Øv, min lille prins er syg.
Han vågnede imorges og stod og sang inde i sengen, højt humør - men syntes nu han var nogete varm.
Slog det dog hen med at han nok havde haft det varmt pga. hans humør var fint.
Nåmen fik afleveret Emma og gik de 20min hen til hans dagplejer som vi skulle besøge idag. Han var i fint humør også da vi kom ned til hende.
Men efter 15min blev han vrøvle, tænkte han var sulten så vi satte os ud for at spise.
Men han blev ked af det og jeg syntes godt nok han var varm igen/endnu. Det endte med at han faldt i søvn ved mig
Og det gør min hyperaktive prins altså ikke!
Nåmen lagde ham ud at sove ca. 9:30 og han vågnede først 12:15!
Her var han meget pylle og meget varm - han ville ikke spise eller drikke og faldt i søvn ved mig efter 15min... 
Lagde ham ind i sin seng hvor han sov indtil 14:30 og herefter hang han så på mig igen og småsov indtil Michael kom hjem 15:30.
Tog hans temp. ved 17tiden efter han havde sovet igen + været vågen lidt tid, den sagde 39.4 - så jo han har søreme feber.
Han har fået to flasker med MME og han har haft våde bleer, men han er godt noko træt, ugidelig og dvask og pyller 
Og tror han har ondt i halsen, han hoster en lille smule og græder hver gang, desuden græder han også hvis han synker.
Måske man skulle til lægen imorgen, nu ser vi lige natten an.
Men nuuuuuuuuuuhh min lille pussenusse prins 
Han har ikke været syg siden vi var på Riget i januar, så det skulle jo komme - men det er altså bare øv og synd for de små.