Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hvordan binder man en gl.dags ble?
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 09:38

Igår havde Freja en noget rød numse efter badet (ja den var jo nok også rød før, men damen havde travlt med at komme i vandet, så fik ikke lige tjekket efter).

Derfor valgte jeg at lade hende rende lidt rundt uden ble på (som så mange andre gange før).

Da hun har spænet rundt i 20 min uden uheld, tænker jeg, at det nok var på tide, at få et eller andet på. -Numsen var allerede begyndt at blive bedre, men der var stadig noget, så jeg tænker, jeg da bare kunne smide en stofble om måsen på hende.

Det projekt fik manden til at hyle af grin, for jeg aner faktisk ikke hvordan man binder sådan en tingest?!

Det endte med, at hun havde knuder over det hele og overhovedet ikke syntes om mors projekt (og som triumf, trak hun lige bleen til side og tissede på gulvet! Dygtig pige).

Så kære hn'er, hvordan dælen binder man sådan en stofble om de småes numser, når man nu gerne vil give dem lidt "plastik-fri"?

Mvh. Tine

Klipning tilbydes i Køge området.

Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb

0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 12:52
0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 12:55
0
0
Svar på denne tråd

Foldning
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 13:05

Lægger man den så ind i den almindelige ble? Her mener jeg det sidste billede i aflang foldning. Synes det er svært at se.

Skrev hende den tykke, som er blevet mor...

Alle mennesker er født lige dumme

- nogen får bare mere ud af det end andre

0
0
Svar på denne tråd

Det første link
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 13:35

kan jeg desværre ikke åbne.

Det andet, forstår jeg ikke rigtig, hvilken man skal bruge, når stofbleen skal forhindre de værste uheld. -Uden en ble udover.

Mvh. Tine

Klipning tilbydes i Køge området.

Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb

0
0
Svar på denne tråd

Denne er nem at forstå
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 14:36

og følge:

www.kittykins.co.uk/advice/id/23

Husk, at hvis du bruger sikkerhedsnål til at lukke, bør det være en af dem med sikkerhedslukning (sådan en kappe, der kan skydes over, så nålen ikke kan åbnes)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 19:27

Guest har så fundet netop sådan en guide jeg har brugt flere timer på at finde idag :D jeg var nemlig ret sikker på at det du skulle bruge Tine, var den gammeldags facon, og ikke de der fancy banditter som er overalt på nettet :D

Joan

Man har et standpunkt til man tager et nyt

0
0
Svar på denne tråd

Rød numse
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 20:57

Når min søn har haft lidt rød numse, har jeg kogt en stofble, klippet et stykke der passer til bleen og så har han fået den på. Stoffet skal stadig være vådt og lunt.

Kort tid efter at numsen fin igen

/Malene

0
0
Svar på denne tråd

jeps...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 21:10

kogtvands klude og havresuppe er genialt til røde numser hva enten de kun er røde el der ligefrem er gåethul

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Be you - Be proud

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider