Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

sove i trmmeseng?
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 08:22

Adrian er nu 2,5 måneder og 62 cm lang.

han sover i liften både om dagen og natten. om dagen er der ingen problemer.

om natten sover han i liften i tremmesengen. vi ligger ham på siden, men han vender selv om på ryggen. Nu er han begyndt at møve sig nedaf i liften når han kommer om på ryggen, og har nogen gange fundet ham om morgenen, hvor han ligger langt nede i liften med bøjet ben mod enden. I morges fandt jeg ham endnu længere nede med benene ud over liften.

er det for tidlig at ligge ham i tremmesengen? synes bare den virker stor til sådan en lille fyr. han er jo vant til at sove i hans lille hule.?

har tænkt på at ligge noget rundt om ham så han staadig føler sig puttet og trygt.

hvad villle i gøre?

0
0
Svar på denne tråd

vi brugte
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 08:25

jo ik lift i starten andet end om dagen- her lå han i sin vugge de første 3 mdr, og så røg han i sin tremmeseng el barnevogn. Faktisk stod han i stuen i barnevognen i et par mdr fordi vi var syge og hostede og ikke ville vække ham- og så var det derefter han røg i tremmesengen

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

*******'
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 08:28

Jeg ville lægge ham i tremmesengen.

Nogle babyer gør dette fra starten. Men ja de er små når de kommer i sin tremmeseng. Men hvis han får en meget bedre søvn af at komme i en rigtig seng, så gør størrelsen jo ingenting ;)

Min datter var 3½ måned og 62 cm lang da jeg måtte tage hende derover :( Jeg elskede min vugge men hun sov bare ikke så godt på lidt plads mere, så rykkede hun og det gjorde så meget for hendes søvn :)

Mor til den dejlige pige

Alice Sofia

og en lille blob i maven :)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 08:34

det mærkelige er at han sover fint. Han sover fra ca 20 til 6-7 stykker om morgenen. Når han vågner ligger han bare og "snakker" med hovedet helt nede under dynen.

tror vi prøver med tremmesengen i aften. Man kan da umulig ligge godt med benene stikkende ud over liften.

0
0
Svar på denne tråd

det er ik så
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 08:41

meget benene over kanten - det er mere at du skriver han ligger med hovedet under dynen. Det skal man passe rigtig meget på med indtil de er et år.

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 08:50

ligger ham også så langt oppe i liften så mulig, og stopper dynen godt ned i fodenden. men alligevel møvler han derned.

Må vist indse at han sover lige så urolig som hans far og storebror.

ja blev også meget forskrækket første gang jeg fandt ham under dynen.

ved ikke hvordan jeg skal undgå han kommer helt under den, han får vel lige så let ved det i tremmesengen?

0
0
Svar på denne tråd

vi købte
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 08:50

I sin tid en senge formindsker hos ønskebørn det er faktisk 2 stk aflange skumpuder lidt som dem man finder i et puderum i en børnehave til at sætte rundt i kanten af sengen så den ikke virker så stor Emma var vildt glad for den da senge lige blev lidt større end liften men ikke uoverskuelig stor.

Går gennem ild og vand for mine heste

28-11-07 blev Emma født

17-02-10 blev Elvira født

0
0
Svar på denne tråd

Ammepude
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 09:13

Jeg har haft dem i tremmesengen ret hurtigt, jeg har lagt en ammepude i benenden og evt. en sammenrullet dyne

Julie

Frederik 07.11.2001

Cirkeline 24.04.2008

Termin (Alfred) 18.04.2011

0
0
Svar på denne tråd

Tremmeseng...
Forfatter: 
Dato:  04-03-2011 11:46

Mikkeline røg på eget værelse i tremmeseng da hun var 3 mdr og det har fungeret fint ..

Hun har en Kili-seng (Lilleper-seng) så den er endda bredere end en alm tremmeseng (den er 70x110 istedet for standart 60x120)

Vi bruger de tykke skumsengerande fra Thorn - altså ikke en sengeformindsker men en rand, blot en tyk model der kan stå selv..

Vi har ikke himmel på vores seng, men har aldrig haft fornemmelsen af at det var nødvendigt - nu sover Mikkeline så også stort set alle steder uden problemer..

Mikkeline er 6 mdr og hun sover nu jævnligt med stofbleer, dynen eller bamsen over hovedet.. I starten havde jeg panik over at hun skulle blive kvalt eller få det for varmt ved det, men så længe hun selv kan møve rundt, kan hun jo også komme væk..

Vores kiropraktor fortalte at man skal passe meget på med at stoppe dynen for godt til om dem, for så kan de ikke sparke den væk hvis det bliver varmt .. Hvor meget sandhed der er i det ved jeg ikke ..

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. ;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider