Hej HN'er
Nu er det vist min tur til at vise billeder af min dejlige datter Annalisa. Hun er født d. 6 februar ved planlagt kejsersnit, fordi hun lå forkert.
Her er hun lige kommet ud af min mave - det tog 3 minutter fra bedøvelsen var lagt, til hun kom ud - og sikke et skrig hun bød verden velkommen med 

De stakkels ben der har ligget meget mærkeligt derinde. Jeg havde hende til ultralydsskanning i sidste uge, fordi de var bange for hofteskred pga. den måde hun har ligget på. Heldigvis var hofterne super fine og lige som de skulle være.

På opvågningen var det tid til mad og kontakt og Annalisa har helt fra start af været super dygtig til at sutte og fået meget ros for hendes sutteteknik.

Annalisa 6 dage gammel - synger buggi vuggi med sin far.

Her en måned gammel, ligger og snakker med sin moar.

Og så et billede fra i dag på puslebordet. Det er helt vildt så meget der bare sker fra dag til dag <3

Jeg nyder hende og mor-rollen er bare fantastisk! Hun er en rigtig glad pige som pludrer meget og nøj hvor kan hun kigge intenst på en
Hun er begyndt at smile når hun ser mig og er begyndt at have glæde af at ligge lidt selv og kigge på ting. Tænk hun kun har været her i 5 uger, ejg føler hun har været her altid. Virkelig vildt 
Smid meget gerne en kommentar hvis I er nået så langt