Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

God mad til en dårlig mave?
Forfatter: 
Dato:  20-01-2012 07:11

Stakkels Mikkeline er blevet ramt af en mavevirusinfluenzaagtigting..

Hun er glad og frisk og vil gerne drikke alt muligt - men hun vil ikke spise noget ... End ikke yndlingsspisen risengrød kunne hjælpe på det ...

Min mand tog hende så til læge igår (ja ja han er altså den mest pylrede herhjemme, det indrømmer jeg gerne) og lægen sagde at det var sådan en mave-etellerandet og at det ville tage ca 3 dage.. Vi skulle bare tilbyde hende hvad hun ville have, holde øje med hun får væske nok og ellers drøne til læge øjeblikkeligt hvis hendes feber røg på 39 eller over..

Væske har vi styr på - efter at vi var indlagt i sommers til drop osv, er vi meget obs på væskeindtaget og det ser helt fint ud ..

Men jeg mangler gode råd til hvad søren jeg kan tilbyde hende at spise for at hjælpe lidt på maven ? .. Vi har, udover alt det almindelige mad, prøvet med kiks, knækbrød, popcorn osv..

Samtidig bliver jeg også lidt i tvivl om hun kan have fået halsbetændelse igen? .. Min mand mente ikke at lægen kiggede hende i halsen, men han ved hun tjekkede ørene.. Syntes også bare det er lidt meget at hive hende til læge igen bare for at få det undersøgt, når jeg egentlig ikke har en bestyrket mistanke som sådan...

Gode råd og erfaringer modtages meget gerne ... ;) ...

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

mad til dårlig mave
Forfatter: 
Dato:  20-01-2012 10:37

Når bare hun vil drikke skal du ikke være så bekymret. Æblejuice er godt, vand er godt. Sodavandsis er godt.

Men spørg hende hvad hun har lyst til, og er det en frankfurter med hele svineriet, så giver du hende det!!! Måske hun spiser to mundfulde, men så er hun igang.

Her kan vi næsten altid få dem til at spise cultura med hindbær, hvis mavserne er utidige.

Leg evt. lygteleg og lys hende i halsen for at se om den er rød eller mandlerne hævede. I kan lege tandlæge eller bare lyse hinanden i munden.

Christina ..Prinser og Prinsesser

stigremme- og bøjler i str mini købes. ridestøvler str. 22-23 købes.

0
0
Svar på denne tråd

Frugt.
Forfatter: 
Dato:  20-01-2012 10:52
Her kan han som regel klemme lidt frugt ned. Banan vindruer og rosiner plejer han at få ned uanset hvor syg han så er.

Hanne

Mor til Villads musen født 0708-09

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider