Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Børn har fået hjernesygdom af vaccine
Forfatter: 
Dato:  21-02-2012 06:58

nyhederne.tv2.dk/article.php/id- 48357064:børn-fik-hjernesygdom-af- vaccine.html?forside

Stakkels forældre til de børn der har fået hjernesygdom Var du en af de danskere der overvejede om du skulle takke ja til vaccinen i 2009?

KH Christina :)

Sygeplejestuderende og ryttermærkedommer

0
0
Svar på denne tråd

vaccine
Forfatter: 
Dato:  21-02-2012 08:11

Ja, jeg var en af dem der overvejede det og jeg var meget i tvivl. Jeg var gravid og arbejder i en børnehave, så risikoen for smitte var rimelig stor og det var mens sygdommen var på sit højeste. Jeg valgte at lade være, da jeg var alt for usikker på bivirkningerne, da det jo var en helt ny og uprøvet vaccine. Jeg fik aldrig sygdommen.

Hilsen Tenna

Tremmeseng sælges med madras. 400 kr.

Mor til Sarah 01.08.07

og Mikkel 30.05.10

0
0
Svar på denne tråd

Jeg blev også
Forfatter: 
Dato:  21-02-2012 09:03

tilbudt den. Og idet jeg arbejdede på en skole, ja så var det jo ret nærliggende.

Men jeg takkede nej tak.

Og hvor er jeg dog glad for det nu!

Mvh. Tine

Klipning tilbydes i Køge området.

Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb

0
0
Svar på denne tråd

Jeg var også gravid..
Forfatter: 
Dato:  21-02-2012 13:21

..og blev dermed også tilbudt den. Heldigvis takkede jeg også nej, da jeg ud fra helt almindelig sund fornuft besluttede, at det var bedre at forsøge at undgå smitten, fremfor helt sikkert at få svækket smittet ind i kroppen. - Og heldigvis for det da..

0
0
Svar på denne tråd

åh altså...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2012 13:56

Hvor er det bare synd for de børn og deres forældre - selv om jeg godt nok ikke lige kan se, hvad det er, de fejler. Nogen der ved, hvad narkolepsi er?

Jeg fik også tilbudt vaccine og sagde nej tak. Min læge ville ikke anbefale den, men heller ikke "afbefale" den, og jeg tænkte, at hvis hun ikke ligefrem syntes det var så en god ide, så ville jeg ikke. Jeg følte mig heller ikke ret svækket, selv om jeg var gravid :-)

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-02-2012 15:12

narcolepsi er sovesyge, kender flere der har det, man kan sidde i en samtale og lige pludselig falder vedkommende hen, vågner ret efter som intet er hendt, noget med ilttilførslen som kan lukke af, de bahandler med ritalin

Med de 3 skønne muler

Cody, Walentin og Alfred

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-02-2012 21:03

Jeg takkede heldigvis også nej selvom lægen synes det var dumt da jeg arbejder i vuggestue og et par af børnene havde influenzaen... Er godt nok glad for at jeg holdt fast i min intuition!! Blev heldigvis ikke smittet.

0
0
Svar på denne tråd

fået den
Forfatter: 
Dato:  22-02-2012 21:52

ja, her fik hele familien den. Dog ikke lillebror, da han ikke var født endnu. Og vi har ingen problemer haft eller sygdom.

Selvfølgelig er det tragisk for de familier det har ramt. Men jeg er nu alligevel glad for muligheden for vaccinationer er der. Ellers er det ikke sikkert jeg havde min datter i dag!

Hilsen

Katarina

Mor til de dejligeste børn

Beatrice som er hjertebarn (HLHS)

og Laurits

www.duclos-julsdorf.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider