Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

kan det passe?
Forfatter: 
Dato:  29-02-2012 08:18

Jeg er hunderæd for at der er lavet en lillebror her i weekenden..

Alt for meget rødvin og en meget festlig aften, endte med to dumme forældre der lige tog chancen..

Hmm.. og selvfølgeliglig midt i min ÆL.. dumt jeg ved det.MEN manden var dog en smule fornuftig og trak sig ud i sidste øjeblik..

Men synes allerede jeg har symptomer, og håber det er psyken der spiller mig en puds!!! Netop fordi jeg er så bange for det.. Eller måske stdaig tømmermænd efter alt for meget vin..

kvalme, underlige bryster,hedeture hvor jeg blusser helt op i ansigtet,træt, og begyndte at tude midt i Tarzan mammamia i går..

det kan da ikke passe at man SÅ tidligt kan mærke symptomer ?? Jeg havde ikke kvalme med mine piger.

Kryds fingre for at det er min hjerne Som ellers har rigeligt at tænke på..

er det sket tager vi da det med, men men men ville dog gerne vente et par år, hvis vi overhovedet skulle have en mere..

Andre der har prøvet noget lign ???

0
0
Svar på denne tråd

jeg kan hilse
Forfatter: 
Dato:  29-02-2012 08:34

og sige at jo, det kan det godt være. Nogle oplever symptomer med det samme æg og svømmeren mødes.

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

www.lykkepiller.info

tina@lykkepiller.info

Graviditet og SSRI på facebook

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  29-02-2012 13:01

Da vi regnede tilbage var det også nærmest med det samme efter befrugtning af jeg fik hårde ømme brystvorter og sådan lidt utilpashed/humørløshed..

Ejer af;

• Narnia fra Lille Nørregård IS
  • Álfur fra Danefeld IS
  • Harpa fra Ytra-Vallholti IS (R.I.P.)
  • Diamant DV866 (R.I.P)

Mor til Merle 25. januar 2012

0
0
Svar på denne tråd

Åh nej også her er der kvamle
Forfatter: 
Dato:  29-02-2012 14:55

Men jeg håber da, jeg bare får min menstruation- snart. Jeg er også for gammel til det med babier.

Men, jeg havde kvamle i går- til jeg fik spist, og her i dag, ja!

Ellers har jeg aldrig kastet op- kun haft kvalme. Især med lugte.

Der er vist nogen andre forældre, der har hygget sig for meget...

Men jeg har købt nogen graviditetstest på nettet, sidste år, det er da godt, jeg ikke forærede dem væk, da jeg sad lidt, hvad skal du så med alle RESTEN? De kostede en 120 kr for 10.

Mvh Pinny

FRUST (frust) n: The small line of debris that refuses to be swept onto the dust pan and keeps backing a person across the room until he finally decides to give up and sweep it under the rug.

0
0
Svar på denne tråd

havdee
Forfatter: 
Dato:  29-02-2012 20:16

Jeg havde en periode her for en 3-4 menstruationer siden hvor jeg VIRKELIG havde samtlige symptomer på en nystartet graviditet.

Jeg havde ømme bryster, var mega træt, og værst af alt; gik over tid!!!

Vi skal IKKE have flere børn så jeg havde det virkelig dårligt, og mente faktisk heller ikke at det burde kunne være sket, men hvor skulle alle de symptomer så stamme fra?

Jeg turde næsten ikke købe en test og mindst at alt tage den, hvad nu hvis!

Omvendt nyttede det jo ikke noget at trække den i langdrag hvis nu der var noget - for så skulle det væk.

Er prøvet én gang før, og dét har man jo absolut heller ikke lyst til at prøve igen.

Fortrydelsespiller var for sent i mit tilfælde...

MEN testen var heldigvis negativ! Aaaah hvor skønt og dagen efter kom menstruationen som så har været regelmæssig siden...

*gys*

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider