Cassie, de der rutiner arbejder jeg stadig på. Jeg kan være superstruktureret i lange perioder, og så pludselig virker det bare ikke mere. Suk! Går du fra børnene, når de bader for at hente tøj, eller er I to til at deles om det?
Hanne, jeg tror da lige, jeg skal have et par opskrifter ved dig
På de der mosede kartofler i ovnen, coleslaw og broccoli-salat - jeg er også en køter til madpakker, og de to sidste lyder som noget, der kan serveres som en del af aftensmaden først og derefter gøre nytte i dagene efter.
Barylerne hjælper i øvrigt også med vasketøj. Jeg lægger sammen, og de kaster sig frådende over bunkerne og splitter det hele ad igen. På en god dag tager det kun tre gange så lang tid, som hvis jeg gjorde det selv, men det er nu meget hyggeligt
Hvornår begyndte Villads at forstå ideen?
Spoerger, jeg kan så konstatere, at det godt kan lade sig gøre at lave millionbøf til en milliard dage, når barylerne er kommet i seng (nåja, eller i hvert fald efter de burde være kommet i seng
) og komme i seng til ordentlig tid. Men hvis man også lige vil sortere fire sække tøj, rydde op og ud i køkkenet, bære ting i kælderen, tømme postkassen og sortere indholdet fra den uge, der gik siden sidst, kigge på en brusekabine, der er lidt i stykker og overveje børnesikring, SÅ kan det godt være, at der ikke er plads på den der post-it. Sig lige til, når du finder den 8. dag, jeg vil gerne vide, hvor den er! 
Rigtig god ide kun at tjekke hele informationsbatteriet en gang om dagen - jeg er begyndt!!
mvh. tina