Tænker at lægerne næppe begiver sig ud i noget kirugisk før du er tilbage på samme vægt og ellers har trænet regelmæssigt ...
Min datter er fra 12.08.10 og det er først her indenfor de sidste par måneder at jeg har fået min oprindelig før-gravid krop og form tilbage ... Nu kan jeg så også endelig komme i mit gamle tøj, det havde jeg faktisk opgivet...
..
Jeg har heller ikke rigtig trænet, men da jeg først genoptog jobbet begyndte der at ske lidt.. Og da jeg så, 2 dage før Mikkelines 1 års fødselsdag kørte galt og trillede rundt på taget i min bil, ja så røg de sidste kilo og det hele kom på plads ... (tror simpelthen det var fordi alle mine muskler fik en ordentlig træningstur af at spænde sig sådan for ikke at slynge rundt i bilen) ...
I graviditeten tog jeg over 25 kg på - men havde så også en startvægt på 47 kg og tabte mig de første 12 uger helt ned til 43 kg pga madlede.. Den dag fødslen startede vejede jeg 72 kg- men det svingede med plus/minus 5 kg pga enorme mængder væske i kroppen... Inden graviditeten var jeg en størrelse 34 - det første halve år efter fødslen var jeg en str 40 ... Det var en svær en at acceptere...