Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Så fik Simon dagplejeplads
Forfatter: 
Dato:  13-05-2011 09:13

Hold da op - ja tiden flyver jo afsted.

Dog må jeg lige skynde mig at fortælle at de har været ude i meget god tid med ham ;)

Sagen er den at han har haft en lidt sjov opskrivning, da vi havde en del ønsker/krav.

Så han har haft behovsdato fra 1/5 til senest 1/9 - forstået på den måde, at hvis Emmas gamle dagplejer fik en plads i denne periode så ville han kunne starte pr. ASAP.

Herefter havde vi også 2 andenprioriteringer blandt 2 dagplejere som Emma havde som gæstedagplejer.

Og sidst men ikke mindst så vi bare aller helst om han blev i gruppe 2, sopm den hed, den Emma gik i - for så kendte vi i det mindste gruppen/dagplejerne.

Og så lige det sidste "krav" vi ville ikke have ham hos min mor, ikke som fast i hvert fald - gæste er ok.

Må indrømme jeg har været ret nervøs for om de nu kunne hitte rundt i alle disse ønsker/krav

Nåmen, pladsanvisningen ringede så til mig igår morges:

Om, hvis Simon kunne komme til X, kunne han så vente med at starte pr. 1/9?

Da 1/9 jo er sidste frist er det i sig selv Ok, dagplejeren skulle bare også gerne være ok.

Det er så en af vores to 2. prioriteringer som får en ledig plads til september.

Desværre får Emmas dagplejer tidligst en plads til december mener jeg det var - øv øv æv.

MEN 2. prioriteringen har vi da så absolut sagt jatak til :)

Hun er også helt super og ja vi kender hende jo fra tidligere og det er i samme gruppe Simon så kommer i. Dvs. gæstedagpleje kunne jo ske at blive Emmas tidligere (y)

Anyway - min lille dreng skal nu starte i dagpleje til september :)

Tiden går sgi stærkt!

Jeg skal starte på arbejde igen medio oktober, så det er jo super (y)

Og det er endnu mere super at have en dato, så er det lidt nemmere at planlægge eks. sommerferie mv.

Lidt nyt her fra - dejligt der bliver lyttet lidt til folks ønsker :)

Venlig hilsen Christina

Små fødder sætter dybe fodspor...

Div. babyudstyr i pigefarver sælges f.eks. div. sengesæt i str. baby eller legetæppe med f.eks. Peterplys. Desuden Emmaljunga klapvogn i lyser...

0
0
Svar på denne tråd

Hvor er hans læbe
Forfatter: 
Dato:  15-05-2011 09:41

dog blevet fin. Utroligt, hvad man kan gøre.

Dejligt med dagplejen - selvom det ikke er hos Emmas gamle. Vi vil også prøve at planlægge den næste efter hvornår vores dagplejemor får en ledig plads - hun er SÅ sød

Mvh
Alice

Nu med to smækre RDH-hopper i stalden.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider