Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Inde i min mave...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2012 06:56

Igår var vi til en kønsscanning/tidlig gennemscanning i Kolding - manden ville jo gerne vide kønnet (det ville han også sidst men der sagde jeg nej- så denne gang måtte han bestemme) ..

Og det var godt nok svært for farmand lige at skjule sin skuffelse i første øjeblik - drømmen var vidst en dreng... ;) ... Men der ligger en lillesøster inde i maven (og det er moderen bestemt ikke ked af- ville ikke ane hvordan jeg skulle opdrage en dreng alligevel.. ) ..

Det var præcis derfor jeg helst ville vente med overraskelsen til ungen kom ud- for så er man jo fløjtende ligeglad med kønnet.. ;) .. Men jeg ved da også at fars skuffelse hurtigt ligger sig igen, han skal bare lige vænne sig til at være ene hane i hønsegården til dagligt- han har jo en søn fra tidligere ægteskab, så han er ikke helt drengeløs... ;)

Men sjovt nok - de flestes kommentar når de hører det er en pige, har været "Nå men så må i jo bare på den igen" ... Øh jamen hvorfor - 2 sunde og raske piger er da langt mere end man turde håbe på.. Hvorfor skal man absolut have en af hver? ... ;)

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

Her er det lige modsat
Forfatter: 
Dato:  03-03-2012 08:30

Vi var til kønsscanning i onsdags, og der fandt vi ud af at Magnus skal have en lillebror. Og der blev vi efterfølgende mødt med, nå jamen så må I jo prøve igen, så Iben kan få sin lille hestepige... Hvorfor det? Jeg har det ligesom dig, at man da skal være glad for det man får, vi er jo heldige at de sunde og raske... Og hvem siger at Magnus eller lillebror ikke bliver en hestedreng

Ja, tænk på alle dem der knokler med at blive gravide, gennemgår diverse hårde hormonkurer osv. Vi skal bare kigge på hinanden, så er jeg gravid - sikkert derfor det er drenge, det skulle jo være de hurtigste svømmere

Faktisk var den eneste der reagerede positivt, min mands far, der er tidligere proffesionel tennisspiller. Hans kommentar var: "FEDT! Der er også flere penge i herredouble, end mixdouble!"

Iben W. D. Fischer

Trakehner - hesten for livet!

http://www.iwe-horses.dk

0
0
Svar på denne tråd

Kommentarer
Forfatter: 
Dato:  03-03-2012 08:56

Ha ha, fed kommentar der ellers ... ;) .. For man kan da godt blive lidt stødt når man nu selv er kisteglad for spiren i maven..

Vores datter på 1½ er også en rigtig drengepige - hun er mere dreng end hendes bror på 8.. ;) ... Det er traktorer, biler og vilde lege der hitter her...

Så det er ikke fordi vi kommer til at sidde med 2 perlepiger - dem ville jeg så forøvrigt heller ikke ane hvad jeg skulle stille op med..

Tror jeg vil gøre det til mit svar fremover - at vi er utroligt glade for 2 sunde og raske børn så hvorfor skulle vi udfordre skæbnen ved at prøve igen..

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

To piger
Forfatter: 
Dato:  03-03-2012 09:29

Vi har også to piger.

Jeg kunne slet ikke forestille mig det anderledes. Jeg synes, jeg er så heldig, at jeg har to piger, og at det næsten er synd for andre, at de ikke er så heldige. Og mon ikke de fleste med to drenge eller med en (eller flere) af hver har det på præcis samme måde? Det man selv har er det bedste, og det eneste man kan forestille sig...

Jeg har aldrig helt forstået den der med, at en far skal have en søn og en mor en datter, må jeg indrømme. Det er sådan lidt gammeldags kønsrolle-agtigt, hvor drengene skulle med far i marken og pigerne hjælpe mor i huset. Sjovt, der er nogen, som stadig hænger fast i gamle mønstre...

mvh Stine

Hestebokse sælges. To fronter, to sider, 3x3 meter - 4000 kr.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-03-2012 10:01

jeg har en søn og havde altid ønsket en dreng( frygter en pige med samme teenager temprament som mig selv ) manden har en pige på knap 18 fra tidligere, elsker begge "mine" børn, må se hvad der er i vente når projekt baby kommer igang, sønnen er kun 5,5 måned pt så har ikke så travlt

Med de 3 skønne muler

Cody, Walentin og Alfred

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  03-03-2012 11:45

Tillykke med jeres lille pige

Vi venter også en pige, hvilket vi begge mest ønskede os - men havde det været en dreng havde det være lige så dejlig uden tvivl!

Da vi var til kønsscanningen, kiggede jordemoderen straks bekymret på min mand da hun sagde det blev en pige.

Jordemoderen fortalte bagefter at det par hun havde scannet inden os også skulle have en pige, manden var blevet SÅ skuffet at han ikke havde sagt et ord resten af tiden. Håber din mand kommer sig, og mon ikke... 2 raske børn må da være lykken, uanset kønnet!

Men det er sjovt som folks reaktion har været, når vi har fortalt det bliver en pige har mange sagt at 'så kan vi håbe på en dreng næste gang'. Syntes det er underligt, frem for at glæde sig over det barn der kommer nu - og hvorfor er det 'bedst' at have en af hvert køn??

0
0
Svar på denne tråd

børn,,
Forfatter: 
Dato:  03-03-2012 12:06

Vi har en pige og en dreng, og da vi fik kønnet på den sidste (dreng) at vide, gik der et kort øjeblik et stref af skuffelse, eller snarere frygt igennem mig.

Jeg vidste hvad jeg skulle stille op med en pige, og vidste at sådan en størrelse kunne jeg da holde liv i. Men lynhurtigt efter blev jeg bare kisteglad over, at det tilsyneladende var et sundt og raskt barn jeg ventede.

Idag kunne jeg ikke forestille mig at have andet end de 2 lømler vi har nu, og sådan er det jo heldigvis for langt de fleste forældre.

Tillykke med dine piger.

mvh c

0
0
Svar på denne tråd

forskelligt køn
Forfatter: 
Dato:  03-03-2012 14:38

Jeg håbede virkelig, at jeg fik en af hvert køn. Hvis jeg helt selv kunne have bestemt, ville jeg gerne have haft to piger, for dem ville jeg bedst vide, hvad jeg skulle stille op med (og havde i øvrigt 47 pigenavne og 0 drengenavne, jeg kunne lide!), men med tvillinger tror jeg, at det er SÅ meget lettere for børn af hver sit køn at skabe hver sin identitet og vennekreds. Så det heppede jeg på - og det fik jeg :-)

Ellers kan jeg klart godt se fordelen i børn af samme køn. Umiddelbart skulle man tro, at to drenge eller to piger har større sandsynlighed for at have lyst til at lege det samme.

Tillykke med tøsebarnet, ManEater :-)

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-03-2012 19:55

Det er da fedt med sådan et par tøser Tror du ikke bare farmand et kort øjeblik frygtede alle de unge mænd han må tage en alvorlig snak med om 15 år???

Vi har jo Oskar på to år og vi snakker da meget om nr 2. Jeg vil derimod ikke vide kønnet denne gang, for det skal ikke være en hemmelighed at jeg ønsker mig en pige og som du siger, så er man bare lykkelig for hvad der kommer ud når man først står i det. Hvis den første havde været en pige havde jeg klart ønsket mig en dreng som nr to. Ikke fordi jeg ikke vil blive over lykkelig over at få to af samme køn, men synes det er en stor og spændende udfordring at have en af hver. Så vil gerne have en pige men hvis det er en lillebror der melder sin ankomst næste gang skal han være mere end velkommen.

Jeg tror faktisk at jeg så ud på samme måde som din mand da vi fik at vide at vi ventede en dreng første gang. Ikke fordi jeg var skuffet - overhovedet, men fordi jeg var 100% overbevist om at der gemte sig en pige derinde!! Så det tog lige et par minutter før jeg kunne fortsætte samtalen.

Gad egentlig godt vide hvad den stakkels sygeplejerske har tænkt om mig

0
0
Svar på denne tråd

Forskellige køn
Forfatter: 
Dato:  05-03-2012 09:58

Stort tillykke med den kommende pige :)

Nogle gange tænker jeg lidt på hvad pokker folk bilder sig ind! Hvorfor skal man have en af hver?? Et par jeg kender har fået 3 piger og der har folk direkte sagt til dem at det dog er syndt for manden at han ikke har fået en dreng med alle de piger Amen altså de har da 3 sunde og fantastiske piger!

Jeg har selv en pige på 3,5 og en dreng på 10 mdr. Josefine vidste jeg ikke hvad blev, men ville gerne vide kønnet på nr 2 da jeg så kunne sortere pigetøjet fra i arve tøjet osv. Både min mand og jeg blev da lidt mærkelige da vi fik af vide at det blev en dreng, selv om jeg var 99 % sikker på at det var en dreng der lå i maven...

Men vi vænnede os da til at nu skulle vi også have en af hver. Men nu er kasper nu mere bild og kysse glad en Josefine nogen sinde har været ;)

MVH
Dorthe
Ejer af to skønne Vizsla'er og en vidunderlig Travhest,
og mor til Josefine 29/10-2008

Passir sælges 17" med bom på 27,5 cm. Se præs!

Et dyr er et dyr
Og det skal man ikke lave om på!!
0
0
Svar på denne tråd

Jeg ved ik
Forfatter: 
Dato:  05-03-2012 10:07

om det er fordi andre (LÆS: folk) sys man skal ha begge køn - el det er fordi de TROR at man selv vil ha en af hvert køn... Uanset hva- så er sådan kommentarer malplacerede og forkerte!

Manden min har en datter fra tidligere- vi fik en søn. Jeg vil gerne ha en søn mere. jeg har alle dage bedst kunnet med det andet køn - jeg sys bedre jeg magter en dreng, jeg kan bedre lide drengetøjet osv osv osv. Men man blir jo når alt kommer til alt glad uanset hva - så længe det er et raskt barn!

Nu er dte som jeg ahr forstået for i øvrigt sådan at det køn man ahr fået første gang, er der vidst 75% for at man osse får næste gang.

Vi har et vennepar - de har 4 drenge.

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

www.lykkepiller.info

tina@lykkepiller.info

Graviditet og SSRI på facebook

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider