Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 indvie sovedyr ude eller hjemme?
Forfatter: 
Dato:  11-09-2011 14:18

Haha, det er utroligt, hvad man kan gå og bryde sin lille hjerne med! Jeg har købt et par rigtigt lækre bamser til barylerne, til når de skal sove hos dagplejeren. Jeg havde tænkt mig, at de kunne få dem, når de skulle sove der første gang, men så kom jeg i tanker om, at det måske er mest trygt, hvis de kender dem fra hjemme?


Barylerne sover ude i barnevogn hjemme - hos dp kommer de til at sove inde. Så en del bliver jo allerede nyt...


mvh. tina


Bytte?


Haves: Dreng på 15 måneder, altid glad, sover godt, elsker at kravle højt, kysse og kramme.


Ønskes: Barn, der holder af at sidde på gulvet og lege!


---


Søges: tremmmeseng, billig, med madras.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjemmefra
Forfatter: 
Dato:  11-09-2011 16:24

Ja jeg ville gøre dem bekendte med bamserne hjemmefra hvor de jo har deres base.




??
(Kage)

Nu med en lille dreng i armene født den 9/2-10
Og med termin den 4/11-11


0
0
Svar på denne tråd
 
 Også hjemmefra
Forfatter: 
Dato:  11-09-2011 16:54

Jeg ville også indvie hjemmefra, så der er noget trygt og velkendt.

Hvordan er det ellers gået med indkøring og kommunikationen med dagplejeren?

Felix er i gang med at blive kørt ind i vuggestue. De virker vildt søde og overskudsagtige med kun 8 børn på stuen.

Felix har ikke prøvet at sove der endnu men "indkøringspædagogen" har anbefalet at han starter med at sove i sin egen barnevogn i starten og dernæst i deres vogne men med egen dyne. Hun er haldigvis helt med på en "blød" indkøring


Kh. Mette


Sofie Schnoor heldragt, str. 74 (lille i størrelsen, blå sælges

Ida T heldragt med pingviner, str 68, mintgrøn sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 sovedyr...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2011 18:55

vores dreng har jo aldrig brugt sut eller haft andet som han brugte når han skulle sove. Mange ting er ellers afprøvet.

Hos DP faldt han for en gammel bamse som har været hans sovedyr lige siden. Den måtte vi jo så bede om at få eller købe af DP. Hvis vi en sjælden gang har glemt den får han valget mellem nogle andre og det er altid faldet på den samme grimme lyserøde elefant.


Med andre ord, lad være at bryde din hjerne med det. De vælger det nok selv hvis de har behov for det ;)


Hanne

Mor til Villads musen født 0708-09

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak tak
Forfatter: 
Dato:  12-09-2011 14:10

Vi indvier sovekræene hjemme så. Barylerne har et par sovedyr til aften i sengen, men de ligger vist mest og fylder. Nu har de jo også hinanden og katten som sovekræ :-) Jeg ved faktisk ikke helt, hvad jeg tænkte på, da jeg købte de sovedyr, men nu er de købt, og så skal de ha' dem, basta! Så må de bruge dem eller lade være :-D


Spoerger, vi har fået snakket om tingene. Vi er ret forskellige, men da jeg første dag gik og kom tilbage en time efter, gav barylerne mig "Hej mor, hvad vil du?"-attituden, og det gjorde de også dagen efter, hvor de blev og spiste med til frokost. Jeg tvivler på, at de ville være sådan, hvis de ikke får, hvad de har brug for, så det er rigtig fint :-) Pyh, men jeg er glad for, at vi er nået dertil nu. Det er RET anstrengende, når man ved man gør det rigtige med langsom indkøring, og andre synes, at man er fjollet og pylret og forkert og gerne gør opmærksom på det! Godt at jeres er indstillet på langsom indkøring, det gør det MEGET lettere :-)


mvh. tina



Bytte?


Haves: Dreng på 15 måneder, altid glad, sover godt, elsker at kravle højt, kysse og kramme.


Ønskes: Barn, der holder af at sidde på gulvet og lege!


---


Søges: tremmmeseng, billig, med madras.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jaeh...
Forfatter: 
Dato:  12-09-2011 20:07

Man kan ihvertfald ikke tvinge dem til at elske de dersens sovedyr.. ;-)


Jeg købte en nusseklud til Frederik, da han var 3 måneder gammel - ikke om han ville have noget med den at gøre trods mange forsøg. (han brugte ikke sut, så derfor forsøgte vi ihærdigt at få ham til at elske "Svend")..


"Svend" lå i mange mange måneder og fyldte på værelset, indtil han en dag tog ham op, nussede med ham og aldrig slap ham siden ;-)



Sagde Carina Lauth


Mor til Frederik, født 25-02-2009

Gravid med Isabella, termin 07-12-2011




0
0
Svar på denne tråd
 
 elske...
Forfatter: 
Dato:  12-09-2011 21:05
Nåh carina, hvor sødt :-) han skulle nok selv vælge, hvornår han var klar til svend! Jeg har lige lært, at det gode tidspunkt at introducere nye sovedyr ikke er ved sengetid! Resultat: en dreng der råber VUVUVUVUVU (bamserne er hunde :-)) og en pige, der blafrer så meget med armene i bær glæde, at hun er tæt på at lette... Spørg lige hvor befordrende det er for at få små barylere til at skvatte stille og roligt i søvn :-D Mvh. Tina

Bytte?


Haves: Dreng på 15 måneder, altid glad, sover godt, elsker at kravle højt, kysse og kramme.


Ønskes: Barn, der holder af at sidde på gulvet og lege!


---


Søges: tremmmeseng, billig, med madras.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider