Vandet gik kl 01, natten mellem den 10 og den 11 ..
Den 11 skulle Junior (min bonusknægt der dengang boede hos os) starte i 1. klasse, så den 10 havde jeg været afsted hele dagen med ham, fået ham klippet, han havde valgt tøj og vi havde hygget os.. Vi havde også været nede at købe gave til baby, for nu måtte den da snart komme (havde termin d 7) ..
Havde ingen tegn på noget som helst hele dagen, selv mine plukveer mærkede jeg intet til (havde ellers været sygemeldt længe før termin pga voldsomme plukveer og risiko for for tidlig fødsel, samt bækkenløsning) ..
Vågner lidt i 1 og skal tisse - da jeg havde tisset ca 10 minutter måtte jeg fortælle min mand at enten var min blære da helt istykker eller også var vandet gået ...
...
Var på FG til tjek kl 11 om formiddagen (vi skulle jo lige have overstået Juniors 1 skoledag inden - det var de ikke meget for på FG).. Kørte derfra igen ca kl 13, vi blev enige om lige at køre ud at handle osv når nu vi var i Esjerg (vi bor en times kørsel derfra) og kl 15 ringer jeg til FG igen at nu kommer vi altså tilbage for nu var der pludselig 3 min imellem veerne..
..
Hun er født 00.35 d 12 ..
Så her var der ingen tegn før vandet gik ..
..