Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Så blev hun 2 mdr (søvnmønster)
Forfatter: 
Dato:  16-03-2011 09:53

Hej

Sad lige og læste om søvn i nogle tråde og tænkte om der var nogen der ville fortælle om søvnmønster hos de helt små..

Min Prinsesse er bare en engel.

Jeg tror at vi sammenlagt på disse første 2 mdr har haft 6 nætter hvor vi har måttet fodre om natten. Ellers har hun bare sovet..

De første par uger sov hun fra ca 23.30 til kl 5.30. Og da der er andre at tage hensyn til i familien, så skulle jeg jo op alligevel..

Langsomt er perioden med nattesøvn blevet længere og i rigtig lang tid har hun sovet fra 23.00 til kl 7

Nu er der så igen sket noget.. Nu er det fra kl 21.30 til kl 6.30 Og det er jo perfekt..

Så sover hun normalt 2 timer om formiddagen og tager en lang eftermiddagslur på 4 timer.. Og så efter kl 18 er hun en del vågen og slumrer lidt.

Nu er det en aktiv familie hun er født ind i. Vi er begge selvstændige, så rigtig barsel har vi jo ikke.

Jeg kører lastbil til daglig og har hende ofte med. Dog ikke mere end 3 - 4 timer ad gangen.

Der er sovekabine i bilen og har så liften stående med liftnet deromme. så kan hun sove og Mor kan tjene penge.

Jeg kan dårlig huske hvordan det var med de andre og vil derfor rigtig gerne høre hvordan jers de helt små sover.. For jeg synes det er let at have et spædbarn.. :-)

Nu er jeg jo også en gammel krage

Men er hun bare nem, eller er det bare normalen..

Mette

Hestetransport i DK og korte ture i udland udføres af firma med Autorisation. I lastbil eller Trailer.

http://wwww.TFTransport.com

Nu med Prinsesse i huset

0
0
Svar på denne tråd

heldige asen
Forfatter: 
Dato:  16-03-2011 09:59

ja jeg har jo ikke været velsignet med et barn der bare sov. Så vil bare sige at du er da super heldig.

Men det har måske også lidt at gøre med at du tager tingene helt afslappet og at i er en stor og aktiv familie så hun bare er faldet godt ind i jeres faste rytme.

Jeg tror egentlig godt at vi selv kunne have gjort mere for et godt sovemønster. Men det er jo nemt at være bagklog ;)

Og nu vil jeg så også understrege at selvom jeg lige "brokker" mig lidt over min søns søvn så er han på mange andre måder en fantastisk nem og dejlig dreng.

Hanne

Mor til Villads musen født 0708-09

0
0
Svar på denne tråd

Heldige dig!
Forfatter: 
Dato:  16-03-2011 13:37

Sikke et dejligt barn, du har.

Karla havde kolik, da hun var to måneder. Hun overgav sig som regel i mine arme mellem midnat og kl. fire om morgenen. Somme tider var det så fars arme, da mors havde lyst til at lægge hende ud i haven (eller det der var værre).

Sofia sov nærmest konstant endnu i den alder. Hun er nu snart otte måneder og på alle måder nemmere mht søvn end den store. Til gengæld er hun så langt mere morsyg, sover stadig lige ved siden af mig og også stadig hos mig, hun er usikker på fremmede og gylper konstant.

Man kan vel ikke få det hele

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider