Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Når man rigtig gerne vil hjælpe
Forfatter: 
Dato:  10-03-2012 13:07

Jeg læste denne her artikel om de fortabte børn i ude&hjemmes gratisnummer for 1½ uge siden som rørte mig dybt. Imidlertid glemmer jeg så at få købt ugebladet den efterfølgende onsdag, for at få at vide hvordan jeg bidrager med min hjælp til de her børn på børnehjemmet i Litauen...

Endelig kommer jeg i tanke om det og får i dag læst artiklen på nettet: www.udeoghjemme.dk/Artikler/ Artikler/2012/03/litauen.aspx

Og ser til min skræk at det er i denne her weekend indsamlingen foregår - i Odense....

Ihh hvor kunne jeg slå mig selv meget hårdt. Jeg ville vildt gerne hjælpe, men jeg har arbejdsweekend og er på arbejde i Roskilde begge dage fra 10-18 og indsamlingen er åben i tidsrummet 12-18 Det kan jeg jo på ingen måde nå!

Jeg har masser af ting liggende, som jeg ville sende på genbrugen, men som de helt sikkert ville kunne få glæde af. Ting som overhovedet ikke er slidte, men som vi ikke længere har brug for.

Det ville jo være rigtig rart hvis de indsamlede over lidt flere dage, så jeg havde en mulighed for at give mit bidrag. Transporten til odense er ikke noget problem....

Ved ikke lige hvad jeg ville med det her indlæg - men ud skulle min frustration i hvert fald...

Den heldige ejer af Milancio S & Lille Karlshøj's Manon & 2 føl i vente

Samt mor til en Noah 20.09.2009 & ny i vente 05.07.2012

"Vær nøgtern og gør altid det, som du sagde, at du ville, da du var fuld. Det burde lære dig at holde kæft"-Citat: Ernest Hemmingway

0
0
Svar på denne tråd

Litauen
Forfatter: 
Dato:  10-03-2012 16:10

Stikær: jeg har sendt dig en PB..

Men vil give dig ret i, at det er lidt rigeligt kort frist der er sat af til det, men jeg tror grunden til det er lagt en weekend, er at der har de fleste fri og har tid.

Baltic Child Protection

STØTTER BØRNEHJEM OG FATTIGE FAMILIER I LITAUEN.

SPONSOR SØGES TIL AT FRAGTE TØJ/TING FRA

RINGSTED TIL ODENSE.

www.guloggratis.dk/diverse/onskes-

gratis/annonce/14241686

0
0
Svar på denne tråd

Takker
Forfatter: 
Dato:  11-03-2012 10:35

Jeg nåede at få noget med takket være facebook støttesiden Så nu kan børnene også se frem til mit bidrag og har heldigvis hørt at der er kommet rigtig meget ind lørdag og mon ikke også der kommer meget ind i dag.

Synes det er så dejligt at så mange vil hjælpe Fortsæt endelig med at donere til sådanne formål.

Den heldige ejer af Milancio S & Lille Karlshøj's Manon & 2 føl i vente

Samt mor til en Noah 20.09.2009 & ny i vente 05.07.2012

"Vær nøgtern og gør altid det, som du sagde, at du ville, da du var fuld. Det burde lære dig at holde kæft"-Citat: Ernest Hemmingway

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider