Jeg læste denne her artikel om de fortabte børn i ude&hjemmes gratisnummer for 1½ uge siden som rørte mig dybt. Imidlertid glemmer jeg så at få købt ugebladet den efterfølgende onsdag, for at få at vide hvordan jeg bidrager med min hjælp til de her børn på børnehjemmet i Litauen...
Endelig kommer jeg i tanke om det og får i dag læst artiklen på nettet: www.udeoghjemme.dk/Artikler/ Artikler/2012/03/litauen.aspx
Og ser til min skræk at det er i denne her weekend indsamlingen foregår - i Odense.... 
Ihh hvor kunne jeg slå mig selv meget hårdt. Jeg ville vildt gerne hjælpe, men jeg har arbejdsweekend og er på arbejde i Roskilde begge dage fra 10-18 og indsamlingen er åben i tidsrummet 12-18
Det kan jeg jo på ingen måde nå!
Jeg har masser af ting liggende, som jeg ville sende på genbrugen, men som de helt sikkert ville kunne få glæde af. Ting som overhovedet ikke er slidte, men som vi ikke længere har brug for.
Det ville jo være rigtig rart hvis de indsamlede over lidt flere dage, så jeg havde en mulighed for at give mit bidrag. Transporten til odense er ikke noget problem....
Ved ikke lige hvad jeg ville med det her indlæg - men ud skulle min frustration i hvert fald...