Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

De sejeste barylere i hele verden!
Forfatter: 
Dato:  17-12-2011 15:30

For et stykke tid siden spurgte jeg til, om I syntes, at barylerne skulle med til morgensang og kaffe til sølvbryllup. Her er, hvordan det gik :-)

Torsdag var de i legestue hele dagen, og Kathrine sov kun en halv time til middag. Jeg ville gerne have hentet dem tidligt og have ladet dem sove hjemme, men jeg var en smuuuuule presset efter alle de dage, hvor jeg ikke har haft bil (og dermed heller ingen pasning), så de fik en hel dag. Derfra gik turen til Sønderjylland, hvor vi fik flæskesteg og lavede æresport. Det klarede de rigtig fint - kathrine dog noget hænget. Efter en halv times skraber i bilen, røg de i seng klokken 23.

Fredag stod de op halv syv, og de røg i tøjet og direkte i bilen med en halv bolle i hånden. En halv times skraber, og så tog de ellers en hel formiddag med masser af nye mennesker og larm i fuldstændig stiv arm. De hyggede sig og legede og snakkede med alle mulige, og der var kun to tudeture i løbet af hele formiddagen - kathrine slog hovedet i betongulvet, og frederik ville sidst på formiddagen gerne have en sut, som hans mor på totalt idiotisk vis nægtede ham.

En biltur og en halv times skraber senere kom vi hjem, hvor de nåede at sove i en halv time mere (for meget fest og ballade i soverummet!), inden naboerne kom for at passe. Nu havde de virkelig brug for sutten, men så var det også ok. Jeg fik beretning om nogle søde og skønne barylere, som til sidst selv gik ind i soveværelset, hvor de blev puttet næsten uden at røre flasken.

Jeg synes godt nok, at de har klaret det rigtig rigtig flot og er ret stolt af de små skiderikker :-)

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Jubiii
Forfatter: 
Dato:  17-12-2011 23:34

Ja de er sku´ da seje! Hvor dejligt at det gik så godt og de bare tog det hele i stiv arm

Er der ikke billeder af party-barylerne?

Kh. Mette

0
0
Svar på denne tråd

party-barylere
Forfatter: 
Dato:  18-12-2011 21:13

HAHAHA Mette, party-barylerne, fantastisk udtryk :-D

Nej, ingen billeder. Måske har min mor nogle, men jeg syntes egentlig, at jeg havde nok at se til uden også at flintre rundt med kamera. Hvis min mor har nogle, får jeg dem MÅSKE at se om et halvt års tid eller senere :-D (Hun er ikke så digital)

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider