Hej
Sad lige og læste om søvn i nogle tråde og tænkte om der var nogen der ville fortælle om søvnmønster hos de helt små..
Min Prinsesse er bare en engel.
Jeg tror at vi sammenlagt på disse første 2 mdr har haft 6 nætter hvor vi har måttet fodre om natten. Ellers har hun bare sovet..
De første par uger sov hun fra ca 23.30 til kl 5.30. Og da der er andre at tage hensyn til i familien, så skulle jeg jo op alligevel..
Langsomt er perioden med nattesøvn blevet længere og i rigtig lang tid har hun sovet fra 23.00 til kl 7
Nu er der så igen sket noget.. Nu er det fra kl 21.30 til kl 6.30 Og det er jo perfekt..
Så sover hun normalt 2 timer om formiddagen og tager en lang eftermiddagslur på 4 timer.. Og så efter kl 18 er hun en del vågen og slumrer lidt.
Nu er det en aktiv familie hun er født ind i. Vi er begge selvstændige, så rigtig barsel har vi jo ikke.
Jeg kører lastbil til daglig og har hende ofte med. Dog ikke mere end 3 - 4 timer ad gangen.
Der er sovekabine i bilen og har så liften stående med liftnet deromme. så kan hun sove og Mor kan tjene penge.
Jeg kan dårlig huske hvordan det var med de andre og vil derfor rigtig gerne høre hvordan jers de helt små sover.. For jeg synes det er let at have et spædbarn.. 
Nu er jeg jo også en gammel krage 
Men er hun bare nem, eller er det bare normalen..
Mette