med lægen. Hun tog sig god tid og fik forklaret mange af de ting jeg manglede at få udredt og få en forklaring på.
Jordemor skulle have kaldt en læge til mig langt tidligere og sørget for at jeg var smertedækket langt bedre end det var tilfældet.
De har indrømmet at de har begået fejl ved ikke at informere os om hvad der var af muligheder for smertestillende til mig under forløbet. Havde ikke selv sat mig ind i det for det var jo lang tid til jeg skulle føde troede jeg og da den først var konstateret død havde jeg ikke overskud til selv at læse om det på nettet inden det gik løs.
Alt var normalt hen til nakkefoldsskanningen - de gjorde meget ud af at fortælle at vi intet mere kunne have gjort end vi havde gjort.
Vi har fået snakket om hvordan jeg skal håndteres i en evt ny situation - at der skal laves en fødselsplan for mig allerede i uge 7, hvis det lykkes os at blive gravide igen, så jeg er sikker på at noget lign ikke sker for os igen.
Så nu venter jeg på at få svar på obduktionen, kønnet og hvor den kommer til at ligge, så jeg kan få sagt farvel.
Har haft en rigtig svær weekend efter samtalen i fredags med barnedåb i går og en svigermor der ikke forstår vores tab, så er meget meget træt i dag og har stort set intet fået lavet andet end at ligge på sofaen og have ondt af mig selv. 
I morgen skal jeg ride undervisning for første gang siden vi mistede, så håber det giver mig en smule glæder at komme til hest og få lov at lave andet end at skridte... 
Det er nu en mdr og en dag siden vi sagde farvel og jeg synes stadig det er svært at være mig og komme tilbage til livet