Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Mikkeline skal .......
Forfatter: 
Dato:  19-01-2012 19:59

...... Være storesøster .. ;) ....

Ja, nu må jeg vel hellere komme med en officiel udmeldelse, som forklaring på de mærkelige tråde jeg har oprettet på det sidste .. ;) ...

Det er dog stadig meget nyt, er 9 uger henne - så der er først termin til august.. Den 22 ifølge scanning - 10 dage efter Mikkeline fylder 2 år .. ;) ...

Så min mand får nok ikke helt sin vilje, han ønskede jo at der var max 2 år imellem dem ... ;) ...

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  19-01-2012 20:02
ej hvor skønt. Stort tillykke med det.

Hanne

Mor til Villads musen født 0708-09

0
0
Svar på denne tråd

tillykkke tillykke
Forfatter: 
Dato:  19-01-2012 20:09

Det er sjovt med standpunkter ikk?

.. og tillykke igen!!

Christina ..Prinser og Prinsesser

stigremme- og bøjler i str mini købes. ridestøvler str. 22-23 købes.

0
0
Svar på denne tråd

Fantastisk
Forfatter: 
Dato:  19-01-2012 20:20

Kæmpe stort, stort tillykke Monica

Hvor er det bare stort, dejligt, skønt, fantastisk... Havde gået og ventet lidt på den officielle udmelding

Hvordan har du det?

Kh. Mette

0
0
Svar på denne tråd

tillykke!!
Forfatter: 
Dato:  19-01-2012 20:28

Ej hvor fantastisk, at det er gået så nemt - når du nu ikke helt vidste, hvor dygtig du er til at blive gravid :-) Stort tillykke!

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-01-2012 21:13

Der kan du bare se - så var jeg ikke helt galt på den da jeg spurgte i den anden tråd!! Jeg kunne lugte det helt heroppe i Skagen

Tillykke med det

0
0
Svar på denne tråd

Det ...
Forfatter: 
Dato:  19-01-2012 21:40

... tog da ikke så lang tid. Tillykke med graviditeten.

VH Line

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  19-01-2012 21:41

Stort tillykke :)

Så kan vi jo følges igen :) Her skal Karla være storesøster til d. 16 september, indtil videre, så jeg er kun 6 uger henne :) Det bliver jo helt fantastisk :)

Stutteri Vica

Forsøger at avle Welsh Cobs... !

www.stutterivica.dk

Mor til Super-Karla, der kom til verden d. 24.08.10

0
0
Svar på denne tråd

Nemt ...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2012 06:44

Mange tak for alle lykønskningerne - især den kommende far er helt i den syvende himmel... Moren skal vidst lige vænne sig lidt til det..

Ja det gik supernemt - og det er nok også derfor jeg har været lidt tilbageholdende med at dele nyheden, skulle lige sikre mig at spunken også blev til noget ..

I tirsdag var vi så til en tryghedsscanning (privat) og hun kunne fortælle at alt så superfint ud og hun turde næsten garantere at den lille spunk nok skulle blive til en fin baby engang .. ;)

Skingur - Aner ikke hvad du snakker om.. ;) .. Standpunkter - dem har vi slet ikke her .. ;) .. Ej jeg ombestemte mig jo allerede dengang i august hvor jeg kørte galt- der indså jeg at hvis Mikkeline skulle have helsøskende, så måtte jeg jo nok hellere lige tage mig sammen ... ;) ...

Tante - men det var jo sandt hvad jeg skrev "engang skal vi da have en baby ;) " ...

Spoerger- er heldigvis kommet over kvalmen og opkastninger, stort set.. Var hårdt ramt nogle uger, det var lidt af et chok for med Mikkeline kastede jeg aldrig op ... Seaband havde dog en helt fantastisk virkning, genial opfindelse .. ;)

Camilla- Stort tillykke til jer også - det bliver da sjovt at kunne følges lidt ad .. :) ...

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke :-)
Forfatter: 
Dato:  20-01-2012 13:05

Håber du får en super graviditet.. bare det gik lige så nemt her med at lave en lillesøster/bror :-(

Hilsen Signe Og guld klumperne Karolina (datter) og Emma (guldhest)

Skøn 5 års fjordhoppe sælges, evt udlån eller afbetaling.. skriv PB for yderligere info..

0
0
Svar på denne tråd

Nemt ...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2012 13:47

Tak signe... :) ... Har i prøvet længe? ..

Vi er også ret overrasket, pillerne røg jo først i august, så det må siges at være ret hurtigt..

Vi anede jo ikke hvad vi kunne forvente, Mikkeline var ikke just planlagt og tidligere var beskeden fra lægen at jeg ikke skulle forvente selv at kunne blive gravid... Så miraklernes tid er åbenbart ikke ovre endnu .. ;) ..

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  20-01-2012 19:09

Stort tillykke til jer begge to!

mvh Stine

Hestebokse sælges. To fronter, to sider, 3x3 meter - 4000 kr.

0
0
Svar på denne tråd

Ih tænk
Forfatter: 
Dato:  20-01-2012 20:02

Det havde jeg slet ikk gættet vel

Går gennem ild og vand for mine heste

28-11-07 blev Emma født

17-02-10 blev Elvira født

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke :)
Forfatter: 
Dato:  20-01-2012 21:20

Tillykke med det :))

Så må vi da også hellere til at arbejde på sagen.. ;)

Arbejder som sygeplejerske

- Og MOR til Astrid, født 24.04.08!

OG til Andreas, født 10.09.09!

0
0
Svar på denne tråd

Maneater
Forfatter: 
Dato:  22-01-2012 00:26

Jeg fødte 23 juni.. fik min første menses i starten af september og da vi ikke har brugt beskyttelse har vi jo egentlig prøvet siden der, så snart 5 måneder.. hvilket jo virker sært når nu Karolina blev lavet på 3 forsøg efter 11 år på p-piller hvor jeg fik at vide at jeg skulle forvente ½-1 år før kroppen var klar..

Men jo bare super skønt at din læge tog fejl

Hilsen Signe Og guld klumperne Karolina (datter) og Emma (guldhest)

Skøn 5 års fjordhoppe sælges, evt udlån eller afbetaling.. skriv PB for yderligere info..

0
0
Svar på denne tråd

fantastisk
Forfatter: 
Dato:  22-01-2012 21:59

Stort tillykke!!! Jeg er kun lidt før dig så, jeg har termin 15. juli - så det er jo altid sjovt hvis man kan følges med nogen :-) Selv om jeg er relativ ny her på dette forum, så føler jeg at jeg kender dig da jeg har læst mange af dine indlæg :-)

Hilsen Mette med Zeloso

- Nu er min lykke gjort - en islænder og en lusitano :-)

og en lille bebs i maven med forventet termin 15. juli 2012 :-)

www.dyrevalkyrien.dk

0
0
Svar på denne tråd

kæmpe tillykke
Forfatter: 
Dato:  22-01-2012 22:09

Vi venter en lillebror 1. maj...

Så her er Magnus allerede igang med den store planlægning af legetøj og forberedelse af barnevogn m.m.

Hvor er det bare skønt for jer!

Mvh. Gitte

StaldOlsen.dk

GO Filique

Findus B - Top of Class - Urprinz

Feldholms Doughty
Ekens Fanfare - Stegstedgårds McKenzie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider