Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Jeg - en komplet tåbe!
Forfatter: 
Dato:  22-12-2011 22:19

Altså - I kender godt det der med, at barnet endelig er faldet i søvn, ik? Og så er der en eller anden klaphat, som spørger "Nå, sover han/hun?" Og enhver med bare en lille smule erfaring inden for børn ved jo for pokker, at det er det samme som at ruske barnet vågent! Ik'? Den er stensikker hver gang. Ungen vågner.

I dag havde jeg besøg af en veninde, og snakken falder så pudsigt nok på børn. (Ja ja, efter ankomsten af eget yngel har man jo intet andet at tale om).

På et tidspunkt drejer snakken sig så ind på børnenes sygdomme, og jeg fortæller, at min søn på knap 3 faktisk aldrig har prøvet at brække sig, og at det da egentlig er lidt pudsigt.

Sig mig, er jeg totalt idiot??? Hvad havde jeg lige præcist forestillet mig, at jeg ville få ud af det?? Ihh altså....

Kh

Maria

Mor til Kathrine 24.08.06

Og Frederik 22.03.09

Skal du have lavet kage?

Send en PB.

"Nu rolig. Livet er blot et eksperiment. Man har før hørt om mislykkede eksperimenter." -Dan Turéll.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-12-2011 10:39

Ja de kære små. De skal nok få ram på en når man spiller smart.

God bedring med ham. håber ikke han er alt for syg.

"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.

ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider