Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

så kom vi vist alle i tremmeseng...
Forfatter: 
Dato:  07-10-2011 22:44

Nu skal barylerne snart have deres egen seng, og en ekstra tremmeseng er rykket ind på soveværelset. Jeg har efter maaaange og laaaaange overvejelser plantet en seng på hver siden af min seng. Men gæt lige hvordan det føles, når man ligger i en seng med en tremmeseng på hver side? Jeps, mor er også kommet i tremmeseng! :-D Kan godt være, at jeg skal tænke lidt mere over den indretning...

mvh. tina

Bytte?

Haves: Dreng på 15 måneder, altid glad, sover godt, elsker at kravle højt, kysse og kramme.

Ønskes: Barn, der holder af at sidde på gulvet og lege!

---

Søges: tremmmeseng, billig, med madras.

0
0
Svar på denne tråd

Så føler
Forfatter: 
Dato:  07-10-2011 23:08

du dig tryg og godt puttet når du lægger dig - og barylerne falder ikke så let ud når du ALLIGEVEL hiver dem over i din seng!!!

Christina ..Prinser og Prinsesser

stigremme- og bøjler i str mini købes. ridestøvler str. 22-23 købes.

0
0
Svar på denne tråd

Føler du sover i trmmeseng ??
Forfatter: 
Dato:  08-10-2011 06:19

Baltic Child Protection

STØTTER BØRNEHJEM OG FATTIGE FAMILIER I LITAUEN.

Tøj og andre effekter modtages, info her:

www.dba.dk/indsamling-til-litauske- boer/id-77083863/

0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2011 13:30
Skingur, de falder ikke ud af min seng - de er jo monstertrænede i at kigge iden :-) men det er altså ikke min skyld! Kathrine kan under ingen omstændighederfinde ud af at komme ud af sengen i løbet af dagen, men om natten går det fint-fint. Og frederik er en kravlenisse. En nat vågnede jeg og kunne konstatere, at han lå i min seng. Men om morgenen var har kravlet tilbage igen. Pipfugl, jeg vågner da tit med en sut i munden! Men det er nu ikke mig selv, der har puttet dem der. Bleen venter jeg med, til jeg bliver ældre :-P Mvh. Tina

Bytte?

Haves: Dreng på 15 måneder, altid glad, sover godt, elsker at kravle højt, kysse og kramme.

Ønskes: Barn, der holder af at sidde på gulvet og lege!

---

Søges: tremmmeseng, billig, med madras.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider