Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Jeg er gravid :)
Forfatter: 
Dato:  01-05-2011 13:24

Hej med jer

Ja nu "hører" jeg til herinde ved jer - Det er fantastisk

Vi er, efter kun 4 måneders "prøvning", så heldige at vi venter vores første barn.

Det er dog lidt usikkert hvor langt jeg er henne, da der er gået lidt ged i mine mens., men jeg var til sådan en terminsscanning i fredags, hvor babyen (eller hvad man nu kalder den på nuværende stadie ), selvfølgelig gemte sig lidt, så de ikke kunne måle den ordentligt. Men altså det de lige umiddelbart kunne finde frem til var, at jeg var 5+4 i fredags.

Så er man jo sådan lidt rundt på gulvet fordi det hele er lidt spændende, så jeg glemte helt at spørge om hvornår jeg så skal føde.

Er der nogle kloge hoveder herinde, der kan regne det ud for mig?

På forhånd tusind tak fra en 1. gangs gravid, der kaster op i vildskab om morgenen

Hilsen Lene

Savner Richard og Lafayett - det er ikke sjovt at miste :'(

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke :-)
Forfatter: 
Dato:  01-05-2011 13:31

Tillykke med graviditeten :-)

Så vidt jeg sådan lige kan regne ud, så må du have termin sådan lige omkring juleaften ;-)

Hilsen Signe Og guld klumpen Emma

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  01-05-2011 17:24

Tillykke med graviditeten :)

Du går en fantastisk og dejlig (og til tider hård) tid i møde...

Sørg for at få godt med hvile mens du er gravid - der er knap så meget tid når guldklumpen kommer ;)

Endnu en gang tillykke

Graviditetspude sælges... se min annonce under marked

0
0
Svar på denne tråd

Tak tak
Forfatter: 
Dato:  01-05-2011 19:27

Jeg kæmper rigtig meget med kvalme ogkaster op hele morgenen, men jeg håber da det stopper igen :)

Det er simpelthen så hårdt og især fordi jeg skriver hovedopgave, som skal være færdig 11. maj - og jeg er bare ikke ret langt med den, men mon ikke jeg får den bakset færdig

Og med hensyn til kvalmen, så er der jo heldigvis gevinst i sidste ende

Hilsen Lene

Savner Richard og Lafayett - det er ikke sjovt at miste :'(

0
0
Svar på denne tråd

tralalala
Forfatter: 
Dato:  01-05-2011 21:12

Åh kvalmen døjede jeg enormt meget med de første 4 måneder - jeg var sikker på at ingen i verden havde det ligeså dårligt som mig (og jeg er ellers ikke sart) ... men lige pludselig en dag vendte det og jeg havde det faktisk strålende resten af tiden

Og jeg kan roligt love dig, at det vitterligt ér det hele værd i den sidste ende...

Graviditetspude sælges... se min annonce under marked

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider