Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Bagkanten på pusleborde
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 01:18

Jeg sidder og kigger efter et puslebord og vores ønsker er en hvid kommode. MEN på alle sammen stikker pladen ud bagtil, så bordet ikke kan stå op til en væg. Eller det kan det godt, men så er der ligesom noget spildplads bagved. Jeg synes da det er total dumt at man ikke bare laver skufferne noget dybere? Nogen af jer der har en god løsning eller ved hvor man kan finde sådan et pusle bord som jeg gerne vil have?

Jeg har kigget i baby sam, ønskebørn og IKEA.

Sagde Janne

Sælges:

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

Årsagen...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 07:26

Hej Janne

Årsagen til at pladen stikker ud bagtil er, at du senere kan tage den lille ekstra plade af og bruge puslebordet som en almindelig kommode. Derudover er pladsen altså temmelig genial til at have bleer stående :-)

Men hvor man evt. kan få et bord uden "rummet" bagved ved jeg faktisk ikke.

Knus Tina

0
0
Svar på denne tråd

det har osse
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 08:07

irriteret mig - men jeg mener da man kan få puslekommoder, uden ekstra plade, som bar er ret dybe. Jeg ved bar ik lige hvor...

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

Baydan Tarok
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 09:44

Jeg har en Babydan Tarok kommode den stikker ud fortil - jeg kan ikke tåle i min ryg at stå ved et der stikker bagud, da jeg skal kunne få fødderne under pladen (er det mon til at forstå?)

Den ekstra plade kan "foldes" ned i en lille skuffe og så er det en alm kommode. Desværre har vi haft en del problemer med skuffeskinnerne, men det er vist ændret på den nye model..

Den forhandles vist både i Babysam og i Kære børn..

Julie

Frederik 07.11.2001

Cirkeline 24.04.2008

Termin (Alfred) 18.04.2011

0
0
Svar på denne tråd

Har du et billede
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 16:12

Julie?

Sagde Janne

Sælges:

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

Se link
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 16:39

Julie

Frederik 07.11.2001

Cirkeline 24.04.2008

Termin (Alfred) 18.04.2011

0
0
Svar på denne tråd

henvisk IKEA
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 19:15

søg efter Hensvik fra IKEA, den gør ikke. Den kan vist kun fåes brugt nu, men den er tit til salg rundt omkring. Vi solgte vores for nogle måneder siden da vi fik andre muligheder på badeværelset. Jeg var SÅ glad for vores og det var med stor vemod jeg solgte det, men vi havde så bare heller ikke plads til det.

Hanne

Mor til Villads musen født 0708-09

0
0
Svar på denne tråd

Julies
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 21:28

Julies bord er her - til salg på guloggratis:

www.guloggratis.dk/barn-baby/ borneartikler/puslebord/annonce/ 10430535

Selv har vi en almindelig hvid kommode med aftagelig "pusleplade" fra Baby Sam - altså den med mellemrummet bagpå.

Vi har brugt pladsen til opbevaring (y)

Venlig hilsen Christina

Små fødder sætter dybe fodspor...

Div. babyudstyr i pigefarver sælges f.eks. Gaia&Ko sengerand i lyserød, div. sengesæt i str. baby eller legetæppe med f.eks. Peterplys

0
0
Svar på denne tråd

Altså man kan jo
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 22:55

få en del UDEN den plade, men så skal man ligesom stå og pusle på den gale led. Altså denne her fx:

www.ikea.com/dk/da/catalog/products/ 10153790

Men jeg vil stå på den rigtige led, så må nok ende med at vælge sådan en og så have bleer bagved. Men jeg tænker bare der bliver nusset og svært at holde rent.

Sagde Janne

Sælges:

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider