Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

bækkenløsning?
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 12:31

hej damer! har brug for lidt råd og vejledning her Sagen er: at jeg igennem længere tid har følt mig lidt sær i højre side af kroppen, sådan en sove-summe-snurre fornemmelse i armen og rumpen, meget mystisk! I går da jeg var ude på daglig gåtur med det hvidpelsede uhyre fik jeg pludselig rigtig ondt i højre lår og balde...sådan av for hvert skrid ondt, lidt a la følelsen efter for lang tid i træningscenter..det blev værre efter jeg kom hjem og har sat sig i hele benet nu. Det gør ondt når jeg går, ikke sådan uudholdelig ondt men mere som en murrende ubehagelig følelse..især i læggen og omkring hoften. Når jeg ligger ned føles benet varmt og tungt og snurrer sært

er der nogle af jer som genkender følelsen? er det ligamentsmerter eller kan det være bækkeløsning? jeg oplevede ikke noget lignende under min sidste graviditet...what to do? jeg har en hund der skal ud og en opgave der venter på computeren men har bare ikke lyst til at lette mig fra reden!

dybt suk fra sofaen

0
0
Svar på denne tråd

sandsynligvis
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 13:18

en nerve der har sat sig i klemme - jeg vil gætte på i bækkenet. Det lyder ik som begyndende bækken el symfyseløsning...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 14:46

aha....getting closer to source of problem! Det trækker ud i lænden nu og op i ryggen men jeg har også lige været ude med uhyret så det er nok derfor...hvis det er en nerve som du siger så går det vel over af sig selv? Jeg har slet ikke tid til at ligge brak!

0
0
Svar på denne tråd

jamen...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2011 19:03

Jeg ville kontakte din læge på mandag - og hvis det er helt grelt, evt. ringe og hører vagtlægen henover weekenden, de vil kunne fortælle dig, og det er "normalt" eller om du skal forbi lægen i næste uge til nærmere undersøgelse for BL

Min mor havde det for 23 år siden - det blev konstateret bla. ved at hun ikke kunne stå på 1 ben - men mon ikke der er forsket en masse i det siden

KH Christina :)

Sygeplejestuderende og ryttermærkedommer

Mangler du ryttermærker omkring Aalborg?

Så er du velkommen til at kontakte mig, jeg dømmer både ude hos rideklubber og enkeltpersoner.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider