Kan man teste for graviditet selvom man er på p-piller? Eller skal man stoppe.
Sagen er den, at jeg nu i 5 uger har haft utrolig ømme bryster, og sure opstød. Jeg har testet uden at være på p-piller(negativ)
og grundet en rejse valgte jeg at køre videre på p-piller uden at holde pause, og har taget en test som er negativ, men jeg har stadig ufattelig ømme bryster(der tilmed er vokset).....
og graviditetstest har ikke noget med hinanden at gøre og testen vil ikke vise forkert af den grund.
Du kan ALTID være sikker på en positiv graviditetstest, da den måler "graviditetshormoner", et hormon kroppen begynder at danne efter befrugtningen, og som fordobles ca. hver 3. dag. Men du kan aldrig være helt sikker på en negativ test i starten, den kan godt vise positiv næste gang du tester på grund af koncentrationen af graviditetshormoner.
Mvh
Line
Gelenegle laves - tæt på Aalborg - skriv PB for yderligere info
Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.
Skal du have skrevet en sang? - så send en PB for yderligere info...
Jeg har tit haft ømme bryster der blev store flotte og faste i en periode... Og så slappede de af igen
Du er nok ikke gravid når du tester negativt efter så længe og oveni er på p-piller. Jeg er blevet gravid på p-piller i april og det første tegn var at jeg fik nogle enorm store ømme brystvorter - dem jeg havde var ikke-eksisterende/indadvendte!