Åh jeg husker det kun alt for godt - de første 4-6 uger var jeg ikke et menneske, blot en omvandrende mælkebar ...
..
Der kan skrives bøger om de mere eller mindre egnede steder jeg har ammet - i et forsøg på stadig at opretholde en eller anden form for liv imellem amningerne ...
...
Min første tanke er - er du sikker på hun er utilfreds fordi hun IKKE er mæt? ... Kunne det tænkes at hun får for meget mælk og derfor får mavekneb? ...
Har hun måske bare et kæmpe suttebehov? ... Og kunne det måske stilles ved at lade hende ligge hos dig - men med en sut istedet for brystet? ...
Prøv at malke lidt ud og stil i en gennemsigtig beholder i køleskabet.. Kig efter nogle timer på hvor tykt det øverste fedtlag er.. Der skal være et godt "flødelag" på mælken - og det vil jeg næsten garantere for der er ...
...
Rødvin, hvidtøl, sukker og fedt er gode "energigivere" - forstået på den måde at de giver mere "guf" i mælken.. F eks fik vores køer tilskud af småkager for at øge fedtprocenten - det skulle virke på kvinder også ... 
Hvis du er meget i tvivl om hun får nok og trives - så kan det gå ud over din mælk ... Så bed endelig SP'en om ekstra besøg så i nøje kan følge om hun tager det på hun skal (og det gør hun jo ) ..