Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Svømmehal med dræn?
Forfatter: 
Dato:  13-03-2011 13:14

Hvad gør I andre der har børn med dræn og gerne vil have dem med i svømmehallen?

Når Cirkeline er i bad herhjemme har hun skærm på så hun ikke får vand i ørene ved hårvask, men det hjælper jo ikke meget i svømmehallen

Julie

Frederik 07.11.2001

Cirkeline 24.04.2008

Termin (Alfred) 18.04.2011

0
0
Svar på denne tråd

tra la la
Forfatter: 
Dato:  13-03-2011 15:18

Vores ørelæge siger at så længe de holder hovedet over vandet er der ingen problemer. Og indtil videre gør Frida det ;)

Landejendom sælges. Se her:

www.kj-fast-ejendom.dk/ sag.asp?sagsnr=093203L...=670&DID=2

Hingsteføl e. Daylight/Ultrafürst af Hvarre sælges

Vallak, 3 år, e. Cannon SPH 103 sælges

0
0
Svar på denne tråd

Jeg var i svømmehallen igår
Forfatter: 
Dato:  13-03-2011 15:31

med min søn og der så jeg, at der var flere børn der havde et slags "ørebind" på, altså et slags pandebånd der sad tæt hele vejen rundt om hovedet og over ørene... De hed vist nok ear band -it og bruges netop til børn med dræn i ørene når de skal i vandet...

Så ret smart ud hvertfald....

Forhandler har jeg googlet mig til: www.earbandit.dk/?gclid=CJul- 8Dgy6cCFYKFDgodrko1Cw

Michelle
Livet er kort, så husk at nyde det!

Mor til Lucas d. 24 feb. 2009

0
0
Svar på denne tråd

øre prob
Forfatter: 
Dato:  13-03-2011 17:12

jeg har lige set en annonce for en slags vandtæt øreprob, som var beregnet til netop svømmehal. Der stod at de var velegnet til øre børn.

Jeg skimmer lige de blade jeg lige har læse igennem, og ser om jeg finder det.

Jeg har ikke selv erfaringer med dem.

"Det tar lang tid, at få en gammel ven"

Trakehner FAN :)

Nu også med titlen Mor!

列弗

0
0
Svar på denne tråd

frederik er nu
Forfatter: 
Dato:  13-03-2011 17:37

4 år gl og har stadig dræn, han fik dræn 1 gang da han var lidt over 1 år....

jeg har aldrig brugt noget...da han var mindre sørgede jeg for han ikke fik hovedet under vand, nu er han en vandhund der hopper fra kanten og derfor ryger under vandet inden badevinger og bælte sørger for han ryger op igen... der er aldrig sket noget og han har heller aldrig klaget over øre smerter efter svømmehal besøg som vi gør ca 3 gange pr måned.

ring evt til ørelægen og hør, men jeg mener de ikke må have hovedet mere end 1 m under vand...

Mange hilsner Mette

Mor til Frederik 11 dec 2006

-samt Katharina 21 maj 2010

0
0
Svar på denne tråd

alle mine 3
Forfatter: 
Dato:  13-03-2011 18:43

drænbørn, er tit i svømmehallen, uden nogen form for øre beskyttelse osv... og de har aldrig haft problemmer med ørene efter drænene er lagt... de 2 store har fået dræn i en gang(oliver 2 gange med 4 dags mellemrum da første sæt klappede sammen), og siden har de ikke haft brug for dræn... den bette har stadig sit første sæt dræn i, og har ikke problemmer mht. svømmehal...

hilsen stella

god

philips avent

elektrisk og manuel brystpumpe

sælges med alt tilbehør

ny pris 999kr sælges for 500kr

brugt kort tid.

0
0
Svar på denne tråd

Svømmehal
Forfatter: 
Dato:  13-03-2011 19:41

Anbefalingerne er utrolig forskellige.

Vi fik at vide, at Karla skulle have vandskyende vat i ørerne, og så måtte hun ellers svømme og dykke, som hun plejer.

Til svømning er der nogle, som ingenting gør, det har deres ørelæger anbefalet.

Min svigerinde har fået instrykser om, at hendes dreng overhovedet ikke bør komme i svømmehallen.

Så...?

Vi svømmer hver lørdag med begge unger. Karla har vat i ørerne. Hun dykker ikke særlig meget, men hun får da hovedet under vand nogle gange hver gang. Vi har ikke haft problemer. Ved brusebad osv. gør vi slet ingenting.

0
0
Svar på denne tråd

forskelligt...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2011 19:59

Hmm kan se jeg kommer til at ringe og høre ørelægen. Cirkeline er nu på 2.omgang dræn, de første blev lagt i sommer og vi har da været i svømmehallen en enkelt gang i efteråret uden vi gjorde noget, men hun bliver bare ved at have problemer med de ører...

Tak for de forskellige ideer, der er da lidt at kigge på

Julie

Frederik 07.11.2001

Cirkeline 24.04.2008

Termin (Alfred) 18.04.2011

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-03-2011 21:18

Sallie fik dræn i begge ører i starten af januar, og vi har været på ferie i Thailand med masser af badning i pool, og sidenhen i svømmehallen - uden nogle problemer overhovedet.

Når hun er i bad herhjemme, så kommer hun også i karbad/brusebad uden nogle former for beskyttelse.

Indtil videre har det ingen problemer givet.

/Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

link...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2011 21:24

Heej

Her var et link til de der øreprobber jeg havde set.

http://www.bioears.dk/

"Det tar lang tid, at få en gammel ven"

Trakehner FAN :)

Nu også med titlen Mor!

列弗

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider