Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Dagens grin....
Forfatter: 
Dato:  19-12-2011 10:16

Her i huset må man mange ting... især når det er mor der ksal gøre rent efter det ifølge faderen..

Magnus på 3 år har derfor en spand korn i stuen til når han skal lege med sine bruder traktorer.

Der går ikke længe før vi har korn i hele stuen, køkkenet og hvor det ellers lige bliver slæbt rundt.

Jeg må indrømme at jeg har brokket mig lidt over den tid det tager at samle op og gøre rent efterfølgende.

For en måneds tid siden blev det nok og jeg fjernede al kornet - men faderen kom hjem med kom blot nogle dage senere...

Så i går skulle jeg gøre rent. Magnus ville gerne hjælpe hvis han måtte støvsuge. OK, det var i orden.

Jeg ordnede køkken og efter lidt tid slukkede støvsugeren og han kom ud i køknet. "mor, jeg bliver nød til at rydde op - ellers kan jeg ikke støvsuge" jeg smilede og nikkede og han ordnede hele stuen.

Lidt efter slukkede støvsugeren igen og han kom igen trissende "altså mor, nu støvsuger jeg al det korn op - det er jo ikke til at gøre ordentligt rent ellers"!!

Behøver jeg sige at jeg var færdig af grin, og samtidig meget taknemmelig - idag har jeg en helt ren stue!!!

Mvh. Gitte

StaldOlsen.dk

GO Filique

Findus B - Top of Class - Urprinz

Feldholms Doughty
Ekens Fanfare - Stegstedgårds McKenzie

0
0
Svar på denne tråd

Skøønt..
Forfatter: 
Dato:  19-12-2011 10:44

.. når de kan rydde op efter sig selv. Og endnu bedre når det ligefrem går op for dem at det er et stort arbejde :)

VH Line

0
0
Svar på denne tråd

det er
Forfatter: 
Dato:  19-12-2011 10:58

Det er skønt når ungerne gerne vil hjælpe med det huslige.

Min søn på 5 år vil rigtig gerne hjælpe med at rydde op, tørre borde af, lægge tøj sammen og lægge det på plads, tømme opvasker og lægge vasketøj i maskinen. Og sidst men ikke mindst, så tager han det som en personlig fornærmelse, hvis ikke han får lov til at støvsuge først - så kan jeg gå det efter bagefter.

Jeg håber interessen varer langt ind i teenage-årene, men er omgivet af pessimister, som siger at det snart går over.

Mvh Tina

R.I.P

Turpin 20.05.1996 - 28.07.2002

Calle 28.04.1998 - 02.04.2010

"When a loved one becomes a memory,

memory becomes a treasure."

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider