Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

passes hvornår?
Forfatter: 
Dato:  10-07-2011 21:34

Hvornår overnattede jeres ude første gang eller hjemme men uden mor og far?

0
0
Svar på denne tråd

tørte tærte
Forfatter: 
Dato:  10-07-2011 21:41

Erhmn ... jeg ammede begge til de var 6 mdr, der var de aldrig ude, den bette han har været 1½ før han blev passet og den store var nok mellem 1 og 1½, har nok ikke haft behov for det før.

Jeg har aldrig sagt at jeg IKKE ville gøre det da de var mindre, behovet har bare ikke været der.

www.tærten.dk

forummet der ikke censurer

0
0
Svar på denne tråd

sove uden mor og far
Forfatter: 
Dato:  10-07-2011 21:51

magnus var lidt over 1år første gang.. julie var ca 6mdr og oliver var ca 8uder gammel.. ingen af vores børn har sovet ude mere en en nat og kommet hjem om morgenen hver gang..

Mor til de dejligste børn:

Magnus født 040108

Julie født 040209

Oliver født 260510

Med hestene:

Thor Munksgård født 280595

Viktor Enghøjgård født 210707

0
0
Svar på denne tråd

Uha.....
Forfatter: 
Dato:  10-07-2011 22:47

Jeg kan dårligt huske hvornår Adrian havde første overnatning. Mener det var da han var 6 mdr. Vi puttede ham selv og hentede ham om morgenen.

Augustin er 6 mdr nu og har endnu ikke overnattet ude uden nogen af os. Vi har ikke følt behovet og der går nok længe endnu førend det bliver nødvendigt, specielt pga. hans hårde start på livet. Så vi nyder det bare.

Synes ikke der er noget rigtig og forkert, det er op til hver enkelt familie :-)

Mvh Juliette

Unik avls- og ridehingst udbydes nu til salg. Se mere her !

Bedækning tilbydes ved Shulay Gold Fever, Shaklan Ibn Saskatoon og Perseus.

Mor til verdens dejligste guldklumper fra 28-07-09 og 13-01-2011

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-07-2011 00:20

Min dreng sov hos sine bedsteforældre første gang da han var 8 mdr. det gik rigtigt godt. Meeen jeg hentede ham tidligt næste dag

Venlig hilsen

Maia

0
0
Svar på denne tråd

Overnatning ude
Forfatter: 
Dato:  11-07-2011 08:32

Sofia skal overnatte hos mine forældre på lørdag, fordi vi skal vældig tidligt afsted til kåring søndag. Det er en uge før hendes 1-års fødselsdag.

Jeg kan faktisk ikke huske det med Karla, men omkring et år. Hun har i øvrigt ikke overnattet ude mere end et par gange, og det er halvandet år siden sidst, så det er heller ikke noget, vi har brug for ret tit.

Om nogle år så er det sikkert noget, de beder om af og til, men her er vi ikke kommet til det endnu. Til gengæld har de overnattet andre steder sammen med os, fx i weekenden hvor vi var i sommerhus. Det tager de i stiv arm, selv om det er fremmede omgivelser.

0
0
Svar på denne tråd

ik endnu
Forfatter: 
Dato:  11-07-2011 08:32

og han er 18 mdr. det tætteste han kommer på at ha overnattet ude, hvilket det vel på sin vis osse er for ham altså - det er de par gange hvor vi har været nødt til at sove hos svigermor, hvor han så har sovet i soveværelset hos ham og vi i stuen (der ville han jo aldrig falde i søvn el kunne sove for os om aftenen) så han har stået i hendes soveværelse og så har hun taget ham om natten hvis han har kaldt (over til sig i hendes seng). Og det er sket to gange det sidste halve års tid tror jeg det er... Så er han kommert ind til os om morgenen når han er stået op efter at ha morgen hygget en halv time med hende i sengen

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Be you - Be proud

0
0
Svar på denne tråd

2 år...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2011 09:04

Villads skal overnatte hos mine forældre for første gange om små 2 uger. Der har vi årsdag og for første gang skal han sove ude. Det bliver vildt underligt og ikke noget jeg ser frem til, men noget der også er "nødvendigt" hvis vi skal have lov at være rigtig kærester.

Jeg vil helt sikkert også nyde det mens det står på. Men hvis det kommer til at gå dårligt og han får et af hans skrigeflip om natten, som han får i ny og næ så er jeg ikke sikker på jeg kan få mig selv til at gøre det igen.

Han har været passet et par gange om aftenen, hvor vi er kommet hjem når han er blevet puttet.

Jeg ved godt at jeg har været über hysterisk med det pasning der, og jeg vil nok ikke være lige så hys næste gang tror jeg ikke. Jeg har slet ikke kunne klare, at vi har efterladt ham hos andre, hvis ikke det har været nødvendigt, men er sikker på at både forældre og barn ville have bedre af en mindre hysterisk mor ;)

Hanne

Mor til Villads musen født 0708-09

0
0
Svar på denne tråd

Hanne...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2011 09:16

anerkendelse er en begyndelse er det ikke

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Be you - Be proud

0
0
Svar på denne tråd

ikke endnu
Forfatter: 
Dato:  11-07-2011 15:51

Vores dreng har endnu ikke været passet/overnattet ude meen mon ikke den trang kommer når vi står med to børn??

??
(Kage)

Nu med en lille dreng i armene født den 9/2-10
Og med termin den 4/11-11

0
0
Svar på denne tråd

Puha...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2011 20:42

Mikkeline bliver 11 mdr imorgen og har heller ikke sovet ude uden forældre endnu ..

Hun har sovet en nat herhjemme kun med far mens jeg var i Sverige - men det tæller jo ikke ..

Og så vi en enkelt aften fået hende passet herhjemme, hvor min bror og kæresten puttede hende og vi så var hjemme ved midnatstid ..

Har overvejet det mange gange - med at hun skulle have en nat ude... Men jeg må indrømme at jeg ikke helt har lyst til det endnu ..

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. ;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider