Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Øv øv øv nu gik det lige fremad
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 16:02

Nu var jeg lige ved at få det bare en smule bedre ovenpå at vi har mistet vores lille engel.

Havde fået lægen til at forespørge om obduktionssvaret ville foreligge når vi skal til kontrolopfølgning på fredag og nej det skulle jeg ikke regne med, så kan ikke få svar på om det er noget genetisk og heller ikke på hvilket køn den var - er bare helt knust, men altid noget at jeg ved hvad jeg skal forvente på fredag så.

Så fredag må jeg nøjes med at blive kontrolleret og få snakket forløbet igennem med lægen.

Og må så indstille mig på at der går endnu længere tid før vi kan få svar og få at vide hvor den kommer til at blive "begravet" (den skal i de ukendtes) og hvornår det så kan komme til at ske.

Har heldigvis fået mindst en mdr sygemelding mere til at komme mig i - og det er vist også nødvendigt sådan som jeg har det for tiden

Puskin

Nu med egen hjemmeside: http://www.123hjemmeside.dk/espe

0
0
Svar på denne tråd

Massere af kram
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 19:03

Øv også - bliver rart når I får en "afslutning" på det.

Sender dig en masse kram og varme tanker, det kan ikke være let at være dig lige pt. Håber at du har nogle at snakke med, nogle der vil lytte ellers lytter vi gerne herinde..

Julie

Frederik 07.11.2001

Cirkeline 24.04.2008

Termin (Alfred) 18.04.2011

0
0
Svar på denne tråd

Hmm svaret er lige på trapperne
Forfatter: 
Dato:  25-02-2011 09:35

men når desværre ikke og komme idag, så vi får ikke svar på gentesten, kønnet og selve obduktionen i dag, så jeg har afleveret de spørgsmål jeg havde til forløbet til sygeplejersken, så lægen kan forberede sig på samtalen og håber så på at kunne få lukket den del her i eftermiddag.

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

Fik en god snak
Forfatter: 
Dato:  28-02-2011 15:56

med lægen. Hun tog sig god tid og fik forklaret mange af de ting jeg manglede at få udredt og få en forklaring på.

Jordemor skulle have kaldt en læge til mig langt tidligere og sørget for at jeg var smertedækket langt bedre end det var tilfældet.

De har indrømmet at de har begået fejl ved ikke at informere os om hvad der var af muligheder for smertestillende til mig under forløbet. Havde ikke selv sat mig ind i det for det var jo lang tid til jeg skulle føde troede jeg og da den først var konstateret død havde jeg ikke overskud til selv at læse om det på nettet inden det gik løs.

Alt var normalt hen til nakkefoldsskanningen - de gjorde meget ud af at fortælle at vi intet mere kunne have gjort end vi havde gjort.

Vi har fået snakket om hvordan jeg skal håndteres i en evt ny situation - at der skal laves en fødselsplan for mig allerede i uge 7, hvis det lykkes os at blive gravide igen, så jeg er sikker på at noget lign ikke sker for os igen.

Så nu venter jeg på at få svar på obduktionen, kønnet og hvor den kommer til at ligge, så jeg kan få sagt farvel.

Har haft en rigtig svær weekend efter samtalen i fredags med barnedåb i går og en svigermor der ikke forstår vores tab, så er meget meget træt i dag og har stort set intet fået lavet andet end at ligge på sofaen og have ondt af mig selv.

I morgen skal jeg ride undervisning for første gang siden vi mistede, så håber det giver mig en smule glæder at komme til hest og få lov at lave andet end at skridte...

Det er nu en mdr og en dag siden vi sagde farvel og jeg synes stadig det er svært at være mig og komme tilbage til livet

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-02-2011 16:32

Øv, hvor må det være forfærdeligt for jer. Håber at du snart får det bedre, og kan komme lidt videre i dit liv *kramme-smiley*.

/Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Opdatering
Forfatter: 
Dato:  15-03-2011 16:56

I dag har vi fået svar på opduktionen og de fandt ikke nogen forklaring på hvorfor han skulle dø.

Det var en lille dreng vi skulle have haft.

Det eneste positive er at der så ikke er noget i vejen for at prøve igen, når vi en gang er klar til det.

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

Ej hvor
Forfatter: 
Dato:  15-03-2011 20:47

trist i ikke fik en afklaring på årsagen, men i det mindste var det ikke noget genetisk.

Hilsen,

Anja

Strong body and mind

Øreakupunktur, kostvejledning, TFT

www.strongbodyandmind.dk

0
0
Svar på denne tråd

Kæmpe kram
Forfatter: 
Dato:  16-03-2011 09:31

Trist at der ikke kunne gives en afsluttende forklaring, men dejligt at I nu ved at I godt kan komme igang igen

Det skal nok lykkes for jer, vi er så mange der sender jer postiv energi, så vent bare og se lige pludselig er den der

Men tak for opdateringen jeg har tænkt meget på dig.

Julie

Frederik 07.11.2001

Cirkeline 24.04.2008

Termin (Alfred) 18.04.2011

0
0
Svar på denne tråd

Det er rart
Forfatter: 
Dato:  16-03-2011 22:19

der er så mange der tænker på os.

Det har været og er stadig svært, men der skal nok komme lys til os igen.

Forsøger at finde på ting at lave der gør mig glad - jeg er stadig sygemeldt og skal nok være det et stykke tid endnu

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

Opdatering
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 21:52

Jeg er startet på arbejde igen på deltid d. 4/4. Jeg er dog stadig ikke helt oppe på fuld tid.

Der er stadig hårde dage, men det går fremad med at lære at leve med sorgen.

Småengle.dk har været et uundværligt frirum for mig.

Jeg følger stadig en lille smule med herinde, men det gør tit for ondt at læse om alle de lykkelige omstændigheder der er herinde, når jeg sidder og savner min egen søn så brændende.

Så jeg skriver ikke så tit herinde mere som jeg har gjort tidligere - det gør bare for ondt.

Men jeg er her og har det bedre, men stadig ikke helt optimalt, men det får man nok aldrig efter sådan en omgang - man er mærket for livet og må bare lære at leve med tabet og smerten.

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

Hård proces
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 21:58

Ja, det må være en hård proces.

Jeg har et vennepar, som også mistede deres lille ufødte søn af uforklarlige årsager. Hun har lige meddelt, at hun er gravid igen, så der er glæden stor. Det hjælper på sorgen, tror jeg.

Jeg håber, det lykkes for jer også en dag.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider