Tak for kommentarerne ...
...
Vi besøgte jo den private dagpleje i dag - og det lever bare til fulde op til mine forventninger..
Hun er alternativ på den fede måde - og jeg elsker jo netop dette med at man ikke skal passe ind i bestemte rammer .. Og Mikkeline, som ellers kan være reserveret, var helt dus med både hende og hendes mand ..
Og så det største plus, udover at jeg tror min datter vil stortrives der, vi bestemmer fuldkommen selv åbningstiderne .. Årh hvad - det troede jeg ikke man kunne ...
Er jo butiksansat, hvilket betyder at jeg 3 dage møder 10-17.30, 1 dag 10-15.30 samt holder fri 1 dag hver uge. Ja så arbejder jeg nogle lørdage, men der må manden jo så holde fri ..
Så de dage min mand er ude (selvstændig landbrugsmaskinmekaniner) ja så er der ingen problem i at jeg bare henter hende når jeg har fri, fremfor skal have en barnepige de 2 timer fra dp lukker til jeg har fri... Det er simpelthen ønskedrømmen...
...
Og jeg klager da heller ikke over at hun sørger for ALT, selv at vaske tøjet hvis det bliver beskidt - og det gør det jo når de er så meget ude ..
..
Vi har lovet at sove på det, men jeg er bare slet slet ikke i tvivl.. Så nu skal vi bare lige finde ud af hvordan vi får sagt den kommunale plads op og søgt tilskuddet så vi kan få hende flyttet..