Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

120 ord - Ipad
Forfatter: 
Dato:  22-01-2012 16:07

Hej Alle

Forleden dag da jeg hentede vores søn på 5½ i børnehaven, sad han og spillede et spil på pædagogens Ipad som hed 120 ord. En App som pædagogen havde downloaded.

Da vi ikke ejer en Ipad (ej heller Iphone) vil jeg høre, om der er nogen der ved om man kan få det spil til computer (og evt. kan smide et link ind)? da jeg syntes det var helt genialt. evt. om man kan få det til en nintendo

Han har den alder hvor han gerne vil lære at stave, og dette spil appellerede rigtig meget til ham, og fremmer hans lyst til at lære, hvilket jeg syntes er rigtig dejligt:-)

Helena

9 års hoppe efter Donato/Michellino/Roots XX
4 års vallak efter BH Don Romantic/Donato/Michellino

2 års hoppeplag efter Romanov/Leredo/Romancier

www.gghorses.dk

0
0
Svar på denne tråd

Start med bøger
Forfatter: 
Dato:  22-01-2012 20:11

Vi har en datter på snart 6 år. Startede med at købe skolebøger til hende i sommers. Tog nogle scanninger af dem, og printede sider ud som både hun og hendes bror på snart 4 år lystig skrev efter. Siden har vi så fået en iPad, og den er selvfølgelig mere spændende end en bog. Nyt osv... Men disse skolebøger købte vi i Brugsen. De fåes også så børnene kan lære klokken og regne samt flere slags. Super læring.

Med venlig hilsen

Lena

0
0
Svar på denne tråd

jeg kender
Forfatter: 
Dato:  22-01-2012 21:16

Jeg kender godt de bøger, og vi har også brugt dem meget til vores store dreng, som nu går i 1. klasse.

Men jeg kunne se at han virkelig fik en masse ud af det program som han sad og spillede, så derfor ville jeg høre om der er noget som ved, om man kan få programmet til pc.

Helena

9 års hoppe efter Donato/Michellino/Roots XX
4 års vallak efter BH Don Romantic/Donato/Michellino

2 års hoppeplag efter Romanov/Leredo/Romancier

www.gghorses.dk

0
0
Svar på denne tråd

apps til
Forfatter: 
Dato:  23-01-2012 22:09

... iphone/ipad findes sjældent til pc.

Jeg kan se på de ratings 120 ord har fået i appstore, at det ikke er alle der er lige begejstrede for den, så måske et almindeligt Pixelinespil ville være bedre?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider