Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Autostol Evolva 1-2-3
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 18:14

Hejsa.

Er der nogen der kender til den autostol fra Britax der hedder Evolva 1-2-3 og som vil dele ud med deres erfaringer??

Synes det er ret smart at en stol kan bruges fra de er 1-10 år...

Pia

Team Østerled

Fjordheste i Sport

* Nu mor til 2 dejlige piger *

0
0
Svar på denne tråd

ppnnpo657587
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 19:38

Hej Pia

Jeg har ikke erfaring med stolen, men Tænk og FDM fraråder at man bruger stole som rækker over flere "alderstrin".

Der ryger en del af sikkerheden ved det.

Jeg ville helt klart vælge at købe en babyautostol, en stol til 9-18 kg og en til 15-36 kg, selvom det er dyrt.

Og det er også hvad vi har gjort. Engang til sommer skal jeg/vi ud og investere i en 15-36 kg's stol til lillepigen, når hun altså engang kommer til at veje over 15 kg...

- AK

0
0
Svar på denne tråd

kender ikke
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 21:32

til den - men der er intet smart over sådan en stol. Den er mere farlig end stole der ik deler sig over alderstrin som vedkommende over mig skriver.

Personligt kunne jeg ikke drømme om at anvende en sådan stol

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Be you - Be proud

Campingvogn sælges

0
0
Svar på denne tråd

Kompromier
Forfatter: 
Dato:  06-05-2011 18:57

der er nogle kompromier:

jeg har den bagudvendte udgave af den - Britax Multi-tech.

den er fin nok i bredden til selv små børn. 5 punktselen kan virkelig anvendes til barnet vejer 18 kg. selen trækkes op med hovedstøtten. Evolvas og Multi-techs hovedstøtte kan trækkes langt op - osse med 5 punktsselen. helt reelt, så går 5 punktsselen langt nok op til at et barn kan bruge den op til ca 125 cm. Det er MEGET langt op. 5 punktsselen i Evolva SKAL dog fjernes ved 18 kg.

For nogle vil der være kompromier i komforten. Den har feks ingen hvilestilling.

Lena

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider