Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

ude legetøj?
Forfatter: 
Dato:  01-06-2011 09:31

Vi har en datter der for alt i verden bare gerne vil være ude i vores have... jeg vil så gerne have legetøj som kun er til udendørs brug... altså at det ikke bliver "ødelagt" af at blive glemt i haven en enkelt nat med masser af dug osv...

hun har en vippe hun selv kan vippe på uden hjælp osv, sandting i massevis, gynge, og en lille bil hun kører rundt på (der er godt nok lyd i men den lever så længe den kan)

hvad mere kan man finde på til haven??

jeg har prøvet at holde det lidt i plastisk for at det kan vaskes en gang imellem for snavs osv...

Hvad bruger i til jeres øgleunger i haven??

det skal lige siges at hun er 14 måneder og går selv...

Sagde Jeanette

Ejer af skøn haffelaf...

og mor til verdens dejligste prinsesse (24.03.2010)

0
0
Svar på denne tråd

havebarn
Forfatter: 
Dato:  01-06-2011 11:45

Emma er også udebarn med KÆMPE U - hun elsker at være ude og især gerne i regnvejr (y)

Hvad har hun i haven:

• Legehus, hjemmelavet med altan
  • Sandkasse, nedgravet i fliserne (nemmere at feje sand på plads)
  • 117 sand legetøjsting
  • Borde-bænkesæt i træ, børnestørrelse
  • Bænk i jern/træ med Mickey og Minie Mouse
  • 2 blå plastikstole
  • Gyngestativ med fugleredegynge (KÆMPE hit)
  • 1 personers vippeting fra Ikea
  • Den berømte røde scooter
  • Hængepil der skal klippes i huleform når den er stor nok ;)
  • Tøf Tøf pedalbil i stål/jern - gul og sort
  • Dukkevogn købt til formålet (udenfor altså)
  • Dukke købt til formålet (udenfor altså, dvs. plastik over alt, ikke den der stof-mave)
  • Twister-car, som kører når man drejer på rattet
  • Løbehjul, i plast med prinsesser
  • Løbecykel i pink
  • Den første cykel med støttehjul, lilla
  • Vippedyr, hjemmelavet
  • Egen køkkenhave højbed med div. grøntsager
  • Eget bed med frugtbuske: solbær, stikkelsbær, hindbær, brombær, ribs, blåbær mv.
  • Klapvogn til dukker, købt til formålet
  • Trillebør i børnestørrelse i stål/blik, pink

Lidt billeder af nogle af tingene:

Hjemmelavet vippedyr

Enmands vippen fra Ikea

Legehuset, sandkassen, og bedet med frugttræer (er blevet færdigt i mellemtiden ;))

Til højre, uden for billedet har hun et lille hegn hvor der er hendes eget blomsterbed. Desuden 2 æbletræer og en hængepil der siden skal blive klippet i hule-form (y)

Scooteren

Nååja og om sommeren har hun så sådan et:

;)

Venlig hilsen Christina

Små fødder sætter dybe fodspor...

Div. babyudstyr i pigefarver sælges f.eks. div. sengesæt i str. baby eller legetæppe med f.eks. Peterplys. Desuden Emmaljunga klapvogn i lyser...

0
0
Svar på denne tråd

mangler
Forfatter: 
Dato:  01-06-2011 23:07

Nåja og så har hun den her åndsvage bil som hun fik af svigermekanikken...

Ja undskyld, men ALLE har den og hun vil den ikke - har vist kørt i den 5x siden hun fik den aug. 2010.

Nogen int.? ;)

Venlig hilsen Christina

Div. babyudstyr i pigefarver sælges f.eks. div. sengesæt i str. baby eller legetæppe med f.eks. Peterplys. Desuden Emmaljunga klapvogn i lyser...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-06-2011 20:59

Christina: Du er velkommen til at sende den nordpå hvis den fylder for meget i garagen Oskar (eller måske nok mest farmand...) vil elske den!!

0
0
Svar på denne tråd

udendørs
Forfatter: 
Dato:  02-06-2011 21:28

* mulighed for at pjaske med vand (regntøj eller skift tøj ofte!! Det gør vi!! Vi har en lav zinkbalje der EGENTLIG var til fuglene!!)

*En spand med jord eller sand laaangt væk fra sandkassen - og en ske!! Skeer er bare SÅ meget federe end sandlegetøj!!!

*en vandkande der kan fyldes i fuglebadet - og adgang til at vande mors krukker!

* Et hul i jorden!! DET er fedt!! Det behøver ikke være ret stort!!

Christina ..Prinser og Prinsesser

Find mine billeder på

www.skingurs.dk

:-)

0
0
Svar på denne tråd

OMG.......
Forfatter: 
Dato:  02-06-2011 21:30

Hvem skal man bestikke i denne verden for at få sådan et fantastisk vippedyr....

Hvor er den bare super flot

0
0
Svar på denne tråd

vippedyr
Forfatter: 
Dato:  02-06-2011 22:11

Bestikke ved jeg ikke, men sørger du selv for en fjeder kunne jeg nok overtales til at lave et dur til dig ;) :P (PB)

Bilen kunne der sikkert også laves findes ud af noget med, så kan hun købe den hun helst vil have istedet for ;) (PB)

Og vil give navnesøs ret; VAND er et KÆMPE hit, sammen med sand eller endnu bedre mors jord fra bedene ;) (y)

Venlig hilsen Christina

0
0
Svar på denne tråd

erlskgslædk
Forfatter: 
Dato:  02-06-2011 23:27

Rutsjebane fra litle tikes (tror jeg den hedder) Det er en stor grøn en der kan flyttes rundt på og som er stabil og i god kvalitet.

Vores søn fik den for 4 år siden snart og den er super fin endnu og han leger med den hver evig eneste dag her om sommeren. Bonus er at sætte den så man kan rutsje lige ned i badebassinet. Det er en hitter.

Den kan fåes i toysrus

kh

mette

Team Lodberg Riders Coaching
undervisning og uddannelse
af hest og rytter
tlf. 20924205

0
0
Svar på denne tråd

fandft ud
Forfatter: 
Dato:  10-08-2011 22:38

Hvad så nød - fandt du på nogle gode ting til haven?

Sommer har jo dog haft en smule af så i har vel været lidt ude? ;)

Venlig hilsen Christina

DESIGUAL forårsfrakke str. 36/38 farve sort/hvid/pink

sælges - skriv PB.

MASSER af babytøj/ting pige og dreng sælges - skriv PB

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 08:30

ih hvor fik du mig til at grine... NØD

ja vi anlagde en sandkasse hvor man slår låget op som siddepladser...

hun har en gynge og vippe

en masse bolde

vi indkøbte et plastikkøkken (praktisk så man ikke behøver at taget det ind i skuret hver dag)

hun har en bil hun kan køre på men den fungerer ikke så godt på græsset så den bliver brugt på terresen

så lidt fik vi da lavet til hende

i godt vejr tog vi et lille badebassin frem og ellers en spand vand

nårh ja og så var det en fest at være med til at klippe hæk med far

så har vi haft en lille kanin på ferie som hun også nød i haven

Billede

Billede

det var en spand vand fra dagen før så jeg nåede ikke at få hednes tøj af før hun var hoppet op i spanden igen...

som i kan se så var den store vandpyt på vejen (vi bor for enden af en lukket vej så der kommer ikke biler) også et hit... især fordi man jo også kan lave pruttelyde med munden i den store vandpyt... en ren fest...

næste år skal der bygges legehus osv til hende...

Sagde Jeanette

Ejer af skøn haffelaf...

og mor til verdens dejligste prinsesse (24.03.2010)

0
0
Svar på denne tråd

Haveting
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 12:46

Dejligt med lidt inspiration. Min søn på snart 2 år vil også kun være ude. Den der gynge/vippe er da super sej.

Jeg kan tilføje at en stump haveslange åbenbart er et kæmpe hit at slæbe rundt på. Så som at tømme staldens kasser for strigler og hesteguffer osv. og staldbetjenten til traileren er også smadder sjov. Ligesom gemmeleg i hestetraileren er et hit.

Vi har kun gyngestativ med rutschebane, lille traktor, 3-hjulet cykel, og en lille vippe han kan lege med, så alle gode råd er super.

Han har ingen sandkasse - men til gengæld en 20x60 ridebane han kan lave numre i, så rider man hos os, må man finde sig i sandkasselegetøj i den ene ende

Ejer af Milancio S & Mor til en Noah 20.09.2009

"Vær nøgtern og gør altid det, som du sagde, at du ville, da du var fuld. Det burde lære dig at holde kæft"-Citat: Ernest Hemmingway

0
0
Svar på denne tråd

LEGEKØKKEN
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 19:27

i plastik! Er et hit ude som inde i DP hvis du spørger min søn - i al slags vejr mm. Sådan en er jo lige til at aftørre el vaske ren engang i mellem.

Dertilhørende grydeskeer, skeer, plastikmad+grydeskeer, bøtter, skåle og den slags... Så man kan lave "rigtig" mad!

Alt i plast kan anvendes, så bar i gang med at tjekke nettet ud for ting og sager

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Be you - Be proud

0
0
Svar på denne tråd

jamen du
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 20:24

Jamen du er da en nød, ikke peanut

Dejligt i fik kreeret lidt ting - og totalt FEDE billeder med vandpytten hihihihihi (y)

0
0
Svar på denne tråd

overskrit
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 20:26

Selvom hun er en pige, har du så prøvet med biler? Da Franciska var lille var de et megahit ;) Nu er hun vild med plasticdyr, hun har en helvedes masse schleich-dyr og dem har hun leget med både inde og ude siden hun var 2-3 år :) Det elsker hun at sidde og fordybe sig med. Og er mor og far kreative, ja så bliver der bygget indhegninger og samlet mad ind til dem også, ud af hvad man nu finder i haven :)

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

Gratis fotoshoot v/Asserbo Slotsruin i Helsinge d. 10. September 2011

www.bonniejensen.dk / foto@bonniejensen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Legeting
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 21:34

Vores søn er 1,5 år nu og vi er også i gang med at hamstre ude legetøj, da han også synes, at det allerfedeste er at lege udenfor

Nuværende har han:

• Badebassin
  • Sandkasse
  • Sandlegetøj x 1000
  • Div plastik biler
  • Bolde
  • Gynge
  • Vippedyr
  • Rutchebane
  • Traktor til at side på med anhængervogn
  • Græsslåmaskine i plastik (kæmpe hit)
  • Kost, rive og vandkande til at hjælpe mor med bedene

Han er vild - VILD - med biler, så traktoren er lige indkøbt brugt og skal hentes imorgen. Glæder mig til at se ham, når den står udenfor

Jeg kigger jævnligt gul og gratis igennem for legetøj til ham. Har købt traktoren med ladvogn til 150 kr, rutchebane + vippe til 250 kr.. elsker billige ting der kan skabe så meget glæde hos knægten! :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider