Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

3 uger før - hvad lavede du?
Forfatter: 
Dato:  28-12-2011 18:38

Ja som overskriften siger, så er mit spørgsmål:

Hvad lavede du af ting i de 3 uger op til termin??

Sagen er den at jeg sindsygt gerne vil deltage i en festival, der desværre ligger 3 uger før min termin....

Det er en 2 dages festival hvor jeg ikke skal overnatte. Og ja, nogen af jer vil måske mene at det da ikke kan være vigtigt, men der tager i fejl. For mig er det vigtigt. Jeg har ventet længe på at se et par af de bands der skal spille og det ene gæster meget sjældent DK.

Så jeg er ikke interesseret i at høre hvad i synes om, om jeg skal tage afsted eller ej.

Men jeg vil rigtig gerne vide, hvad du foretog dig i de 3 uger op til din termin

Det er barn nr. 2 og ved barn nr. 1 var det en meget nem og ukompliceret graviditet, og jeg lavede vist ikke om på min tilværelse som sådan - så vidt jeg husker (og det gør jeg ikke så godt )

Så hvis nogen af jer har bedre hukommelse end mig, ville det da være en fantastisk hjælp...

Ejer af Milancio S & Mor til en Noah 20.09.2009

"Vær nøgtern og gør altid det, som du sagde, at du ville, da du var fuld. Det burde lære dig at holde kæft"-Citat: Ernest Hemmingway

0
0
Svar på denne tråd

3 uger før...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2011 19:07

Hvad jeg lavede 3 uger før, er jeg ikke helt sikker på :) Men 2 uger før fødslen, byggede jeg hestebokse :D Fik to heste hjem, der skulle bygges bokse til, så det klarede jeg og veninden :) Samtidig knoklede jeg for at passe alle dyrene på gården. 4 heste, der skulle muges, lukkes ud og ind, fodres osv. Hunden skulle på tur, kaninerne skulle ordnes osv :)

Jeg ville nok vurdere hvor vild festivalen vil blive :) Hvis ikke det er sådan en med folk der er sanseløs drukne, så ser jeg ikke noget problem :)

Inter album et nigrum, varietate

0
0
Svar på denne tråd

Før termin...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2011 20:08

Hmm 3 uger før ved jeg ikke lige - men 14 dage før termin var vi på den årlige ferie i Fårup Sommerland, over 300 km hjemmefra ... Vi er afsted en uge med hele familien (mine forældre, min ene bror med familie og jeg selv incl familie) ...

Vi sov i teltvogn på en campingplads og var ellers i sommerland 8-10 timer om dagen... I sommerlandet havde vi lånt en kørestol til aflastning fordi jeg led af svær bækkenløsning og derfor ikke kunne gå ret langt...

Havde pakket tasken til sygehuset, havde lift og autostol med i bilen, selvfølgelig vandrejournalen og så havde vi skrevet nummere til de 2 nærmeste fødegange ned ..

På selve terminsdagen var vi forøvrigt til 30 års fødseldag - dog ikke med overnatning.. Det gik også uden problemer .. ;) ...

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

Jeg Red
Forfatter: 
Dato:  28-12-2011 20:46

3 uger før termin red jeg stadig min hest, og brugte MANGE timer i stalden. 14 dage før termin flyttede jeg hesten på græs.

jeg var også til festival som højgravid uden problemer. man får mange sjove kommentare fra fulde folk, men jeg havde ingen problemer med at være afsted

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  28-12-2011 20:57

Tak for jeres svar

Jeg er også sikker på at hvis alt går som sidste gang har jeg ingen problemer med at tage afsted på festival. Jeg skal jo nok ikke mænge mig med mængden oppe foran scenerne, men blot holde mig lidt på afstand og medbringe en klapstol

Sjovt at høre hvad andre foretager sig op til den forestående fødsel

"Vær nøgtern og gør altid det, som du sagde, at du ville, da du var fuld. Det burde lære dig at holde kæft"-Citat: Ernest Hemmingway

0
0
Svar på denne tråd

Afsted.
Forfatter: 
Dato:  28-12-2011 21:07
Jeg synes også bare du skal tage afsted. Jeg lavede ikke noget vildt 3 uger før, men var på ferie i Italien 10 dage, 5 uger før termin.
Man er jo som regel bare lidt langsommere når man er højgravid.

Hanne

Mor til Villads musen født 0708-09

0
0
Svar på denne tråd

Afsted med dig
Forfatter: 
Dato:  28-12-2011 21:21

Jeg lavede stort set alt, red, malede stald, arbejdede, slå græs osv. Et par pauser ind i mellem og lidt hyppigere måltider så var jeg kørende

Kh. Mette

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-12-2011 22:20

Lige præcis 3 uger før termin var jeg på arbejde hele dagen, fik veer om natten og jeg fødte dagen efter!! Så i mit tilfælde ville en festival ikke være aktuel

Jeg ville dog, hvis jeg var dig, købe billetter og så se tiden an og se hvordan du har det ugen op til! Du skal nok få solgt dine billetter igen, men det kan jo være svært at få fat i dem hvis du har det super fint og føler at du godt ville kunne tage afsted!!!

0
0
Svar på denne tråd

Tante...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2011 22:37

Ja det kan jeg godt se, ikke lige så smart.

Jeg havde nu også tænkt mig at bebs i maven skulle med og liiige få den sidste prægning i retning af den rigtige musiksmag.

Jeg tror også jeg køber billetten og satser på at det går som ved nr. 1. Der var noget med jeg var ude og skyde lerduer noget tid før og fødte 5 dage før termin og gør jeg det denne gang er det over en uge efter festivalen

0
0
Svar på denne tråd

3 uger før termin
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 07:04

Eller rettere sagt 19 dage før termin, fødte jeg

Så en festival havde heller ikke været aktuel her.

Men jeg kan nu ikke se noget problem i at du tager afsted, hvis graviditeten er forløbet fint og uden gener og du ikke regner med at føde før tid.

/Tina

Of all the animals, man is the only one that is cruel. He is the only one that inflicts pain for the pleasure of do ...

/Mark Twain

0
0
Svar på denne tråd

Før termin...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 13:47

Jeg lavede også alt muligt i ugerne før termin - gjorde hele huset hovedrent (endda flere gange, fordi jeg gik over tid ), passede hestene (red dog ikke), lavede babyhjørne i soveværelset, gjorde terrassen efterårsklar... den slags....

Det eneste, jeg ikke ville, var at tage alt for langt væk. Jeg (og særligt min mand) var alt for nervøse for, om fødslen kunne finde på at gå i gang, mens vi var et sted hvor der var for langt til at køre hjem på en times tid.

-rikke

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 14:24

det er jo svært at sige hvordan du ville have det, med min første datter lavede jeg alt muligt 3 uger før, denne gang er jeg senge liggende, med ordre om at holde mig i ro, da der er risiko for at jeg kan føde inde for få dage, og min termin er først omkring 1/2-12/2 alt efter hvad scanning og læge siger.

hilsen helen

Lækker oldenborg hoppe efter stuntman af hvarre og urprinz samt, lækkert sort til sortbrun oldenborg hingsteplag fra april 2009 efter freigraff af hvarre og stuntmann af hvarre, sælges,

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 15:31

tjo.. 3 uger + 1, der fik jeg min datter ;-P Havde intet mærket, men pludselig gik vandet - så var det altså nu...

Mvh. Anne

Kender du/I Mickey, Aki eller Gizmo?

Det bedste man kan gøre for sin bedste ven, er ikke altid et nemt valg

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 15:33

Jeg lavede ingenting - jeg var stor som en hval, og orkede ingenting.

En uge før termin gik vandet, uden nogle former for varsel, og så fødte jeg.

/Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

3 uger før termin...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 09:17

Pakkede og ordnede jeg lejlighed, flyttede ind d. 1 november fødte d. 17 november, 2 uger før termin.

Aftenen før havde jeg lidt trykken ved solar plexus, kl. 05 gik vandet kl. 23 fødte jeg.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider