Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Mavemuskerne efter fødslen
Forfatter: 
Dato:  07-11-2011 22:05

Hejsa alle.

jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig med mit spørgsmål.

Jeg fødte en skøn dreng den 8/8-2010 og har siden da haft meget "løse" mavemuskler. De vil slet ikke strammes op. Må dog ogsp erkende at jeg ikke har gjort det helt vilde for at træne maven (tiden har ikke lige været til det) men jeg ser stadig gravid ud hvis jeg slapper af i mavemusklerne.

Jeg har tænkt på om de måske har "sluppet", eller hvad det hedder. Er der nogen som har prøvet at jeres mavemuskler skulle sættes fast kirurgisk efter en graviditet og hvordan fandt i ud af at det var det der var galt, hvad er symptomerne på det?

Håber det er til at forstå hvad jeg mener og at der er nogen som har nogle erfaringer de har lyst til at dele.

Mvh Anja

"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.

ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd

Kilo....
Forfatter: 
Dato:  07-11-2011 22:23

har du nogle overskydende kilo stadig?

Jeg har født april i år, men jeg har trænet flere gange i ugen med mave og rygøvelser, og så har jeg tabt mig til mindre end før jeg blev gravid - og der er ingen tvivl om at lader jeg træningen ligge en uge, så falder maven allerede lidt ned og ser blød ud, så det tager nok lidt tid at få rettet op på den.

Jeg har aldrig hørt om nogle der skulle have haft mavemuskler der har sluppet.

Rikke - nu med Fellini ( Nynne og kresten)

Fotografering jylland? klik WWW.RIKKEJOHNSEN.COM

Heste.dk

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-11-2011 22:26

Ja jeg vejer stadig mere end før jeg blev gravid.

Det kan godt være at jeg bare skal finde tiden til at træne.

Og den er god nok, min mor fik sat sine mavemuskler fast kirurgist efter hun havde født mig, en af mine gamle chefer havde samme problem og så har jeg hørt om en til kan bare ikke lige komme på hvem det var.

"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.

ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd

Kilo ..
Forfatter: 
Dato:  07-11-2011 22:39

Tænker at lægerne næppe begiver sig ud i noget kirugisk før du er tilbage på samme vægt og ellers har trænet regelmæssigt ...

Min datter er fra 12.08.10 og det er først her indenfor de sidste par måneder at jeg har fået min oprindelig før-gravid krop og form tilbage ... Nu kan jeg så også endelig komme i mit gamle tøj, det havde jeg faktisk opgivet... ;) ..

Jeg har heller ikke rigtig trænet, men da jeg først genoptog jobbet begyndte der at ske lidt.. Og da jeg så, 2 dage før Mikkelines 1 års fødselsdag kørte galt og trillede rundt på taget i min bil, ja så røg de sidste kilo og det hele kom på plads ... (tror simpelthen det var fordi alle mine muskler fik en ordentlig træningstur af at spænde sig sådan for ikke at slynge rundt i bilen) ...

I graviditeten tog jeg over 25 kg på - men havde så også en startvægt på 47 kg og tabte mig de første 12 uger helt ned til 43 kg pga madlede.. Den dag fødslen startede vejede jeg 72 kg- men det svingede med plus/minus 5 kg pga enorme mængder væske i kroppen... Inden graviditeten var jeg en størrelse 34 - det første halve år efter fødslen var jeg en str 40 ... Det var en svær en at acceptere...

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

Jeg så
Forfatter: 
Dato:  08-11-2011 10:35

En i tv der fik det lavet, men jeg forstod at man kun gjordet det hvis tarmene røg ud? Altså hvis mavemusklerne havde delt sig og man ligesom fik brok. Jeg ser også gravid ud på maven, men jeg er også stadig for tyk og slap.

Sagde Janne

Lejlighed sælges i Kgs. Lyngby

nybolig.dk/maegler/ PrivatBolig.jsp?sagsnr...snr=103468

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider