Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

sove i mors og fars seng???
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 13:22

vi har haft mange problemer med at få lilledrengen til at sove til middag hjemme, først ville han ikke sove i barnevognen mere, okay så blev det hans egen seng, og nu er det nye påfund vores seng, det går rigtigt nemt i vores seng, måske fordi han føler sig rigtigt tryg der og fordi han får lov at have fjernsyn kørende 10 min...

men spørgsmålet er så, er det okay at lade ham sove der til middag når vi er hjemme??? og er det okay at lade ham se tegnefilm 10 min???

han er 2 år og 2 mdr så jeg er ikke bange for at han skal falde ud, og gør han sker der ikke det store ved det...

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

middag i mors og fars seng
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 13:26

det gjorde vores den store os til han var 2år.. og jeg nød den kvalitetstid.. senere fik de tv på værelset og så så han bare lidt derinde.. jeg synes ikke der er noget galt i at se tv før en lur og magnus er så den der sover bedst af vores 3 ;)

Mor til de dejligste børn:

Magnus født 040108

Julie født 040209

Oliver født 260510

Med hestene:

Thor Munksgård født 280595

Viktor Enghøjgård født 210707

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 13:27

skulle det være et problem, hvis han gerne vil sove til natten i sin egen seng?

Sagde Janne

Lejlighed sælges i Kgs. Lyngby

nybolig.dk/maegler/ PrivatBolig.jsp?sagsnr...snr=103468

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

pædagogisk
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 13:33

jamen jeg tænker jo nok lidt om det er totalt upædagogisk at gøre på den måde, selv kan jeg heller intet problem se i det, men måske andre kunne.. nogle dage tager jeg en lur med ham, jeg sover nemlig heller ikke så godt om natten nu jeg er gravid, men ellers sover han alene derinde og det går fint begge dele, han er vant til at sove i tremmeseng og barnevogn men aldrig åben seng, så det var måske lidt det, men tror egentligt han bliver vor han er når han ser tegnefilm inden han falder i søvn..

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

Pyt da med...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 14:20

Hvad andre mener! Som min gamle garvede sundhedsplejerske sagde: Gør det der virker for DIG! ( og børnene ;-) )

Jeg kan sagtens sætte mig ind i dine tanker.. Men hvor er det dog egentlig sørgeligt eller underligt, at vi er blevet så forskræmte, at vi ikke er sikre på om barnet har godt af at sove middagslur i mors og fras seng / at vi dårlig tør købe en middelbarnevogn, - for der er jo altid en bedre hvor barnets hoved ikke ryster helt så voldsomt ( babyer må have haft mange hjerenerystelser i gamle dage ), tror børnene er ved at dø af sult, fordi de ikke lige følger hvad en eller bog anbefaler etc etc..

Og dette er ikke møntet på dig .. bare noget jeg har tænk efter de seneste dages debatter...

Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd

Tro på
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 14:40

dig selv og dine instinkter. Hvad andre mener er da ligegyldigt.

Nu med hundepension

www.123hjemmeside.dk/hundepension

Man skal ikke sige noget om folk, man ikke kan sige til dem...

Mor til Frederik født 280908

Dobbelt lykke i maven. Termin 20. august 2011

0
0
Svar på denne tråd

;o).........
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 20:19

ja i har da sådan set så evigt ret, det er da ligemeget..

men vi kender jo nok alle den der med "man skal jo gøre det rigtige, og det må jo være det alle andre gør"

han er glad for den løsning og det er vi også, jeg skal være alene med ham 3 uger når jeg er 34-37 uger henne og har da frygtet det der middagslur halløj en del, men hvis det her fortsætter er jeg sikker på det nok skal gå, for det er nemt og behageligt for os begge, ingen sure miner, tårer og bedst af alt får vi begge den hvile vi har brug for..

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

det rigtige....
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 21:26

jeg vil også bare sige som de andre, at hvis det fungere for jer, så er det jo det helt rigtige ;) Han bliver jo heller ikke ved med at sove til middag for evigt ;)

Hanne

Mor til Villads musen født 0708-09

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider