|
|
| sprængt trommehinde og dagpleje? |
| Forfatter:  |
taina |
| Dato:  |
29-09-2011 13:12 |
|
Hvornår vil I mene, at en unge, der har sprængt trommehinden, er klar til at komme i dagpleje igen? Der er ingen feber eller andre symptomer. mvh. tina
Bytte? Haves: Dreng på 15 måneder, altid glad, sover godt, elsker at kravle højt, kysse og kramme. Ønskes: Barn, der holder af at sidde på gulvet og lege! --- Søges: tremmmeseng, billig, med madras.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| simon siger |
|
|
giv den en dag eller to - ungen er nok mat og groggy. men hullet lukker meget hurtigt, hvis du er bange for bakterier mm. Han taler af erfaring - han har sprængt sine en milliard gange... cirka!!
Christina ..Prinser og Prinsesser
stigremme- og bøjler i str mini købes. ridestøvler str. 22-23 købes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu.... |
Bellstar ♥Snoop♥ |
29-09-2011 16:27 |
|
med det samme, en sprængt trommehinde sker der ikke noget ved så længe der ikke er feber og ubehag, det gør som regel kun ondt på barnet når den lige sprænger, det er jo det samme som når de har dræn i, der er jo et konstant hul i trommehinden der.. så send du bare lillemand i dagpleje hvis han er frisk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak... |
taina |
29-09-2011 16:47 |
|
Tak for jeres svar. Så kommer barylerne i dagpleje på mandag, så jeg kan få lov til at hygge mig med min lungebetændelse i fred op ro... Mvh. Tina
Bytte? Haves: Dreng på 15 måneder, altid glad, sover godt, elsker at kravle højt, kysse og kramme. Ønskes: Barn, der holder af at sidde på gulvet og lege! --- Søges: tremmmeseng, billig, med madras.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej bellstar |
|
|
der sker ikke noget ved det - tværtimod letter dethelt gevaldigt på smerterne. Men de smerter der har været OP til at skidtet springer trækker tænder ud, og derfor kan barnet godt have brug for en hviledag til at samle lidt kræfter. tina - det er sgu da noget skidt...lang weekend med halvsløje barylere og lungebetændelse - øv. Rigtig god bedring til jer alle.
Christina ..Prinser og Prinsesser
stigremme- og bøjler i str mini købes. ridestøvler str. 22-23 købes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Så snart de er klar til at følge en normal dag!! Dvs når de ikke har ondt, piver og vil sidde på en arm hele tiden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sprængt trommehinde |
|
|
Sofia har lige været igennem en træls gang mellemøresbetændelse med efterfølgende nældefeber og mistanke om penicillinallergi. Hun var nogen lunde frisk igen tirsdag, kom glad i dagpleje onsdag, og jeg tror, hendes ene trommehinde er sprunget her i dag. Så hun har altså været rask i nogle dage, inden den er sprunget. Karla har dræn i, og vi oplever også, at hun har ondt i ørerne en dag eller to, så går der et par dage, hvor hun ikke har feber mere, og så vælter det ellers ud af øret. Mums 
mvh Stine Hestebokse sælges. To fronter, to sider, 3x3 meter - 4000 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det samme her |
taina |
29-09-2011 21:07 |
|
Nå, så røg den anden også... Seks timer efter at lægen havde erklæret det øre ok. Hun har også været feberfri i et par dage tror jeg, før de sprang. Og tak skingur, jeg er nu ikke så bekymret for weekenden, vi er en hel del mere raske, end vi har været i halvanden uge - i hvert fald hvis mit penicillin lige ser og sparker røv, så jeg kan begynde at trække vejret og undgå en akut indlæggelse i nat... Mvh. Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| datter |
|
|
Emma var syg med slem forkølelse og snot for et stykke tid siden og vågnede så om morgenen og klagede over ondt i øret. Jeg måtte IKKE røre det og valgte så at kontakte lægen - hendes trommehinde var sprunget pga. tryk fra snottet (selvom vi pudsede næse osv.) Der løb lidt væske fra hendes øre inden vi tog op til lægen. Hun kom på pennicellinkur og fik ordineret en næsespray for at lufte lidt ud i næseborene. Det er første og eneste gang hun har haft noget med ørerne - dagen efter var hun ok igen og sprayen hjalp godt på trykket også 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skingur |
Bellstar ♥Snoop♥ |
30-09-2011 10:11 |
|
nej nej det er jo også derfor jeg siger at han bare kan komme afsted nu hvis altså der ikke er feber eller andet ubehag, selvfølgeligt har det nok gjordt meget ondt op til, jeg har et ørebarn, så jo jo jeg ved godt at de kan have en dag eller to efter hvor de lige skal ovenpå igen.. det var heller ikke noget med at han bare SKAL afsted, både mor og søn skal jo have det godt med det, men ørene skulle jo meget gerne blive bedre nu hvor der er frit løb for snask ;o) god bedring med sønnen og lungebetændelsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nuuuuj... |
taina |
30-09-2011 10:40 |
|
Vi har sovet i nat. Alle sammen og mere end en halv time ad gangen. Fantastisk! Mvh. Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|