Hihi, nej det er svært at vide hvad behovet er før man står i det. Min datter sov kun inde i starten (da det ikke anbefales at børn under 3 kg sover ude), så jeg havde lidt tid til at finde ud af hvad jeg havde brug for. Men nogen ting du måske kan svare på inden.
Brug: i barnevognen, på værelset eller begge dele. Ledningsfri sender/modtager, genopladelige batterier og medflg. ladestation ect.
Rækkevidde: Hvis du eks skal bruge den i barnevognen, hvor langt væk skal barnevognen så stå og hvor tykke mure skal den trænge igennem.
Mange kanaler: Bor du eks i etageejendom har du brug for en alarm med flere mulige kanalindstillinger, så du ikke får tunet dig ind på alle de andres babyalarmer
Temperaturmåler: Det kommer vel an på dit temperament. er det vigtigt for dig at have et objektivt mål eller klarer du dig fint ved at prøve dig frem og mærke efter om barnet føles tilpas. Mest relevant hvis alarmen skal bruges i barnevognen.
Størrelse: På nogle alarmer er senderen ret stor og klodset. Upraktisk hvis du skal have alarmen med rundt og den ikke kan ligge i barnevognen undervejs. Hvor stiller I andre egentlig de der store sendere?
Vibratorfunktion: Så man kan have den på sig og opdage at ungen er vågen også mens man støvsuger. Min alarm har denne funktion . jeg har endnu ikke brugt den. Har en veninde hvor barnets far er døv - de kan ikke undvære den funktion.
Om du har brug for en med vuggevise er self. svært at vide før den lille ankommer. Jeg klarer mig fint uden.
VH Line