Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Gravide tudefjæs
Forfatter: 
Dato:  26-02-2012 21:01

Ja som overskriften lyder, så kommer de her hormoner nogengange virkelig bag på mig....

Jeg siger ikke jeg normalt er en kold skid, men nu synes jeg godt nok det her tager overhånd

Med posten kom i går sådan et gratis særnummer af Ude&Hjemme (ikke at det er noget jeg normalt køber)... Men jeg tog det med på arbejde, for tænkte at så havde jeg lidt at læse i i min pause.

Dét skulle jeg da aldrig have gjort, ej heller åbnet det..... Hvor herre til hest!!!

De første 3 artikler handler så om børn - og nej, ikke den lykkelige slags historier

Til jer der ikke lige har fået det med posten:

Artikel 1: De skræmte børn - omhandler et søskendepar fra Litauen der er endt på børnehjem efter en dramatisk oplevelse om vold i hjemmet.

Artikel 2: Det sidste farvel - omhandler en kvinde på 20 år, mor til 2 og enke.

Artikel 3: Bortført - omhandler en Canadisk familie, hvis 3 årige søn bliver bortført.

Jeg går i gang med at læse den første og jeg har da ikke læst mere end 5 linjer, før jeg sidder med tåre i øjnene og er lige ved at hulke helt vildt.....

Ja det er rigtig tragisk at nogle børn bliver udsat for så traumatiske ting, bliver fjernet fra hjemme og man får ondt i hjertet. Før jeg blev gravid læste jeg sådan en artikel og blev trist til mode, men jeg har da aldrig siddet og flæbet sådan, for jeg ved man ikke kan redde hele verden, selvom man gerne vil.

Og sådan fortsatte det bare. Skulle aldrig have gået igang med at læse det blad...

Nå, ville egentlig bare høre om i andre gravide sjæle også er gået hormon-amok?

Den heldige ejer af Milancio S & Lille Karlshøj's Manon & 2 føl i vente

Samt mor til en Noah 20.09.2009 & ny i vente 05.07.2012

"Vær nøgtern og gør altid det, som du sagde, at du ville, da du var fuld. Det burde lære dig at holde kæft"-Citat: Ernest Hemmingway

0
0
Svar på denne tråd

Ikke så
Forfatter: 
Dato:  26-02-2012 21:15

meget, mens jeg var gravid, men efter jeg er blevet mor... Hold da op, jeg kan tude over alting. Alt rører mig - både gode og dårlige historier, så jeg er da vist rigtig kommet i kontakt med mine følelser

Nu med hundepension

www.123hjemmeside.dk/hundepension

Man skal ikke sige noget om folk, man ikke kan sige til dem...

Mor til 3 vidunderlige børn

Frederik født 280908

Kristian født 030811

Anna født 030811

0
0
Svar på denne tråd

også her...
Forfatter: 
Dato:  27-02-2012 07:59

Nu er jeg så både blevet mor og gravid igen - og kunne ikke synge fødselsdagssang for min søn uden at få tårer i øjnene da han i fredags fyldte 4 år.

Dahm hvor min tårer presser sig på over ingenting...

Mvh. Gitte

StaldOlsen.dk

GO Filique

Findus B - Top of Class - Urprinz

Feldholms Doughty
Ekens Fanfare - Stegstedgårds McKenzie

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  27-02-2012 11:31

ikke let ved tårer normalt, men under min graviditet har jeg været MEGET følsom. Kan tude over et tv program, fødselsberetninger, dyreprogrammer (mishandling har nu altid rørt mig utroligt meget) osv.

Nogle gange bliver jeg så irriteret på mig selv, at jeg højlydt siger fra overfor mig selv Sådan noget PJAT ha ha

*** SAVNET er de 4 smukkeste stjerner på himlen ***

Zar

Chiquita

Grøndalgaard´s Mademoiselle

Starlight´s Sidney

Heste sladrer ikke. Men det burde tilskueren gøre!

<3 Venter babydreng d. 14.03.12 <3

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt
Forfatter: 
Dato:  27-02-2012 13:49

Hvor er det skønt ikke at være den eneste

Og ja det med fødselsdagssange og sidde og glæde sig over andres lykkeligheder er jo super skønt, men man behøver jo ikke bryde ud i gråd.... Jeg vil da inderligt håbe det bliver bare lidt bedre med tiden For at gå fra at være en hård nyser der ikke sådan offentlig viser følelser til at ende i den helt modsatte grøft, er altså lidt grænseoverskridende...

Den heldige ejer af Milancio S & Lille Karlshøj's Manon & 2 føl i vente

Samt mor til en Noah 20.09.2009 & ny i vente 05.07.2012

"Vær nøgtern og gør altid det, som du sagde, at du ville, da du var fuld. Det burde lære dig at holde kæft"-Citat: Ernest Hemmingway

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider