Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

hjælp han tisser igennem
Forfatter: 
Dato:  02-12-2011 08:40

Kære jer der ude..

vores søn på 6 md bliver lagt kl. 18 til at sove, men ofte vågner jeg ved han græder fordi han er fuldstændig våd af tis Vi bruger libero str 4, manden har lige købt bukser bleer ved et uheld - de er slet ikke gode om natten. Har også prøvet bleer fra fakta og brugsen, det er det samme.

Jeg gør nogle gange det at jeg skifter ham kl. 01 om natten, så han ikke bliver våd. Han bliver våd ca kl. o3 - og det er virkelig meget han bliver våd, alt skal skiftes...ja også vågner han jo helt op, det er så træls!!

Hvad gør i? og er der nogle som har erfaringer med nat bleer som suger ekstra?

Adam bliver ammet ca 2 gange i løbet af natten, men der er ikke ret meget tilbage. Jeg ammer ham kun 1 gang om dagen, ellers får han vand og skal til at have mælk.

håber virkelig i kan hjælpe

R.I.P. jjays Morgan ( Jade) Tak for det du gav!!

- Med venlig hilsen Noëlle

Mor til Adam 09.06.11

0
0
Svar på denne tråd

aldis bleer
Forfatter: 
Dato:  02-12-2011 09:36

prøv vibelle bleer fra aldi. de suger fantastisk og holde tæt i mange timer. og lukker dejligt tæt til kroppen. har aldrig bugt andet, og har haft meget sjældent uheld. og samtidig en dejlig smidig ble

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-12-2011 10:20

Pampers baby dry er de eneste der virker om natten herhjemme. Og så sover han i uld hvis uheldet skulle være ude. Det leder fugten væk fra kroppen så han ikke bliver kold. Det må bare være så væmmeligt at vågne på den måde...

0
0
Svar på denne tråd

123123
Forfatter: 
Dato:  02-12-2011 12:09

Vi bruger dem fra aldi eller dem fra rema1000 de er endda svane og allergi mærket og et plus de koster kun 1kr pr ble. Mine børn har os haft tisset igennem libero og derfor gik jeg over til de andre og har været RIGTIG glad for det. så ingen våde nætter mere..

Mor til en dejlig dreng fra d.25/6-08 3380g og 53cm

Elsker ham så meget....

Mor til en dejlig pige fra 22/11-10 3400g og 49cm

Elsker hende så meget....

0
0
Svar på denne tråd

Bleer...
Forfatter: 
Dato:  02-12-2011 12:30

Aldi her også

Mvh Alette

Kentaur springsadel 16,5" fit 3 sælges

eller byttes til fit 2.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-12-2011 13:15

Vi har prøvet stort set alle bleer (fra Rema, Aldi, änglamark, pampers, libero, you name it) også fra Sverige. Det eneste vores dreng ikke tisser igennem er pampers baby dry. Dem er det kun lykkedes ham at tisse igennem når fra har lagt bleen "forkert" på

Min smukke palomino frederiksborg

Barbie

- også kaldet "Den gule Djævel"...

0
0
Svar på denne tråd

lidl bleer
Forfatter: 
Dato:  02-12-2011 16:29

Vi bruger bleerne fra Lidl til begge og de har aldrig tisset igennem.

??
(Kage)

Nu med en lille dreng i armene født den 9/2-10
Og med termin den 4/11-11

0
0
Svar på denne tråd

her hjemme
Forfatter: 
Dato:  02-12-2011 19:10

sover vi med pampers baby dry, den pakke hvor der er en måne på.

Det er den eneste der holder prinsessen tør her hjemme.

Signe

0
0
Svar på denne tråd

at tisse igennem
Forfatter: 
Dato:  02-12-2011 20:12

prøv evt at give ham to bleer på samtidig.. gjorde vi en overgang da vores datter tissede igennem.. det hjalp og slap for uheld ;)

Mor til de dejligste børn:

Magnus født 040108

Julie født 040209

Oliver født 260510

Med hestene:

Thor Munksgård født 280595-090811 R.I.P

Viktor Enghøjgård født 210707-200811 R.I.P

La Caiser født 010508 < ...

0
0
Svar på denne tråd

vi havde samme problem
Forfatter: 
Dato:  02-12-2011 21:33

Havde samme problem da jeg gik fra libero 3 til libero 4. havde aldrig problemer med 3erne med han tissede igennem hver eneste nat da jeg skiftede til 4ere.

så nu bruger vi dem fra rema 1000 og har ingen uheld mere

0
0
Svar på denne tråd

skift ble
Forfatter: 
Dato:  03-12-2011 20:14

Skift ble. Om du kun skifter størrelse eller også mærke ved jeg ikke. Men vi brugte i lang tid altid et nr større til natten (gælder begge børn). Og brugte altid de alm bleer med tape i siden. Buksebleerne kunne ikke holde natten over. Må være dårlig pasform da det var samme mærke og størrelse som dem med tape.

Vores kunne bruge libero, men ved pampers blev de våde. Har kun prøvet de billige kort tid (prøve pakker) og syntes de lugtede grimt efter første tistår, og så syntes jeg at mange af de billige bleer (igen vores prøvepakker) nulrede sammen i det der skal suge = at det ikke vil suge over alt. Kan forestille mig et vådt barn i den situation.

Med venlig hilsen

Lena

0
0
Svar på denne tråd

tak for ideer
Forfatter: 
Dato:  05-12-2011 17:31

hej tak for jeres indput!!

jeg prøver lige pt huggies baby dry, de virker indtil videre..men ellers prøver jeg det med 2 bleer. selvom de skulle holde i 12 timer var han lidt fugtigt.

tak igen

R.I.P. jjays Morgan ( Jade) Tak for det du gav!!

- Med venlig hilsen Noëlle

Mor til Adam 09.06.11

0
0
Svar på denne tråd

et helt andet mærke
Forfatter: 
Dato:  07-12-2011 13:26

ja jeg ville simpelthen gør som jeg har gjort til alle mine 6unger, efter jeg først aavde bevæget mig igennem libero og pamper med den første,skiftet til BABYCHARM, kan købes i bilka og føtex og er i en orange pakke og har aldrig haft det uheld med at tisse igennem om natten.. oveni er de faktisk rigtig billige.

held og lykke med det og lad os da endelig vide hvordan det går

god jul

0
0
Svar på denne tråd

Vi tisseri
Forfatter: 
Dato:  08-12-2011 10:10

Igennem pampers baby dry str 5 herhjemme :/ han vejer kun ni kg. Så han sover med libero str syv!! Dem tisser han ikke igennem, dog er de meget store. Alle de billige bleer synes jeg bare er for dårlig kvalitet, når man først har prøvet pampers bleer.

Sagde Janne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider