Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hvordan havde i det inden i fødte?
Forfatter: 
Dato:  28-02-2012 21:14

Jeg har termin om 14 dage, men min jordmor kunne godt tro at jeg måske har født inden for den næste uge. Da jeg har haft tegn blødning, usikker på om slimproppen er gået og været dårlig med opkast. Så hun mente at det var tegn på at der var noget igang.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hva du lavet et par dage før du fødte og hvordan du havde det? kunne du mærke dagen inden at der var optræk til noget?

Termin den 14. marts 2012

0
0
Svar på denne tråd

tre dage
Forfatter: 
Dato:  28-02-2012 21:18

inden overanstrengte jeg mig gevandigt, ufrivilligt så der stod den på seriøst plukveer så jeg snart ik kunne stå på benene.

Ellers var der intet før natten til dagen hvor jeg føder om aftenenen.

Dvs optrækket med underlige små veer/kæmpe plukveer begynder kl 00 rent faktisk og så står den på at maven trak sig sammen, og jeg fik tynd mave. Senere begyndte det at tynge ned i selve maven.

Sådan fortsatte det til de rigtige veer trådte ind. Ingen kvalme el lig.

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

www.lykkepiller.info

tina@lykkepiller.info

Graviditet og SSRI på facebook

0
0
Svar på denne tråd

Bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  28-02-2012 23:37

Jeg fødte om mandagen. (30/1-2012 på terminsdag)

Om fredagen gik slimproppen

Om lørdagen (morgen) fik jeg tegnblødning

om søndagen (aften/nat) gik noget af vandet samt veer.

Om mandagen veer, veer og veer.. Og fødsel :)

Ingen kvalme eller andet ubehag..

Glæd dig det er en fantastisk oplevelse! :)

god fornøjelse

Hilsen 007.DK
Lækker Andel til salg i kgs. Lyngby. 2 vær. 58 kvm. 300S ude foran opgangen, 10 min. til st. på ben, dejligt kvarter, ved siden af DTU

PB info

Så blev vi sgu gift d. 30/7-11

Lucas 30/1-2012 <3 ...

0
0
Svar på denne tråd

PS.....
Forfatter: 
Dato:  29-02-2012 07:54

jeg glemte at skrive at jeg ik havde tegnblødning el noget før jeg ankom 7 cm åben på føde afd! Slimproppen kan jeg slet ik mindes, da der ik kom ret meget

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

www.lykkepiller.info

tina@lykkepiller.info

Graviditet og SSRI på facebook

0
0
Svar på denne tråd

Dagen før...
Forfatter: 
Dato:  29-02-2012 08:50

Vandet gik kl 01, natten mellem den 10 og den 11 ..

Den 11 skulle Junior (min bonusknægt der dengang boede hos os) starte i 1. klasse, så den 10 havde jeg været afsted hele dagen med ham, fået ham klippet, han havde valgt tøj og vi havde hygget os.. Vi havde også været nede at købe gave til baby, for nu måtte den da snart komme (havde termin d 7) ..

Havde ingen tegn på noget som helst hele dagen, selv mine plukveer mærkede jeg intet til (havde ellers været sygemeldt længe før termin pga voldsomme plukveer og risiko for for tidlig fødsel, samt bækkenløsning) ..

Vågner lidt i 1 og skal tisse - da jeg havde tisset ca 10 minutter måtte jeg fortælle min mand at enten var min blære da helt istykker eller også var vandet gået ... ;) ...

Var på FG til tjek kl 11 om formiddagen (vi skulle jo lige have overstået Juniors 1 skoledag inden - det var de ikke meget for på FG).. Kørte derfra igen ca kl 13, vi blev enige om lige at køre ud at handle osv når nu vi var i Esjerg (vi bor en times kørsel derfra) og kl 15 ringer jeg til FG igen at nu kommer vi altså tilbage for nu var der pludselig 3 min imellem veerne.. ;) ..

Hun er født 00.35 d 12 ..

Så her var der ingen tegn før vandet gik .. :) ..

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

Ingen tegn...
Forfatter: 
Dato:  29-02-2012 11:56

Gik i seng, vågnede op med milde veer.

Og dog, retrospekt havde jeg faktisk en lidt underlig følelse i solar plexus, ikke noget krftigt, mere en trykken, det har nok været fordi jeg var ved at gå igang :)

Men ingen plukveer, blodninger, smerter eller andet før veerne satte ind.

Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  29-02-2012 12:34

Jeg havde ondt i lænden og ned i benene mandag. Slimproppen var gået dagen inden, om søndagen... Om natten kom der veer samt tegnblødning, men det gik i sig selv og begyndte først igen tirsdag aften og jeg fødte onsdag. Da veerne blev "rigtige" havde jeg virkelig tynd mave...

Ejer af;

• Narnia fra Lille Nørregård IS
  • Álfur fra Danefeld IS
  • Harpa fra Ytra-Vallholti IS (R.I.P.)
  • Diamant DV866 (R.I.P)

Mor til Merle 25. januar 2012

0
0
Svar på denne tråd

tegn på fødsel
Forfatter: 
Dato:  29-02-2012 12:51

Jeg havde kraftige plukveer fra ca midt i graviditeten, og fra ca. 6 uger før termin havde jeg perioder hvor jeg havde "regelmæssige plukveer", altså f.eks. med præcis 20 min interval.

Bortset fra dette, og en smule mælkeløb under bruseren dagen før fødsel, havde jeg overhovedet ingen tegn før vandet gik ved den første ve kl 4.10. Sofus er født 4½ time senere, kl. 8.44

Dagene op til fødsel lavede jeg ca. det samme som alle de andre dage, så der var ikke noget ekstraiordinært dér som kunne have sat det igang

Katrine
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider