag <3

Jeg nyder hende og mor-rollen er bare fantastisk! Hun er en rigtig glad pige som pludrer meget og nøj hvor kan hun kigge intenst på en :-) Hun er begyndt at smile når hun ser mig og er begyndt at have glæde af at ligge lidt selv og kigge på ting. Tænk hun kun har været her i 5 uger, ejg føler hun har været her altid. Virkelig vildt :-)

Smid meget gerne en kommentar hvis I er nået så langt :-)

Bokse lejes ud i udkanten af hillerød - se www.broedeskovhestepension.dk

Venlig hilsen Lea

0
0
Svar på denne tråd

stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  14-03-2012 22:07

stort tillykke med lillepigen.. lyder til du har haft en god fødsel og har det godt efter kejsersnittet..

hun ser bare dejlig ud..

mvh katrine

Mor til de dejligste børn:

Magnus født 040108

Julie født 040209

Oliver født 260510

Med hestene:

Thor Munksgård født 280595-090811 R.I.P

Viktor Enghøjgård født 210707-200811 R.I.P

La Caiser født 010508 < ...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-03-2012 07:22

tillykke din din skønne guldklump

Rideudstyr sælges

se præs, billeder.

0
0
Svar på denne tråd

Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  15-03-2012 08:32

Hvor er hun fin og sød.

Det ser godt nok vildt med hendes ben - hvor er det dejligt at hun ikke har hofteskred.

Kh. Mette

0
0
Svar på denne tråd

Fin pige
Forfatter: 
Dato:  15-03-2012 12:37

Hvor ser hun bare dejlig ud - tillykke med hende :)

Har det præcist på samme måde som dig , min pige er 9 uger , hun ændrer sig også bare hele tiden og det føles også som om at hun altid har været her :)

Mor til den fineste lille prinsesse Anna født d.11/1'12 <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider