Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Recaro autostol... er det bare mig?
Forfatter: 
Dato:  31-08-2011 20:11

Ja altså... nu har vi leveret easyliften tilbage i den tro at den lille superøgle kunne sidde i sin recaro-stol...

Det er en Young profi plus...

Men han bliver edderrasende ´når jeg sætter ham i den.... og jeg synes også at den virker meget smal der hvor hans skuldre skal sidde... er det bare mig?

Joan

Bruger din baby Vibelle bleer fra Aldi str. 2

så har jeg 80+ stk. bleer som min lillemand er vokset fra til fri afhentning. Skriv hvis det har interesse.

0
0
Svar på denne tråd

Recaro...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2011 20:15

Nej det er ikke bare dig ... :) ... Recaro's stole er meget smalle og generelt med dårlig pasform til de fleste børn ...

Og af samme årsag har vi dem heller ikke længere i butikken- vi kunne simpelthen ikke stå inde for dem, ej heller sikkerhedsmæssigt..

Har oplevet babyer helt ned til 3 mdrs alderen der ikke kunne være i stolen - og det er jo bare alt alt for tidligt ..

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. ;)

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  01-09-2011 11:05

Jeg er gravid, med vores første baby og vi har snakket om at købe en recaro stol, men det lyder da ikke så rart at sidde i...

Hvad skal vi så vælge af autostol?

0
0
Svar på denne tråd

d-light
Forfatter: 
Dato:  01-09-2011 11:34

britax og Maxi Cosi laver nogle babystole med fornuftig "levetid". graco laver en helt fra fødsel til 4 år Akta Graco Duologic 2

0
0
Svar på denne tråd

Stolen ...
Forfatter: 
Dato:  01-09-2011 20:45

Har selv haft Rømer til min datter i babystolen - Cybex laver også en rigtig god babystol ..

Til den næste (når det engang skal være) vælger vi en EasyLift så længe h*n nu kan være i den - og så i Mikkelines Rømer babystol bagefter...

Mikkeline var i babystol fra starten da EasyLiften endnu ikke var på markedet der ..

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

0
0
Svar på denne tråd

autostole
Forfatter: 
Dato:  02-09-2011 05:20

Hej Joan.

Vi har Recaro lige nu, og jo, de er meget smalle.

d-light: jeg kan kun på det ALLERVARMESTE anbefale Römer King. Vi var ude i en (ufrivillig, og meget voldsom) crash-test tilbage i 2009, og stolene har formentlig reddet mine børns liv.

Vi skulle så bruge nye stole, det stod mine forældre for, og de kom hjem med recaro, som jeg ikke synes nær så godt om.

Hilsen Stine.

Stolt mor til Anne og Freya - født 18.juli 2006.
www.anneogfreya.webbyen.dk

- Og nu indehaver af eget firma:

www.hadbergproductions.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-09-2011 14:23

:) så er jeg altså ikke helt skæv...

Maneater - han er kun lige 3½ måned så jeg syntes også at det var noget tidligt at være vokset ud af stolen - den skulle jo kunne bruges til 9 kg, og så burde 6½ kg da ikke være et problem... men det var det så alligevel :D

Nu har jeg så købt en anden... også en recaro faktisk, men her er der noget bedre frihed til hans skuldre og så kan selen iøvrigt også justeres i højden så det passer til hans skulderhøjde... det kunne den anden heller ikke... Og så sad han iøvrigt lisså fint i den igår da vi var på tur... :D

Joan

så har jeg 80+ stk. bleer som min lillemand er vokset fra til fri afhentning. Skriv hvis det har interesse.

0
0
Svar på denne tråd

Recaro ...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2011 20:22

Vidste ikke engang at Recaro havde flere forskellige bagudvendte modeller - men som sagt har vi jo heller ikke længere Recaro i butikken...

Men super at i fandt en stol han sidder godt i ... :) ..

Havde så sent som i dag en kunde i butikken, der hos konkurrenten havde købt en Recaro babystol, hun var blevet bildt ind at den var åh så god og super sikker .. Begge dele bestemt ikke noget jeg ville ligge hovedet på blokken for ..

Nu stod hun så med en 4 mdr gammel pige, en lille fis der stadig kun brugte 62 i tøj, som ikke længere kunne sidde i stolen... (hun gik glad og tilfreds hjem med en Rømer BabySafe plus) ...

Det er så ægerligt at nogle derude tænker mere på at sælge end på at folk får det rigtige.. Autostole er bare så vigtigt et område, jeg kan blive rødglødende over alle de "bilka-stole" der bliver solgt som værende "super gode og sikre" ...

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

0
0
Svar på denne tråd

NEMLIG Maneater!
Forfatter: 
Dato:  03-09-2011 22:35

Det er så ægerligt at nogle derude tænker mere på at sælge end på at folk får det rigtige.. Autostole er bare så vigtigt et område, jeg kan blive rødglødende over alle de "bilka-stole" der bliver solgt som værende "super gode og sikre" ...

Lige mine ord og jeg har det på nøjagtig samme måde.

De store supermarkeder har heller ikke den fonødne erfaring med at informere om stolene eller børns sikkerhed i bilen. De har heller ikke den viden der skal til. Så den stol der er supergod og sikker i tests, kan blive en dødsfælde i en bil hvis den er solgt sådan et sted. Så hellere kaste ekstra penge i og tage barn og bil med til en babyudstyrsforretning feks. Der kan man med andre ord få syn for sagen i gene bil FØR man kaster penge over counteren.

0
0
Svar på denne tråd

Recaro
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 13:43

Jeg har recaro young profi + tror jeg den hedder, og jeg er SÅ glad for den. Min datter er 5 mdr. og er 68 cm lang og vejer 7,5 kg og kan uden problemer være i den. Vi tog det der newborn indlæg ud da hun var ca. 2 mdr, og jeg synes hun sidder enormt godt i den.

Så jeg forstår ikke hvorfor folk mener den er for smal? Og der er dejlig meget støtte så skulle uheldet være ude så kan hovedet ikke "dingle" så meget fra side til side som jeg har set i andre autostole. Så jeg er ret forundret over at den er så udskældt

Men altså - den er ret smal og lille hvis ikke man tager newborn indlægget ud, så mon ikke det ofte er det der er problemet.? Jeg er selvfølgelig ikke ekspert på området, men jeg er bare så glad for min og synes den fungerer til UG!

"Hvorfor ride sin hest som en skoda, når man har en rolls royce!"

0
0
Svar på denne tråd

Test...
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 21:29

Den er stadig enormt smal for barnet omkring skuldrene - indlæg eller ej ... Men børn er forskellige og derfor vil nogle børn sidde bedre i stolen end andre..

At den er udskældt hos os, skyldes kort og godt de meget dårlige resultater stolen får i test UDEN base - med basen ligger den rimelig godt ...

Selvfølgelig er jeg farvet af mine mange kurser omkring emnet- men min datter kommer i hvert fald aldrig til at sidde i en Recaro med de testresultater jeg har set fra dem indtil videre ..

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 17:44

Arh Kristina... gør mig nu ik dummere end højst nødvendigt vel ;) eller andre for den sags skyld :D tror dælme ik på at der er nogen der vil forsøge at presse en 7kg unge ned i stolen med babyindlæg i da :D

så nej det er ikke problemet :D min han er nok bare væsentligt bredere en din pige omkring skuldrene... men det indikerer din vægt/højde også :) min lille bavian er nemlig kun 64cm men vejer godt 7,5 kg :D

Joan

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider