Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Overraskelse til dåb?
Forfatter: 
Dato:  20-02-2012 12:39
Hejsa.

Jeg håber i kan hjælpe mig med lidt ideer :)
Min søster fødte en lille dreng i december måned og skal holde barnedåb her i april. I den forbindelse holder jeg en lille tale, og der vil jeg gerne overraske hende med noget. Jeg ved bare ikke hvad! Det kunne måske være noget vi kunne lave sammen (jeg har også en lille prinsesse på 3 måneder) hvor børnene jo så skal med, eller det kunne være noget til Sylvester (hendes søn) som vil betyde meget.

Min søster og jeg har først rigtig "fundet" hinanden her inden for de sidste par år i en alder af 22 og 28 så derfor vil jeg gerne give hende noget specielt. Om det er en oplevelse en gave eller andet? Har i nogle ideer?

Dåbsgaven er allerede købt så det behøve ikke nødvendigvis være til ham. Men kom gerne med ideer!

Mvh Kristina

0
0
Svar på denne tråd

ide...
Forfatter: 
Dato:  20-02-2012 21:16

Bor I i nærheden af hinanden? For så skal I da sammen til babysvømning eller babytumling eller sådan noget :-) Ellers må du nøjes med en enkelt tur i svømmeren med børn med cafebesøg, imens de små snorker efter udfoldelserne :-)

Altså, det er jo ikke så spektakulært - men jeg synes godt nok, at det er svært at komme på noget helt specielt, når det også skal være en hyggestund omkring jeres børn. En tur i tarzanbanen eller zoo eller noget andet lidt mere spændende vil de få absolut minus ud af, imens de er så små.

Hmmm... Ellers kunne du pakke en lille kurv med ingredienserne til en hyggelig eftermiddag - kage, kaffe, brunch eller hvad I ellers synes er hyggeligt, med en rødternet dug og servietter og engangsbestik. Så kan I tage på picnic, når det bliver varmere - eller holde den indenfor :-)

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Lærke. J j j
Forfatter: 
Dato:  21-02-2012 13:18
Hej tina. Tak for de mange gode forslag! Baby svømning går vi begge til dog forskellige stedet. Den med kurven var en suuper god idé!!

Overvejer måske også om vi skulle ind til en fotograf og have taget billeder kun af os med de små. Men er der så evt nogle der kan anbefale en i Århus?

Mvh Kristina

0
0
Svar på denne tråd

foto...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2012 14:24

Det var da en rigtig god ide! Jeg kender ikke nogen i Århus, men har selv lige spurgt til Sparky herinde fra, som desværre ikke kunne der, hvor jeg havde brug for det. Du kan jo tjekke hendes præs og hjemmeside :-)

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er lige her..
Forfatter: 
Dato:  21-02-2012 20:10

Jeg er lige her - tak for henvisningen Tina :)

Jeg har ikke studie til det, og bor en lille time fra Århus, men der er helt sikkert en del fotografer i århus der er dygtige, hvis i vil give lidt penge for det.
Det syntes jeg lyder som en super god ide - i bliver så glade for sådan nogle proff billeder.

Jeg fik lige taget nogle for et par uger siden - dog af en lidt større baby.

FOtografen er JP-photo.dk

Rikke - nu med Fellini ( Nynne og kresten)

Fotografering jylland? klik WWW.RIKKEJOHNSEN.COM

Heste.dk

0
0
Svar på denne tråd

Prutprinsesse
Forfatter: 
Dato:  22-02-2012 10:12
Rikke jeg har godt set dine billeder herinde du har taget, og jeg syntes du er en vildt dygtig fotograf! Desværre er det ikke helt muligt for min søster at sidde i bil/bus så lang tid endnu :/
Tak for linket vil lige kigge på hjemmesiden:)

Mvh Kristina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider