Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

jeres håndtaske lige nu...
Forfatter: 
Dato:  02-08-2011 15:45

Hvad er i jeres håndtaske lige nu? Ikke at forveksle med pusletasken...

Sagen er den at jeg i julegave fik en FANTASTISK lækker Mulberry taske af min kæreste og imorges bad jeg ham om at finde min pung til mig. Han kigger som det første i min taske... og dernæst måbende på mig

For i min taske befandt/befinder sig følgende:

1 hagesmæk (snavset)

2 sutter

1 hårelastik og 2 hårnåle

1 gavekort til Name It

1 gavekort til BabySam'

Legetøjsdyr til at klikke på autostol/barnevogn

1 pink stofble

2 bleer

1 pakke engangsservietter

1/2 pose piratos (sommer/varme-klistret-sammen...)

og naturligvis:

min pung og nøgler...

Så de damer - løft gerne sløret for hvad I lister rundt med og overbevis mig gerne om jeg ikke er den eneste som fiser rundt med en (åbenbart) pseudo-pusletaske

Graviditetspude sælges... se min annonce under marked

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  02-08-2011 20:12

savlesmække, bleer til begge børn (så kan jeg lade pusletasken blive i bilen) et par strømper til den lille, sut til den store, min pung, vores fælles madpung, et par skruer jeg fandt sidst jeg havde tasken på (sådan nogle samler jeg altid op så de kan skaffes sikkert af vejen), et par hundekiks jeg har tabt og vingummmibamser så jeg kan aflede den store hvis det nu skulle blive meget nødvendigt og umuligt uden...

.

0
0
Svar på denne tråd

Håndtaske? Hva er det?
Forfatter: 
Dato:  02-08-2011 20:22

Efter at jeg startede på job igen, måtte jeg jo have min egen taske - det er lidt fjollet at slæbe pusletasken med derind ..

Men faktisk er det også en pusletaske - en GKO fra Gaia & Ko - den brugte jeg altså også som taske længe før jeg blev gravid ..

I den befinder sig: pung, nøgler, tlf, bleer, vådservietter, en toiletrulle (levn fra sidste uges ferie hvor jeg kørte over 600 km med min 3½ årige niece i bilen - man ved aldrig hvornår der bliver råbt fra bagsædet "Jeg skal lave pøller") kiks, et par dåsecolaer, bom, et par cd'ere med børnesange (nægter at have dem liggende fremme i bilen) et bælte, ekstra tøj til mig selv, en trøje til prinsessen, oplader ... Hmm ... Lidt legetøj og så er den taske vidst også fyldt ... ;) ...

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. ;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider