Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

tøj til tykke børn?
Forfatter: 
Dato:  30-03-2011 21:46

Hejsa,

vi begynder efterhånden at have et lille problem herhjemme, nemlig tøj. Tøsen vokser jo godt heldigvis. Men hvilke mærke kan i anbefale til små børn med tyk mave og tynde ben? Samtidig har hun så også korte arme, bare for at gøre det rigtig nemt. Ellers er hun ved at komme op i en str 98, både i krop og ben :-)

Men kom med alle jeres gode ideer, både online og fysisk.

Hilsen

katarina

Mor til de dejligeste børn

Beatrice som er hjertebarn (HLHS)

og Laurits

www.duclos-julsdorf.dk

0
0
Svar på denne tråd

De kære små poder.
Forfatter: 
Dato:  04-04-2011 19:32

De kære små poder vokser i ryk, så køb noget og om kort tid så er deres lemmer vokset til normal størrelse. Det er i hvert flad min erfaring med mine børn.

Men ellers synes jeg at bukser med elastik i taljen er geniale, altså lige pånær når de skal spændes meget ind, i hvert fald beklager min datter sig over at det overskydende elastik kan gnave i hoftebenet. Hun er høj og tynd (5 år lige om lidt), og med hofteben som sin mor = hofteben der stikker langt fremad (lyder mærkeligt men hunske min barndom og turene på maven ned ad vandrutchebanerne. En tur og der var hul på både mig og min badedragt lige der ved hoftebenet). Og hvis man så kan gå efter en bluse med rip eller elastik ved håndled (fx selv sy det i) så gør det ikke så meget hvis ærmerne er lange, da de bare puffer lidt mere.

Tror ikke det er et specifik mærke du skal gå efter, mere en bestemt model/design.

Med venlig hilsen

Lena

0
0
Svar på denne tråd

tøj til "tykke" børn
Forfatter: 
Dato:  04-04-2011 19:36

min datter er 2år, vejer 16kg og bruger 98-104 i tøj.. jeg valgte simpelthen at købe en portion brugt på nettet da hun simpelthen voksede så hurtigt.. men nu stpår hun vist lidt stille igen heldigvis.. vi bruger helst kjoler og strømpebukser, leggins eller bukser med elastik da alm. bukser nemt strammer på den "lille" mave..

Mor til de dejligste børn:

Magnus født 040108

Julie født 040209

Oliver født 260510

Med hestene:

Thor Munksgård født 280595

Viktor Enghøjgård født 210707

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  04-04-2011 20:18

sys H&M plejer at ha det med at blive bredt efter kort brug - og samtidigt har det forholdsvis korte arme??

Nu harj eg jo en dreng og ik en pige- en smal en af slagsen. Han vejer en 11 maks 12 kg og bruger str 92 i længden ellers. Jeg sys at til smalle ben er eks name it godt... ellers mærkevarer som krymmel bl.a.

27 breve movicol gives væk da min søn ik længere er på det. Et brev kan deles over to dage.

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

tøj til tykke børn?
Forfatter: 
Dato:  05-04-2011 12:47

Så tror jeg vi tjekker H&M lidt mere ud. Problemet er bare hendes facon. Tøndeformet med tændstiks arme og ben. Minder lidt om en børnetegning fra en lille str.

Ellers håber jeg bare på sommer snart så det kun er kjoler og intet andet :-).

Hilsen

Katarina

Mor til de dejligeste børn

Beatrice som er hjertebarn (HLHS)

og Laurits

www.duclos-julsdorf.dk

0
0
Svar på denne tråd

hi hi hi
Forfatter: 
Dato:  05-04-2011 13:51

altså som sagt- så har H&M det med efter få ganges brug gerne at blive bredt i siderne, og det har korte arme. Det ser ik altid sådan ud når man køber det - det er simpelthen fordi det efter lidt brug strækker sig den vej Men hvis det er det der skal til - det virker og så passer kan det vel gå an?

Jeg sys ik det er nemt at finde noget til magre børn. Min søn er laaang men mager - el han er ik tynd, men består kun af knogler, muskler og skund (så ved du hva jeg mener tror jeg)

Nu sys jeg normalt ik name it er til deciderede tykke børn - han er i 92 i bodyer nu. De passer fint i kropslængden, men er aaalt for lange i ærmerne og aaaalt for brede i kroppen

Bodyer fra krymmel passer ham rigtig godt i den str på alle leder og kanter faktisk. Lang krop+lange ben, alm længde arme og spinkel bygget

27 breve movicol gives væk da min søn ik længere er på det. Et brev kan deles over to dage.

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  05-04-2011 18:59

Min mulle har også en fin tyk mavse. Hun kan slet ikke passe bukser fra Name It :(

Bukser fra kvikly, føtex, h&m og tøjogsko er gode til hende.

Mor til den dejlige pige

Alice Sofia

Og en lille prinsesse i maven

ankomst 20 August 2011.

2 pakker uåbnet Nan3 sælges billigt. Kan holde sig til Marts 2012. Skriv hvis det har interesse :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider