Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hanne GJ
Forfatter: 
Dato:  29-03-2011 11:23

Hvordan går putningen?? er jo lidt nysgerrig..

0
0
Svar på denne tråd

tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  29-03-2011 11:52

det ved jeg ikke lige helt hvad jeg lige skal svare på, men det er pænt af dig at spørge. Ville jo gerne være rigtig positiv, men det er lige lidt svært. Det gik egentlig frem ad og han sov ca. 19:50, som jo var en klar forbedring.

Fredag skulle han så passes for 3. gang i sit liv af min søster og det var gået rigtig godt. Han sov i løbet af 30 min uden bøvl. Næste dag var vi ude ved mine forældre og han er ikke vant til at blive puttet ude og så blive taget med hjem, men vi havde for længe siden aftalt, at nu skulle vi altså også være der en hel aften. Han blev puttet sent og det gik egentlig også godt.

Så her søndag og mandag har han bare været på tværs. Lavet en masse ballade, grint af os når vi har bedt ham at ligge sig ned, tester heeelt vildt meget om vi da ikke kommer ind med vand, tager sin bluse over hovedet og kaster sovedyret ud over tremmesengen. Han vågner også grædende, men jeg tror altså det er tænder af vågner af om natten.

I går var min tålmodighed godt nok brugt op igen. Jeg ved ikke lige hvad vi stiller op. Måske det også er det her ændren til sommertid der spiller lidt ind. Han har i hvert fald godt nok meget svært ved at finde ro til at sove, selvom han ligger sig ned og putter så karter rundt lidt efter igen. Synes ellers alting er foregået meget stille og roligt og vi går i gang tidligt med at putte, men lige lidt hjælper det.

Hanne

Mor til Villads musen født 0708-09

0
0
Svar på denne tråd

tænder....
Forfatter: 
Dato:  29-03-2011 19:48

nå vi har så lige konstateret to spidser af kindtænder i dag så det er da muligt de har drillet meget de sidste dage.

Han fik lidt panodil i dag fordi han klagede over det gjorde av inde i munden og her til aften tog det ingen tid at putte. Nok den nemmeste aften i de sidste 2 mdr nærmest.

Så håber på at vi kommer tilbage til der hvor vi var i sidste uge hvor det var begyndt at gå lidt frem ad.

Hanne

Mor til Villads musen født 0708-09

0
0
Svar på denne tråd

Ja det
Forfatter: 
Dato:  30-03-2011 10:35

lyder jo både godt og skidt Vi har heller aldrig praktiseret at putte hende andre steder jeg bryder mig ikke om at skal putte for at hive hende op igen og i en bil et par timer efter..hun kan sagtens holde den gående til kl 21 hvis vi er i byen og så kører vi hjem ved vi det vil blive sener vil jeg heller have hende passet (hvilket kan tælles på 1 hånde hvor mange gange hun er blevet i hendes 20 mdr lange liv)

Men jeg håber da når i er færdig med at slåse med tænder at i snart ser en forbedring det er så træls hvis man ved putningen bliver et mareridt så er det bare svært at finde postiv lyst til det.....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider