Mikkeline er en møgforkælet unge, så slemt at farmor insisterer på at give hende tøj istedet for legetøj fordi det har hun altså for meget af ... 
Nu har barnet så også bare alt for meget tøj..
... (Både i den størrelse hun lige er gået op i og i den næste størrelse også)
Hvad søren skal hun så ønske sig i julegave? ...
Hun er 14 mdr og har både legekøkken, værkstedsbord, uanede mængder af Lego Primo og Duplo, hun har løbecykel, 3hjulet cykel, dukkeseng, dukkevogn, bobbles tumledyr og hule, cdafspiller til værelset... Sådan for bare at nævne de større ting man ellers ofte ønsker til dem i gave...
Har brudt mit hoved men jeg har enormt svært ved at finde på ønsker der ikke bare drukner i mængden ... Også selvom jeg prøver at tænke gaver med fremtid i...
Det eneste jeg kan komme på er en trækvogn, til at have med på ture... Men er ikke sikker på den kommer i brug foreløbig da vi planlægger en lillebror/søster og så vil vi jo nok bare tage en søskendevogn med så vi har styr på dem begge...
Ja og så en ridehjelm, da planen er hun får en pony af os (skal alligevel have en som selskab, så kan vi da lige så godt sige det er hendes).. Men egentlig vil jeg helst selv købe sådan noget da jeg er lidt sippet med hendes sikkerhed.. Resten af udstyret til pony har vi allerede så her kan hun heller ikke rigtig ønske sig noget...
Arh kom med nogle gode forslag til at løse prinsessens luksusproblem ...
...
Har overvejet at ønske gavekort så hun kan få legetøj når hun vokser fra noget af alt det hun har, men det ved jeg min familie ikke hopper på.. Og jeg tvivler også på min mands familier gør ..