Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Så blev Maja født :-)
Forfatter: 
Dato:  27-03-2011 13:30

Efter at have været gennem en masse lægesamtaler pga. en træls fødsel i 2007, der endte i akut kejsersnit, blev det besluttet, at jeg skulle føde ved et planlagt kejsersnit.

Det skyldtes, at baby var for stor til at komme igennem mit bækken.

Vi mødte derfor ind på OUH i mandags, d. 21/3, kun 3 dage før termin.

Vi fik stue, seng og tøj tildelt og ventede på, at det blev vores tur. Det var en sær fornemmelse at sidde der og vide, at lige om lidt skulle baby ud!

Sygeplejersken kom og vi blev kørt til operationsstuen. Jeg skulle så have lagt drop, bedøves og have sat en hel masse apparater på- meget mærkelig oplevelse. Men alle 9 (!) personaler på stuen var virkelig søde og gjorde det til en dejlig oplevelse. Narkoselægen både filmede og fotograferede da lille Maja kom til verden- sjovt at have på film, da de klippede navlesnoren :-D

Maja blev født kl. 11.09 i mandags og var 52 cm og vejede 4020 gram.

Vi ser Maja for første gang- og lykken var stor, da hun skreg, da hun kom ud! Liva sagde nemlig ikke en lyd og blev overført til neonatal- den tur slap vi for denne gang .

Derefter kom vi på opvågning, hvor Maja blev lagt til brystet med det samme og suttede rigtig fint ;-D

Da jeg var helt frisk kom vi på barselsafsnittet, hvor vi lå indtil onsdag eftermiddag.

Jeg er stadig øm og besværet pga. såret, men kan mærke det bliver bedre dag for dag- det ser ud til, at jeg ikke skal gennem samme omgang som sidst :-D

Smukke Maja 2 dage gammel:

Jeg havde sådan håbet at føde naturligt denne gang, men er rigtig glad for at have fået en meget positiv oplevelse omkring kejsersnit- sidste gang var et helvede, men må sige, at et planlagt kejsersnit virkelig har været skønt for os denne gang!

Avl af typefulde welsh sec. A med prima temperament

Welsh-stutteri Cashella

0
0
Svar på denne tråd

Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  27-03-2011 13:33

Tillykke med livet til Maja :) hvor ser hun bare skøn ud ...

og dejligt du havde en bedre oplevelse end sidste gang

Naaaj er ikke særlig skruk i tiden , er svært andet med alle de dejlige unger som vises herinde

www.tærten.dk

forummet der ikke censurer

0
0
Svar på denne tråd

Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  27-03-2011 13:55

Tillykke med hende, hvor ser hun dejlig ud!

Julie

Frederik 07.11.2001

Cirkeline 24.04.2008

Termin (Alfred) 18.04.2011

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  27-03-2011 23:07

Tillykke , og hvor er hun dog sød

Malene, Stutteri Nørreheden, avl af DV og Welsh

Nu med privat dagpleje, åbent 24/7 9870 Sindal. Se mere på www.staldnoerreheden.dk

Hvalpe sælges når de er klar til at flytte hjemme fra. Se præs.

0
0
Svar på denne tråd

Takker...
Forfatter: 
Dato:  30-03-2011 16:20

Takker :-D

Virkelig skønt at gå foråret i møde med barsel og en lækker guldklump :-D

Avl af typefulde welsh sec. A med prima temperament

Welsh-stutteri Cashella

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider