Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hvad koster det at have et barn?
Forfatter: 
Dato:  13-10-2011 19:05

Ja hva koster det egentlig i praksis at have et barn?

Jeg skal være mor til januar og aner slet ikke hvad jeg skal forvente at sådan en lille størrelse koster :-)
Jeg kan godt lide at have "de gode ting", men har bestemt ikke noget imod at købe brugt eller finde tilbud...

Vi har købt:

Autostol på tilbud

Brugt barnevogn

Brugt og nyt tøj

Seng

Puslebord

Voksipose

Og lidt legetøj har vi fået af bekendte...

Stokke stol

Vi mangler stadig en masse småting før vi er klar, men de store ting er ved at være på plads så de skal ikke medregnes!

Det er mere sådan "den fortsatte drift" af barnet inkl. institution osv....

Ejer af;

• Narnia fra Lille Nørregård IS
  • Harpa fra Ytra-Vallholti IS (R.I.P.)
  • Álfur fra Danefeld IS
  • Diamant DV866 (R.I.P)

Kommende mor, med termin 17. januar :-)

0
0
Svar på denne tråd

Hmm....
Forfatter: 
Dato:  13-10-2011 19:42

Det varrierer sikkert meget, men pt. har vi den ældste i institution og den yngste er pr. 1/1.

Når de begge er afsted så er prisen kr. 4000,00 for begge børn i institution (½ pris på barn nr 2 heldigvis :-))

Derudover kommer bleer, mælk (til den yngste), tøj, mad og diverse andet som ofte løber på i løbet af sådan en måned.

Alt i alt koster vores i gennemsnit kr. 3500,00-4000,00 om måneden vil jeg tro. Nogle måneder mere, andre mindre.

Pt. er den ældste dyrere pga. institutionsplads end den mindste.

Ikke mindst et stort tillykke med den kommende baby. Det er det største i hele verden :-)

Mvh Juliette

Unik avls- og ridehingst udbydes nu til salg. Se mere her !

Bedækning tilbydes ved Shulay Gold Fever, Shaklan Ibn Saskatoon og Perseus.

Mor til verdens dejligste guldklumper fra 28-07-09 og 13-01-2011

0
0
Svar på denne tråd

prisen på grisen...
Forfatter: 
Dato:  14-10-2011 06:37

Vi blev forældre for 4 md siden og tillykke med maven. Jeg kan anbefale at købe bleer på tilbud i bilka eks. så har de 3 pakker til 229kr nogle gange billigere. Det hedder en baby box - det kan godt betale sig! Det er libero bleer...men kommer anpå hvordan de sidder på baby.

Vi fik en dreng som havde svært ved at sove den første tid, så vi købte en slynge og en leander vugge. Vi prøvede flere forskellige sutter før vi fandt dem han kan lide (avent)

Adam er meget vågen så vi arvede en vippe stol, han må ikke sidde i den ret længe men det er en hjælp, så kan han se mig når jeg tømmer opvaskemaskinen.

Jeg prøvede også 2 forskellige ammepuder

Der er også udgifter til een selv i form af : Amme indlæg, amme bh'er, amme venligt tøj.

Vi suplere med mælke erstatning om aften det koster ca. 80 kr pr. pk. plus sutte flasker.

Nu er han lige begyndt med grød så det koster ca. 35 kr pr. pk...

For os handlede det også meget om at prøve sig frem, også får man ekstra udgifter...men man tænker "hvis det kan hjælpe mit barn, så er dette vi gør/køber"

lykke til med baby

- Med venlig hilsen Noëlle og Jade :)

Mor til Adam 09.06.11

0
0
Svar på denne tråd

det kommer an på
Forfatter: 
Dato:  14-10-2011 06:53

hvordan du prioriterer, og hvad du vil bruge dine penge på :)

Jeg er blevet mor for 4½ måned siden. Her er vi godt igang med grød - det laver jeg selv af økologisk mel. Det kan virkelig godt betale sig. Frugtmos laver jeg også selv, og det er også MEGET billigere. Selvfølgelig tager det lidt tid at lave frugtmosen - men grøden tager ca den samme tid som at koge vand i en elkedel og røre pulver op. Og bebs synes det er skægt at sidde i skråstolen og kigge på sin mor i køkkenet :)

Bleer køber jeg i Rema1000 eller Aldi. I Rema er bleerne i str 1 elendige, og de har ikke str 2. Men når du skal op i str 3, er de genialt gode. Og så koster de 1 kr/stk. Bleerne i Aldi koster lige under 1 kr, men der er ikke elastik i maven - ellers er de super gode.

Jeg kunne ikke selv amme, så hun har været flaskebarn siden hun var 5 uger. PT drikker hun ca 1 liter om dagen, og det koster 80 kr for 7 liter. Så det løber da lidt op. Og så er der flaskerne, men det er jo en engangs-udgift.

Vi har fået næsten alt tøj fra venner og bekendte, men jeg har også købt en del på januarudsalg/alm udsalg. Hold godt øje med Babysams udsalg. De har tit 70% og mere på rigtig mange ting, og det kan virkelig godt betale sig. Købte f.eks. tøj for 1400 kr, hvor jeg endte med at betale lidt over 400 kr :) SKØNT!

Hvad er der ellers.. Jo, vaskeklude! Jeg havde en lang periode hvor jeg brugte svanemærkede vådservietter (dem fra Matas er tit på tilbud, og de er gode). Men det blev alligevel ALT for dyrt, så jeg bruger nu bare alm. bløde skumklude. Køber de bløde fra Føtex, og de er fine. Jeg har droppet blespanden og smider nu tissebleer ud i skraldespanden. Lortebleer kommer ned i en blepose (20 kr for 400 stk i Brugsen), og så kommer de i skraldespanden også.

Lige nu bruger jeg vel...tja, 1000 kr om måneden, tror jeg. Men det koster lidt over 2000 for dagplejepladsen, hvor hun skal starte til marts.

Generelt køber jeg så vidt muligt badeolie, legetøj, tøj, skumklude, vatrondeller, poser, frugt osv på tilbud. Det kan godt betale sig at kigge tilbudsaviser igennem :)

0
0
Svar på denne tråd

tra la la
Forfatter: 
Dato:  14-10-2011 08:42

Det er vist meget forskelligt hvor meget der bruges.

Til Frida har vi en dagplejeplads til 1500kr. om måneden (det er lige før det går lige op med børnepengene)

Tøj bruger jeg ikke mange penge på. Køber alt jeg kan brugt og ellers det billige i bilka, kvickly, føtex eller når det er på tilbud andre steder. F.eks. har jeg købt flyverdragt og jakke brugt. Flyverdragten er en Reima - 40 kr. og man kan ikke se den er brugt. Jakken er en Claire - 35kr. og det kan heller ikke ses at den er brugt. Det er næsten kun sko jeg køber fra nyt.

Hvad vi bruger af penge på mad aner jeg ikke. Eller jo, samlet set, men ikke lige præcis hvad en to års koster at fodre.

Johan er 4,5 måneder. Ham køber jeg alt tøj brugt til, så det bruger jeg ikke alverden på. Jeg ammer ham stadig fuldt ud, så ingen udgifter til mad endnu.

Alt muligt udstyr til ham køber jeg ikke. Man kan købe så meget som man sagtens kan undvære. Legetøj får de kun nyt af til fødselsdag og jul. De har slet ikke behov for at få mere end det. Værelset skal nok blive fyldt med ragelse :)

Ja, vi sparer meget, men jeg læser også, så pengene hænger ikke på træerne, men nu kan alt heldigvis ikke gøres op i penge :)

Så det er svært at sige hvor meget et barn koster. Men opstarten er selvfølgelig dyr.

Vallak, 4 år, e. Cannon SPH 103 sælges

Part søges til Oldenborg hoppe (9530 Støvring)

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  14-10-2011 09:12

Hej

På din kommunes hjemmeside kan du finde en oversigt over priserne på institutionspladserne. Dette er den største måndlige udgift, og det veksler meget fra kommune til kommune.

De øvrige faste udgifter, er mad lidt tøj og bleer m.m.

Alt andet tilbehør, er jo meget individuelt. Vil du have de nye dyre og fansy mærker, eller er du ligeglad, og vil heller købe brugt eller billigt fra f.eks Bilka osv.

Det svare lidt til om du plejer at handle i Irma eller i Aldi.

Hvor meget har du råd til og hvor meget vil du bruge på dine indkøb ?

- En ting er sikkert, det bliver ikke billiger med tiden

Venlig hilsen Hanne

10.000 m2 stor grund til salg NU KUN 350.000 kr i 4894 Øster Ulslev

0
0
Svar på denne tråd

mange penge
Forfatter: 
Dato:  14-10-2011 09:21

puha.. Jeg synes godt nok vi bruger mange penge, men flest på nummer 1..

Laura er 3 og maja 1

Vuggestue 3000. Snart børnehave 1500..

Når de begge går der 3700..Med søskende rabat

Bleer til begge Laura dog kun en om dagen(natten) Men dem køber vi i Rema eller Aldi og sparer MANGE penge, og altid været fuld tilfreds med dem..

Men synes det er dyrt med sko og tøj til dem.. køber for det meste h og m, dog ikke sko!! Uldundettøj er mega dyrt synes jeg..

Tøjet skal jo passe til årstiden dvs en del nyt tøj jver 3 mnd

Maja arver det meste fra søster, men alligevel synes jeg hurtigt det løber op med tøj, sko, mad, fornøjelser osv. man kan også have mange gratis fornøjelser

Men en tur i zoo eller tivoli koster da pludselig mange penge.

Vil tro at vi samlet bruger 6000kr mere end hvis vi bare var to

Der skal (i min verden) jo altid være frugt og grønt plus div i køleskabet.. Og det tænkte vi ikke helt så meget på da vi bare var os to..

Tror egentlig jeg vil gemme mine kvitteringer den næste måned og se præcist hvad vi har brugt

Sikkert alt for meget

0
0
Svar på denne tråd

Vi bruger
Forfatter: 
Dato:  14-10-2011 11:40
nok cirka 500 kr om måneden. Tøj får vi oftesti gave, så det er bleer + lidt mad. Jeg laver selv alt grød + mos, vil gerne vide hvad der er i. Jeg ammer, så den udgift med mme er vi sluppet for samt sutteflasker. Vs kommer til at koster omkring 3000 regner jeg med og til den tid vil vi nok bruger cirka 1000 kr på bleer og mad til ham.

Sagde Janne

Lejlighed sælges i Kgs. Lyngby

nybolig.dk/maegler/ PrivatBolig.jsp?sagsnr...snr=103468

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

Mange penge
Forfatter: 
Dato:  14-10-2011 11:49

Herhjemme har vi Karla på 14 måneder, hun går i privatdagpleje til 1953 kr om måneden.

Så kommer der tøj, vi køber gerne i H&M, Føtex, Bilka mv.. Altså ikke dyrt tøj. - Det er jeg for nærrig til, når hun så hurtigt vokser fra det.

Legetøj, der er hun endnu så privilligeret, at hun er eneste barnebarn på begge sider, så vi bruger faktisk ikke penge pålegetøj, men hun bliver så forkælet til jul og fødselsdage, at hun ikke mangler noget på den konto.

Karla spiser det samme som os andre, så der er ikke specielkost mere. Dog får hun stadig sin flaske vælling om aftenen.

Tror vi bruger i gennemsnit 3000 kr om måneden, incl. dagplejeplads.

Men, da vi skulle have hende, der var det så langt fra en fordel at hun var den første. Vi kunne ikke arve nogle steder fra, så købte alt fra nyt.

- Barnevogn,

- tremmeseng

- puslebord

Ja, faktisk alt - lånte mig dog frem til en del pigetøj, men vi fik så meget tøj af alle mulige, så det var ikke det der gjorde den store forskel!

Stutteri Vica

Forsøger at avle Welsh Cobs... !

www.stutterivica.dk

Mor til Super-Karla, der kom til verden d. 24.08.10

0
0
Svar på denne tråd

*''''''''''
Forfatter: 
Dato:  14-10-2011 13:54

Tror vi bruger max 150 kr i bleer til ALice. Køber Huggies 75 kr pr pak. Og bruger måske 2 pakker om måneden (ærlig talt ved det ikke for køber altid lager så om det er 1 eller 3 pakker jeg bruger ved jeg ikke, men et gæt er 2)

Til Naia er det vel ca en pakke om ugen-1½ uge så en 3-4 pakker til gennemsnitlig 50 kr pr pakke. Køber gerne i Kwiw hvor den 4 pakke er gratis. Så bruger jeg MME som er 83 x 4. Vi bruger 1 om ugen.

Så der tøj, selve tøjet er ikke slemt. Jeg plejer at købe når jeg falder over tilbud. Også selvom det er størrelse kæmpe for stort. Nu er Alice gået i 86 men købte allerede 86 sidste sommer når jeg finder ting til 5-50 kr.

Vinter er den dyreste periode syntes jeg. Flyverdragter, sko osv osv det løber op. Men 1 børnepenge KAN altså godt dække den udgift(mens de er små og får mange) Jeg køber 2 flyverdragter, 1 jakke og 2 vinterstøvler. Og sko er også en dyr post men der er tit tilbud. Man skal købe nye ca hver anden måned i starten.

DP kan jeg ikke helt udtale mig om for vi tjener så lidt at vi næsten får det hele betalt. :)

Nu mor til 2 helt fantastiske prinsesser

Alice Sofia

13 Februar 2010

&

Naia Maria

21 August 2011

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  14-10-2011 15:42

Tak for alle jeres svar! :-) Meget brugbare!
Og tak for lykønskningerne!

Jeg skal forhåbentlig begynde at læse til sommer og kommer jo så på SU - det ser ud til at man kan søge økonomisk friplads hvis den samlede husstands indkomst er under 470.000 kr.. Det ville da lune godt i budgettet! :-) Synes det er svært at sku ned på SU efter mange år med alm. løn!

Men jeg tror jeg får meget mere ud af mit kommende barn med en ny uddannelse - jeg er butiksuddannet!

Hvornår går den lille over til at spise mos/grød?

Ejer af;

• Álfur fra Danefeld IS
  • Diamant DV866 (R.I.P)

0
0
Svar på denne tråd

babyer
Forfatter: 
Dato:  14-10-2011 19:01

Vores ssp kom da Adam lige var 4 md for at snakke grød, men vi var startet så småt..man siger at når de begynder at vågne mere om natten kan man begynde. Når de er ca. 4 md kan de styre deres tunger og synke fast føde.

Adam blev 4 md d. 9/10 og vi startede 1 uge før, med lidt smags prøver. Nu får han risgrød til frokost og kartoffel til aftensmad eller risgrød igen. Han er ikke helt overbevist om kartoffel endnu men det skal nok komme.. du får et hæfte med forslag til grød osv.

Vi fik en kogebog til jul som hedder "mad til småfolk"

- Med venlig hilsen Noëlle og Jade :)

Mor til Adam 09.06.11

0
0
Svar på denne tråd

Forskelligt
Forfatter: 
Dato:  15-10-2011 09:08

Her har vi stort set fået alt brugt af familiemedlemmer. Det eneste vi har eller skal investere i er et puslebord og en barnevogn. Altså af store ting. Selvfølgelig kommer der en masse småting også som badekar og alt sådan noget. Men det er heller ikke voldsomt dyrt.

Vi har valgt at købe en puslereol fra IKEA. Sådan en som kan laves om til en alm. reol efterfølgende. Og barnevognen er bestilt. Det var manden, som tidligere er barnevognssamler/reperatør, som valgte den. Og det blev en Emmaljunga.

Tøj modtager vi allerede brugt fra forskellige bekendte. Det er rigtig rart. Jeg er ikke fan af mærketøj og er simpelthen alt for nærig til at punge ud for dyrt tøj, som junior alligevel kun kan bruge i meget kort tid.

Venlig hilsen

M

Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

De starte
Forfatter: 
Dato:  15-10-2011 10:14
på grød når de er 4-6 måneder, men de spiser primært mælk. Fra de er 6 måneder kan de fås mere alm mad, gluten osv deres primære kost frem til 9 måneder er stadig mælk, men alt det er godt beskrevet i shs hæfter.
De 470.00 kr er det før skat? Jeg vil nemlig også gerne læse, men vores økonomi vil lide under det. Friplads ville dog gøre en forskel, er det så helt gratis?

Sagde Janne

Lejlighed sælges i Kgs. Lyngby

nybolig.dk/maegler/ PrivatBolig.jsp?sagsnr...snr=103468

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

amning
Forfatter: 
Dato:  15-10-2011 10:45

Jeg har en søn på 4 måneder og ammer endnu og han har ikke prøvet andet. Hvilket da sparer en for en del. ;-)

Sundhedsstyrelsen er ved at gå fra anbefalingen mht overgang, fra 4 måneder til 6 måneder.. Bare en info :-)

Vi har ikke travlt og er der nætter han forlanger mere er det nærmest kun 1 gang i ugen måske 2..

Ellers har vi købt brugte tøjpakker.. bla 3 indkøbsposer med flere Reimaflyver dragter i forskellige størrelse, div kvalitets regntøj og vindjakker og andet velholdt tøj for 600. Så det kan også betale sig :-)

DBA og trendsales.... Der kan også findes gode køb :-) Og bagagerumsmarkeder. Der har vi funder FisherPrice ting .. gåvogn, og andre store velholdte legesager til ingen penge...(nypris ofte op omkring 500, vi gav 65-75 kr)

Endvidere har vi brugt en brugt tremmeseng som kravlegård med ny ikeamadras, hvor han sagtens kunne "lege" ligge på maven, kigge på uro. "God arbejdsstilling og væk fra gulvet til en start (træk) var sundshedsplejerskens udtalelse :-)

Da jeg har dårlig ryg og problemer med hofter er vuggen i søvn ikke altid lige godt.. Men vi købte ikke en vugge. Men fandt ud at en gymnastikbold er sagen. Enten hvor man sidder på den bolden med baby på armen. Eller lægger baby i liften og placerer denne på bolden.. DET virker.. zzZzZ ;-) Billigt...

Ellers udsalg udsalg udsalg... Vær ikke bange for at købe størrere størrelser

Den farligste af vore fordomme er at tro,

at vi ikke har nogen.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-10-2011 13:54

Jeg har ingen anelse om hvad Sallie "koster" - udover den faste udgift for vuggestue på kr. 2500,- om måneden.

Vi bruger ca. kr. 4000,- på måneden på mad og husholdning, og så kommer tøj, sko, legetøj, el, varme, vand og ekstra kørsel til og fra vuggestue oveni.

Jeg tror ikke det er helt ved siden af, hvis jeg tænker at hun koster mellem kr. 500-1000,- mere om måneden, end hvis vi kun havde været Martin og jeg.

Vi fik en møgdyr barnevogn af mine forældre, da hun blev født, men alt andet købte vi selv. Meget af det brugt. Jeg tror at hendes "startpakke" til hendes første par levemåneder kostede omkring kr. 10.000,-.

/Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Friplads
Forfatter: 
Dato:  16-10-2011 10:51

Hmm, tror ikke I skal satse på en friplads bare I er under 470.000 kr om året. Vi er på henholdsvis SU og dagpenge, hvilket jo er meget langt fra 470.000 både før og efter skat ;-), men vi har ikke friplads til vores datter. Vi får dog en del tilskud, så vi betaler lidt over 600 kr om måneden :-)

Vi bruger i øvrigt ikke ret mange flere penge fordi vi er tre. Vi køber selvfølgelig tøj, sko etc., men mad er ikke en post der er blevet væsentligt større. Vi spiser noget sundere(og mere økologisk) nu, men har til gengæld skåret ned på vores kødforbrug og så går det nogenlunde lige op :-)

Når vi engang forhåbenlig begge får almindelige jobs til almindelig løn bliver det dog nok lidt anderledes. Så regner jeg med at vi også vil priorotere at komme ud at rejse og den slags, og det er selvfølgelig dyrere når man er tre end to.

Portrættegninger tilbydes efter foto -

se præsentation for mere info :-)

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  16-10-2011 14:10

Jeg satser heller ikke på det, men det er da værd at regne sammen og hvis man er under så prøve at søge.. Men børnepenge er vel også medregnet som indkomst og med mandens pensionsordning som vel også må tælle med så tror jeg vi kommer over!
Men det må vi se til den tid! :-) Det er heller ikke det vigtigste!

Tak for at få indblik i hva det koster fra forskellige :-) Det er nok også noget man må se hvordan vi kan køre det! Jeg har bare hørt mange sige at det koster omkring 10.000 om måneden og det synes jeg lød ret vildt!

Ejer af;

• Álfur fra Danefeld IS
  • Diamant DV866 (R.I.P)

0
0
Svar på denne tråd

Børn...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2011 08:59

Wow, 10000 mere om måneden??? Hold da op! Nej, bare rolig, det er altså slet ikke nødvendigt ;-)Et slag på tasken vil jeg sige at vi har omkring 1000 kr mindre om måneden til os selv end før vi fik vores datter. Børnepengene hjælper jo godt til i et lidt stramt budget :-)

Portrættegninger tilbydes efter foto -

se præsentation for mere info :-)

0
0
Svar på denne tråd

Børnepenge
Forfatter: 
Dato:  17-10-2011 09:31

Jeg havde egentlig helt glemt, at man jo får børnepenge. Det er jo vildt fedt. Læste lige at satsen for et barn under 2 er 4248 pr. kvartal. Det er da luksus! Jeg havde slet ikke regnet med de ekstra penge i vores budget.

Venlig hilsen

M

Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  17-10-2011 14:34

Jeg synes jo også det andet virkede sådan lidt ..uoverskueligt!
Så jeg er glad for at høre at de små ikke sluger SÅ mange penge igen! Jeg ville jo gerne kunne beholde mine to heste, har aflivet én som jeg vidste der ikke var plads til i budgettet (hverken med tid eller økonomi). Men der sku være råd til mine to økonomiske isbukke :-)

Ejer af;

• Álfur fra Danefeld IS
  • Diamant DV866 (R.I.P)

0
0
Svar på denne tråd

Det svinger
Forfatter: 
Dato:  17-10-2011 20:25

jo - alene alt efter hvor i landet man bor - hva pasning koster, om man får ekstra udgifter af forskellig art, hvor langt der er til pasning i forhold til hjem og arbejde, hvor meget de spiser, hvor mange bleer man bruger osv osv osv.

Jeg vil tro - da vi ik har nogle at arve hverken tøj el legetøj fra mv. at knægten har kostet dyrt her i forhold til hos mange andre. Jeg kan dog IKKE gætte på hvor meget! DP alene er 2100 kr pr mdr. Da han spiste mest flaske spiste han 1200 ml pr dag! = alt efter hvilken type var der til mellem 2-4 dage pr pakke med en pris på ca 45 kr på HIPP med mad til ca 2 1/2 dag menerj eg det var. 2 1/2 pk bleer fra aldi til 90 kr pakken.

Så varj eg heldig at overtage en smule tøj da han var lille - den tid er dog forbi nu. Legetøj er alt sammen købt nyt mere el mindre- da jeg ik har kunnet finde brugt så det har kunnet betale sig benzmæssigt at køre efter det el lig.

Vi har ik fået særlig meget i gaver, da vi ik er ret mange i familien der ses.

Han bruger fodindlæg fra bandagist - disse koster 1150 kr pr gang pt. og skiftes hver 2-3 mdr alt efter føddernes vækst (kan IKKE få tilskud).

Der går en smule til medicin ind i mellem.

Han kommer til at skulle bruge briller til X kr.

Jeg kan ik købe hva som helst i fodtøj da det skal være breddere end normalt pga fodindlæg = oftest mere kostbarn end ellers nødvendigt.

Jamen der er jo så meget - skal vi helt ned i detaljerne, så er der mad pr mdr, seng, møbler mm osse.

Men jeg har INTET kvalificeret gæt på hva min søn har kostet rundt regnet i mdr

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Be you - Be proud

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  18-10-2011 01:03

Hej Stute

Da min dreng brugte indlæg i hans sko, fik vi dem betalt af kommunen. Otopædkirurgeren sørgede selv for at søge vore kommune om betaling af dem, inden vi fik dem lavet hos bandagisten.

Jeg tror så kun at det drejede sig om 3-4 indlæg ialt.

Min søns fødder er stadigvæk meget skæve, men han gider ikke at gå med indlæg mere. Han er 17 år nu.

Og vi bor i en venstre styret kommune, som ellers ikke smider om sig med pengene.

Men prøv at søg, hvis I ikke har gjort det.

Venlig hilsen Hanne

10.000 m2 stor grund til salg NU KUN 350.000 kr i 4894 Øster Ulslev

0
0
Svar på denne tråd

reglerne
Forfatter: 
Dato:  19-10-2011 08:07

blev for lidt over et år siden skærpet, så ungerne el generalt skal man være meget mere syg/dårlig end hidtil. Så vi kan ik få noget til indlæggene desværre.

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Be you - Be proud

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider