Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Ømme brystvorter mm.
Forfatter: 
Dato:  12-09-2011 12:33

Hej Tøser


Jeg bliver nødt til at forhøre mig hos jer....


Jeg stoppede med p-piller for godt 14 dage siden, og har i to dage nu haft rigtig ondt i mine brystvorter. De er lidt stive hele tiden, og det gør ondt lige så snart noget rør dem Desuden føler jeg lidt spænding i underlivet (lidt ala meget mild mens. smerter), dette har jeg dog gjort i en uges tid.


Kan det være fordi jeg er stoppet med pillerne eller tror I jeg er gravid? Har ikke været gravid før, så har prøvet at google det, men sys ikke rigtigt der er resultater jeg kan bruge...


Håber I vil komme med jeres bud, og evt. hvad jeg kan gøre ved det..


Sagde Louise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ægløsning
Forfatter: 
Dato:  12-09-2011 13:44

Hejsa,


Når det ikke er mere end 14 dage siden, så er det formentlig din ægløsning du kan mærke. Du kan jo først blive gravid under din ægløsining, så bare klø på nu :)


Stutteri Vica

Forsøger at avle Welsh Cobs... !

www.stutterivica.dk


Mor til Super-Karla, der kom til verden d. 24.08.10

0
0
Svar på denne tråd
 
 ægløsning
Forfatter: 
Dato:  12-09-2011 13:47

Hvis du først er stoppet med ppiller for 2 uger siden, så burde du ikke kunne nå at være gravid endnu, du skal først have ægløsning, det kommer typisk et par uger (eller mere hvis kroppens hormoner har svært ved at komme tilbage til normal) efter du stopper. Efter ÆL går der igen en uges tid inden ægget sætter sig fast, i den tid ved kroppen ikke, om der er en graviditet i gang. Endelig efter endnu en uges tid er det tid til mens, hvis der ikke er graviditet, eller en graviditet vil kunne konstateres på en test.


Så ud fra ovenstående vil jeg nærmere tro, at det er ægløsningen, der laver numre med din krop, det kan godt give lidt mavesmerter, og muligvis også de ømme brystvorter. ÆL kan i øvrigt også give øget 6-lyst, hvilket er smart, når det er lige der, man skal forsøge sig, hvis der skal komme afkom ud af det


Håber det gjorde dig lidt klogere


Mvh

Merete

0
0
Svar på denne tråd
 
 ægløsning
Forfatter: 
Dato:  12-09-2011 13:47

Og det fik Camilla så lige skrevet hurtigere og kortere end mig

0
0
Svar på denne tråd
 
 P-pillestop
Forfatter: 
Dato:  12-09-2011 20:56

Vil bare lige tilføje at p-pillestop kan give mange af de samme symptomer som graviditet og ægløsning. Så bare slap af, hav @!#$ og tag det som det kommer :)


Jeg følte i hvertfald at det var helt håbløst at gennemskue hvad min krop havde gang i da p-pillernes regulering af hormonerne først stoppede. Det lykkedes ganske hurtigt alligevel :)


VH Line

0
0
Svar på denne tråd
 
 bla bla
Forfatter: 
Dato:  13-09-2011 15:52

Tusind tak, for svar


Sagde Louise

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider