Jeg har godt nok aldrig hørt at man kunne måle bækkenlæsning i blodet. Selvfølgelig kan man måle det kvindelige homon, men det er jo heldigvis ikke alle gravide kvinder der får bækkenlæsning.
Prøv at læse min beretning i tråden om gravilitet ikke er en sygdom her på siden.
Når man har bækkenlæsning, kan man ikke næsten ikke gå. Man oplever at man ikke kan bevæge benene, og efter et stykke tid med denne sygdom, tror man aldrig at man vil komme til at gå normalt igen. Man vralter som en and, i de perioder/dage hvor man kan gå.
Smerterner er uudholdelige, og diverse gigtpræperater og mofinpræprerater hjælper, så man kan få sovet. Smerterne optræder hele døgnet, også i hviletilstand.
Alle tre led skal være låste, før der er tale om bækkenløsning.
Jeg vil anbefale dig at bede din læge henvisning til en reumatolog, som kan vuderer dig og din tilstand. Alt efter hvad dennes vurdering er så kommer du nok derefter til at gennemgå et længere fysioterapiforløb, med genoptræning, massage og løsning af låste led mv.. Dette er temmeligt dyrt i længden, men det koster måske "kun" 200 kr på gang, hvis du vælger en fys med overenskomst med
sundhedsstyrrelsen.
Du skriver at du er på starthjælp, jeg regner med at det er en form for kontanthjælp. derfor kan du måske søge om økonomiskhjælp i din kommune til behandlingen.
Du skal ikke kontakte en kiropraktor, før en reumotolog har undersøgt dig.
Held og lykke.