Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Endnu en om julegaver..
Forfatter: 
Dato:  06-11-2011 22:36

Mikkeline er en møgforkælet unge, så slemt at farmor insisterer på at give hende tøj istedet for legetøj fordi det har hun altså for meget af ... ;)

Nu har barnet så også bare alt for meget tøj.. ;) ... (Både i den størrelse hun lige er gået op i og i den næste størrelse også)

Hvad søren skal hun så ønske sig i julegave? ...

Hun er 14 mdr og har både legekøkken, værkstedsbord, uanede mængder af Lego Primo og Duplo, hun har løbecykel, 3hjulet cykel, dukkeseng, dukkevogn, bobbles tumledyr og hule, cdafspiller til værelset... Sådan for bare at nævne de større ting man ellers ofte ønsker til dem i gave...

Har brudt mit hoved men jeg har enormt svært ved at finde på ønsker der ikke bare drukner i mængden ... Også selvom jeg prøver at tænke gaver med fremtid i...

Det eneste jeg kan komme på er en trækvogn, til at have med på ture... Men er ikke sikker på den kommer i brug foreløbig da vi planlægger en lillebror/søster og så vil vi jo nok bare tage en søskendevogn med så vi har styr på dem begge...

Ja og så en ridehjelm, da planen er hun får en pony af os (skal alligevel have en som selskab, så kan vi da lige så godt sige det er hendes).. Men egentlig vil jeg helst selv købe sådan noget da jeg er lidt sippet med hendes sikkerhed.. Resten af udstyret til pony har vi allerede så her kan hun heller ikke rigtig ønske sig noget...

Arh kom med nogle gode forslag til at løse prinsessens luksusproblem ... ;) ...

Har overvejet at ønske gavekort så hun kan få legetøj når hun vokser fra noget af alt det hun har, men det ved jeg min familie ikke hopper på.. Og jeg tvivler også på min mands familier gør ..

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-11-2011 08:00

Hvad med et årskort?

Jeg kan ikke huske hvor i landet I bor, men et årskort til Zoo, Tivoli, svømmehallen, Legoland, Randers Regnskov eller lignende?

Så bliver det en oplevelse, som aldrig er helt tosset?!

/Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Årskort...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2011 08:34

Ja det var faktisk slet ikke en tosset idé .. Men hun er jo kun 14 mdr nu - og de fleste af de steder er børn under 3 år vel egentlig gratis? .. :) ...

Var også ude i noget med gavekort til foto og ligende - men det er jo egentlig mere til forældrene end til hende ... ;) ..

Sikken et luksusproblem at have ... ;) ...

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

Gaver...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2011 08:45

Har hun en hoppehest? Det er en stor hoppebold formet som en hest (eller en ko eller dinosaur etc.), som de så kan "ride" på. Vores datter fik sådan en i 1-års fødselsdagsgave og den har været et stort hit fra dag et. Nu bliver hun snart tre og hun er stadig meget glad for den :-) Den koster omkring 300 kr.

Portrættegninger tilbydes efter foto -

se præsentation for mere info :-)

0
0
Svar på denne tråd

Hoppeko...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2011 20:36

Jep - ungen har både en hoppeko og en stor gymnastikbold, begge er hun rigtig glad for ... :) ...

Det er sådan at både jeg selv og mine forældre elsker at gå på loppemarkeder og ligende - så det er her hun har fået rigtig meget af det legetøj hun har ... :) ...

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-11-2011 21:25

Penge!! Og så en lille ting eller to til at åbne juleaften. Vi lavede en opsparing til Oskar da han blev født og der kan folk sætte penge ind på i anledning af dåb, jul og fødselsdage. Han mangler heller ikke noget, så vi er blevet enige om at det er bedre at han har en opsparing som vi kan hæve på når han mangler noget stort og vigtigt i stedet for at få en hel bunke legetøj som kun er sjovt i en måned!!

Så der står penge til de første par cykler og senge og hvad der ellers kommer som han gerne vil have. Selvfølgelig kan den ikke blive ved med at gå, men han bliver først to til januar, så han forstår jo alligevel stadig ikke hvad gaver er.

0
0
Svar på denne tråd

Årskort.
Forfatter: 
Dato:  07-11-2011 21:28

Jeg synes sagtens I kan ønske jer årskort til hende indskrevet i fx dit navn.

Det fik Malou til Zoologisk have til sin 1 og 2 års fødselsdag - altså et årskort til mig, for turene var jo for hendes skyld og hvis jeg skulle give 140 kr pr gang ja så vidste jeg jo også godt at vi aldrig kom afsted. Så det synes jeg var en super gave til hende.

Hilsen Mette som elsker sin dejlige pony Prince SÅ højt!! ;-D

Mor til Malou 29. maj 2007 og Emil 3. marts 2011

0
0
Svar på denne tråd

Bøger...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2011 21:42

Børnebøger... Gode klassiske børnebøger kan man aldrig få for mange af - og de holder jo næsten "evigt". Mine børn elsker at høre mine "gamle" bøger. Og de kan jo godt gemmes til de bliver aktuelle.

Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  08-11-2011 13:36

Som Anja siger, bøger! Evt. et abbonoment på en bogklub ? :)

Eller et gavekort til en oplevelse med bedsterne, når hun bliver ældre ?

Hilsen
Annecathrine
&
Store Mads Kirk

- Fjordhesten kan og vil!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider