Følgende forudsætter selvfølgelig at vi får et nemt barn.
Jeg læser på universitetet og har 2 år tilbage. Jeg vil meget gerne slutte på nomeret tid da jeg har et job på hånden der sansynligvis vil forsvinde hvis jeg bliver et år forsinket. Det er ikke ret mange jobs i mit fag og det er store geografiske afstande.
Jeg har termin sidst i februar. Semesterstart er første februar. Dvs hvis jeg ellers er rask kan jeg følge med i undervisningen den første måned. Så er der marts, april og halvdelen af maj hvor jeg står med en nyfødt. I midten af maj starter sommerferien og undervisningen starter igen første september.
Dvs 2,5 måned står den på baby og selvstudie. Måske jeg kan tage barnet med nogle af dagene? Min mand er MEGET forstående og villig til at gå langt for at det skal lykkes for mig. Vi får som minimum rengøringshjælp. Studiet volder mig ingen problemer og jeg er faglig stærk. Det skal siges at der kun er mellem 12-15 undervisningstimer på studiet. Resten er selvstudie.
Kan det lade sig gøre tror i? Min mor mener ikke det er et problem da hun også læste mens hun fik børn og ikke kom bagud på studiet, men alle andre synes det lyder vanvittigt.
Nu er det jo ikke sådan at verden går under hvis det ikke lykkes der er jo en plan b, der hedder at komme et år bagud.